Město Rhen, které leží na soutoku řek Kruj a Lenz se pravděpodobně připravovalo na jarmark. Sedláci z odlehlých farem se sjížděli po kopcích, jež obklopovali toto starodávné město. Projížděli po starém padacím mostu, řeka pod ním tvoří částečný vodní příkop. Hradby města postrádají údržbu a vyzdvihují tak jejich „válečné zdobení". Na hradbách jde vidět pár mužů, nedočkavě přecházející od jedné věži ke druhé. Za zdmi, jež chrání město se tyčí střechy kostelů, radnice a velkých podniků.
Přijíždíme k padacímu mostu a všimnu si, jak pod bránou stojí oddíl 6 mužů, kteří na sobě mají uniformy do barvy červené a zlaté, barvy města. Muž stojící na napravo,nejspíše jejich kapitán, drží pergamen a brko, a zapisuje si tam pokaždé něco,kdo projede. Ostatní z jeho oddílu se buď koukají na nově příchozí, nebo na jarmark odehrávající se v pozadí. „Zastavte! Kdo jste a co tu pohledáváte?"zakřičí na nás jeden z vojáků. „Přijíždíme z Prtákova na jarmark"odpoví otec. „To jdete prodávat svoji chatrč?" Utrousí poznámku, po které se hned začne smát a společně s ním i ostatní ze skupiny vojáků, ostatní sedláci, co projíždějí kolem se jen zmateně dívají. To zaujme ozbrojeného muže s pergamenem a vzhlédne na nás. Svými hnědými oči se upřeně dívá na otce, „neznámtě já odněkud?" zavrčí na něj. „To asi těžko Kapitáne" dá důraz na oslovení a zasměje se otec a voják vypadá, jako by ho chtěl hned na místě zapíchnout. „Proč jste přijeli?" Zeptá se už klidněji. „Na jarmark, ale to už jsme říkal tady vaší posádce kapitáne" dál pokračuje ve své řeči, „A taky bychom se tu rádi usadili".Voják nahlédne do pergamenu a nezaujatě se zeptá „Odkud že to jste?" otec trochu znervózní „Z Prtákova". Kapitán se zamračí „Nestala se tam nějaká nehoda?" vzhlédne od pergamenu a pohledem konečně přejede celý náš kočár, „Hodně lidí požádalo o půdu právě z Prtákova a nikdo nechce říct, co se tam stalo." Tak on to někdo z Prtákova přežil? Jak to, že sem dorazili dříve než my? Podívám se zmateně na otce, ten mě, avšak ignoruje a propaluje pohledem vojáka s pergamenem. „To vás nemusí zajímat, tak najde se tam místo, nebo máme hledat jinde?" zavrčí otec vztekle. „Už tu místo není, ale můžete to zkusit u starého barona Virta, má hrad za kopcem a nabírá do služeb." Usměje sena otce vítězně. „Děkujeme za radu, ještě chceme proslídit jarmark, takže když dovolíte" řekne otec chladně a popožene koně dopředu.
ČTEŠ
Krvavý Erb
Fantasy"Je to Bastard! Měli by jsme ho zabít dřív, než on nás!" "Nebuď hloupý, duchové nedokážou zabíjet"