28.rész

1.4K 98 9
                                    

-Szerintem, jobban járnál, ha hazamennél, a végén még zakkant leszel, mint Toga.
-Hmmm...Talán,nem tudom-csörgött a telefon.Neito.
-Hála az égnek,ugye nem csinálsz semmi hülyeséget?Hol vagy?Érted megyek...
-Nyugi,nem csinálok semmit.A parkban vagyok...
-10 perc és ott vagyok-rakta le.
-Kurogiri, ha megkérhetlek.
-Máris...
A parkban leültem egy padra.Szerintem 5 perc sem telt el, mikor Neito már futott felém.
-Te hülye vagy...-ugrott a nyakamba.
-Chill...-toltam arrébb-Rájöttem,hogy ha öngyilkos leszek, akkor annak lehet örül az a pöcs.
-Akkor sem vagy normális...Halálra aggódtam magam,pont amikor utoljára hívtalak vetted fel.
-Csak egyszer hívtál.
-Tényleg?A robbanócukor is keresett, szerintem felhívom, hogy megvagy-vette elő a telefonját.
-Ne!
-Mit ne?
-Ne hívd fel, mert idejön-hajtottam le a fejem, ő pedig sóhajtott.
-Megértem, hogy nem akarsz vele találkozni,de aggódott érted, még is csak valami közötök van egymáshoz-felhívta, majd beszélt vele-Pár perc és itt van.
Nem sokára ő is itt volt, majd magához húzott.
-Te meghülyültél, teljesen-hallottam,hogy vékonyodik a hangja.
-Ne hogy sírva fakadj idegbeteg.
-Jólvan liba...-törölte meg a szemét.
-Nah jó, ennyit engedtem [Név] -ből-húzott magához a derekamnál fogva Neito.
-Még 2 perc , had beszéljük át a dolgokat.
-Talán, annyit még kaphatsz...-engedett el.
A végén annyira jutottunk, hogy szünetet tartunk, valamint rendezzük magunkban a dolgokat.
-Menjünk-fogtam meg Neito kezét.
-Igenis hercegnő-mosolygott.
Visszamentünk hozzá.Bármi kérdés nélkül elfeküdtem az ágyán és befordultam a fal felé.
-Mivan veled?
-Nem tudom-fordultam ki, majd Neito nézett vissza rám pár centiről.Közeledtem felé, majd egyszer csak a szánk összeért,ami csókolózásba torkollott.
Hirtelen eszembe jutott a pár perccel ezelőtti beszélgetés Bakugou-val.
-Figyelj,szerintem tartsunk szünetet...Én tisztázom a dolgaim azzal a csajjal, te meg tisztázd a kapcsolatod Monoma-val...Nem fogok rád haragudni, hogy ha összejössz vele,ő többet foglalkozott veled mostanában,szóval ez a ti dolgotok.Én akkor egy jó osztálytársként foglak kezelni,támogatni foglak,bármi lesz.Ha mégsem jönne össze,utána próbáljuk meg újra, előröl az egészet, de azt is megértem,hogy ha nem szeretnéd.Tudom,hogy nem volt szép tőlem amit tettem. Sajnálom...Őszintén.
-Ez most egy kicsit sok volt egyszerre...
-Ne csinálj semmi hülyeséget, úgy is mondhatom, hogy nem érek ennyit...
-Te ugyanolyan hülye vagy, mint voltál... Nah gyere ide-mosolyogtam, majd tártam ki a karjaim egy ölelésre.
-Hé [Név].Ez tüzijáték? - rántott vissza a jelnebe Neito és húzott ki az erkélyre. Elkezdtük nézni a fényeket. -Mondd csak,ez az a másik story, amiről a korházban beszéltünk? - puszilta meg a homlokom.
-Majd még kitalálom-hajtottam rá a fejem a vállára.

❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT] Место, где живут истории. Откройте их для себя