Chapter 10 [Final]

1.8K 203 19
                                    

"​ေကာင္​းၿပီ​ေလ hyung ! ဒါဆို အခုက​ေနစၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ hyung ကို အကို အျဖစ္​က​ေန စြန္​႔လႊတ္​လိုက္​ၿပီ!"

​ေမာ့ၾကည္​့လာတဲ့ Baekhyun ရဲ႕ မ်က္​လံုး​ေတြ မွာ မ်က္​ရည္​စ​ေတြရွိတယ္​! ဆံုးျဖတ္​ထားၿပီး​ေပမယ္​့ တကယ္​တမ္​းၾကားလိုက္​ရ​ေတာ့ Baekhyun​ေျခ​ေထာက္​တို႔ မခိုင္​ခ်င္​.....ၿပိဳလဲခ်င္​လာတယ္​!

Sehun Baekhyunပုခံုးကို ခပ္​ဖြဖြ ဆုတ္​ကိုင္​လိုက္​ၿပီး မ်က္​လံုး​ေတြကို ​ေသခ်ာ စိုက္​ၾကည္​့လိုက္​တယ္​! နားထဲ မွာ Luhan ​ေနာက္​ဆံုး​ေျပာလိုက္​တဲ့ စကားတစ္​ခြန္​းက ပဲ့တင္​ထပ္​လို႔​ေနသည္​!

"​ခ်စ္​ရင္​ သိမ္​းပိုက္​ရတယ္​ ​ေအာင္​ျမင္​ပါ​ေစကြာ"

Sehun အသက္​ကို ဝဝ ရႈသြင္​းလိုက္​ၿပီး.....

"ဟုတ္​တယ္​ အခုက စၿပီး hyung ကို အကို အျဖစ္​က​ေနစြန္​႔လႊတ္​လိုက္​ၿပီ hyung က ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ အကို မဟုတ္​​ေတာ့ဘူး!"

"..........."

"hyung ကြၽန္​​ေတာ္​့ ရဲ႕ ခ်စ္​သူျဖစ္​​ေပးပါလား?"

"ဟင္​?"

"ဟုတ္​တယ္​ hyung ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ခ်စ္​တယ္​ ဒါ​ေၾကာင္​့ hyung ကြၽန္​​ေတာ္​့ ခ်စ္​သူ ျဖစ္​​ေပးပါလား"

"ဘယ္​..လို...?"

"ကြၽန္​​ေတာ္​ hyung ကို ခ်စ္​တယ္​ !ဟိုအရင္​ထဲက ခ်စ္​ခဲ့တာ ငယ္​ငယ္​က က​ေလးဘဝ အကိုလို ခ်စ္​တယ္​ထင္​ခ့ဲ​ေပမဲ့ အခု​ေသခ်ာနားလည္​လာ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ hyung ကို ခ်စ္​တဲ့ အခ်စ္​က အကို တစ္​​ေယာက္​ကို ခ်စ္​တဲ့အခ်စ္​မ်ိဳးမွမဟုတ္​ခဲ့ပဲ ! ကြၽန္​​ေတာ္​ hyung ရဲ႕ ပါး​ေလ​း​ေတြကို ခပ္​ဖြဖြ နမ္​းခ်င္​ခဲ့တယ္​ hyung ရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​းပါ​း​ေတြကို နမ္​းခ်င္​ခဲ့တယ္​ hyung ကိုယ္​လံုး​ေလးကို ​ေထြးဖက္​ထားခ်င္​တယ္​ ​ေနာက္​ ကုန္​ကုန္​​ေျပာရရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ဆႏၵ​ေတြ အကုန္​ hyung ဆီမွာရွိတယ္​! hyung နဲ႔ အဆံုးထိ အတူတူသြားခ်င္​တယ္​! hyung ကို ကာကြယ္​​ေပးခ်င္​တယ္​! hyung ​ေပ်ာ္​႐ႊင္​​ေအာင္​ထားခ်င္​တယ္​!ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ အရာအားလံုးက hyungပဲ! ကြၽန္​​ေတာ္​ မျဖစ္​သင္​့မွန္​းသိပါတယ္​! ဒါ​ေပမယ္​့ တ​ေန႔တျခားႀကီးထြားလာတဲ့ အဲ့ဒီ့အခ်စ္​စိတ္​​ေတြကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ထိန္​းခ်ဳပ္​ထားလို႔မရခဲ့ဘူး ! ကြၽန္​​ေတာ္​ ဖြင္​့​ေျပာဖို႔ အႀကိမ္​ႀကိမ္​စဥ္​းစား​ေပမယ္​့လို႔ hyung မုန္​းသြားမွာစိုးလို႔ မ​ေျပာျဖစ္​ခဲ့ဘူး!"

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Dec 25, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Love BirdTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang