2. Bölüm
"Açelya?"
"Ediz?"
Aynı anda bağırınca dördüde bize döndü.
"Siz tanışıyor musunuz?" diyen Nisa'ydı. "Şey. Bu gün yolda karşılaşmıştık." dedim. "Ne güzel. Tanıyormuşsunuz işte birbirinizi. Tanıtmama gerek kalmadı." dedi Nisa ve dans etmeye devam etti. Ardından diğerleri de ona katıldı.
Ediz ve ben ise hala birbirimize bakyorduk.
"Merhaba." dedim utangaçça. "Merhaba." diyerek karşılık verdi. Kısa süren sessizliğin ardından sessizliği Ediz "Dans etmek ister misin?" diyerek bozdu. Başımı olumlu anlamda salladım.
Uzun zamandır dans etmiştik ve ayaklarım kopmuştu.
Nisa beni anlamış olacak ki "Oturalım mı?" dedi. Herkez onu onayladıktan sonra masalardan birine oturduk.
Ediz benim karşama oturmuştu. Bu bile kalbimin maratonda gibi atmasına neden oluyordu.
"Bir oyun oynayalım." dediğinde hepimiz Nisa'ya döndük. "Ne oyunu?" diye soran Kübra'ydı.
"Doğruluk mu? Cesaret mi? Ama biraz değişik." dedikten sonra oyunu açıkladı. "Şişeyi çeviriyoruz. Sorular sadece doğruluk hakkında olacak. Cevap veremeyen bir bardak içki içecek." dediğinde yutkundum. Ben daha önce hiç içki içmemiştim. Kesin rezil olacaktım.
Kaderime razı gelerek oynamayı kabul ettim.
İlk soru Sarp ve Ediz'e gelmişti. Sarp soruyor, Ediz cevaplıyordu. Sarp sinsice sırıttıktan sonra sorusunu sordu.
"Kaç kızla yattın?"
Daha iyisini bulamadı galiba.
Nefesini tuttum ve cevabını beklemeye başladım.
"Sayamayacağım kadar çok."
Şakayapıyordeğilmi?
Sayamayacağım kadar mı? Çok mu? Çocuk tecavüzcü çıktı. Yok lan. Ediz'de tecavüzcü tipi yok.
Masadakilerin hepsi gözlerini pörtletmiş Ediz'e bakarken, o ise sırıtarak şişeyi çevirdi.
Alp soruyor, ben cevaplıyordum. Aha! Şimdi rezil oldum!
"Hmm, ne sorsam?" diyip düşünürmüş gibi yapan Alp'i görünce korkmadım değil.
Ben rezil olmamak için dua ederken sorduğu soruyla neredeyse kendi tükürüğümde boğuluyordum.
"Daha önce kimseyle yattın mı?"
Rezil oldum.
Bu soru kesinlikle Ediz'inkinden daha beterdi. Ne cevap verecektim şimdi? Ha? Ne bok yicektim?
Herkes benden cevap beklerken korkakça masada duran içkilerden birine uzandım.
Bardağı alırken "Şaka yapıyorsun?" diyen Sarp'ın sesini duydum. Cevap vermedim ve elimdeki bardağı tek seferde kafama diktim.
İlk başta tadı iğrenç olsa bile sonradan alışmıştım. Hatta güzel bile gelmişti.
Bardağı bitirip yerine koyduktan sonra hafiften başım dönmeye başlamıştı. Elimi alnıma koydum ve biraz olsun içkinin etkisinden kurtulmak için başımı iki yana sakladım. Çok az işe yarasada başım hâlâ dönüyordu. Umursamadım ve oyuna devam ettim.
Ediz'inağzından
Birkaç sorunun ardından neredeyse herkes sızmıştı. Ben sorulara cevap verdiğim için en fazla iki tane içmiştim. Ama dayanıklı olduğum için diğerleri gibi sızmamıştım.
Tam oturduğum yerden kalkmıştım ki biri bileğimden tutarak gitmemi engelledi. Kim olduğuna baktığımda sarhoş bir Açelya'yla karşılaştım.
"Ediiğğzz." dedi tuhaf bir şekilde harfleri uzatarak. "Ne var?" diye sorduğumda gözlerini açık tutmaya çalışarak "Nereyeeğğ?" dedi ve ağzını birkaç kere şaplattı.
"Evime gidiyorum." dedim. Gözlerini Sevimli bir şekle soktu ve "Benig de götürseneğğ." dedi. Şu an sarhoş olduğu için saçmalıyordu.
"Olmaz Açelya. Sen kendi evine git."
"Beniğğğm evim nerdeğ kiğğ?" diye sordu.
"Evinin nerede olduğunu bilmiyor musun?" diye sordum gözlerimi büyüterek.
Düşünür gibi eliyle kafasını kaşıdı ve "Sanırım unuttum." dedi.
Ardından bana dönüp "Ediğğzz. Beni de götürseneğğ?" dedi ve ellerini birleştirip yalvarır gibi yaptı. Cevap vermeme fırsat vermeden "Lütfen, lütfen, lütfen." diye yalvardı. "Hayır." diyeceğim sırada yavru köpek bakışlarından birini gönderdi. Çaresizce nefesini dışarı üfledim ve "Peki." dedim.
Cevabım üzerine küçük çocuklar gibi el çırptı. Ayağa kalkıp zıplamaya başladı. Hem zıplıyor, hem de gülüyordu.
Daha önce içmemiş olmalıydı. Çünkü ikinci bardaktan sonra sızmıştı. Şuanda körkütük sarhoştu.
Karşımda dans etmeye devam ederken dengesini kaybetti ve üzerime düştü. Sarhoş olmanın verdiği bilinçsizlikle kollarını belime doladi. Halinden memnun olmalıydı ki, gülümsüyordu.
"Ediz. Beni evine götürsene?" dediğinde onu gelin tarzı kucağına aldım. Her ne kadar bunu istemesemde onu bu halde burada bırakamazdım.
Birden kucağına aldığım için şaşırmıştı. Nihayet bulunduğu yeri sevince kolları hâlâ vücudumu sararken başını goğsüme yasladı.
Çaresizce oflayarak onu arabama kadar götürdüm. Zar zor kapıyı açmayı başardığımda onu yavaşca koltuğa bıraktım. Bende kendi yerim olan sürücü koltuğuna geçtim ve arabayı çalıştırdım. Yolu yarıladığımda Açelya'nın birkaç kere "Tecavüzcü." dediğini duydum. Önce hiçbir anlam veremesemde, sonra oyuna verdiğim cevaptan dolayı bana dediğini anladım. Ona dönüp hafifçe gülümsedim.
Kısa süre sonra evin önündeydim. Açelya'yı tekrar kucağıma almadan önce cebimden anahtarı çıkardım ve kapıyı açtım. Tekrar geri dönüp kapısını açtığımda eteğinin yukarı kıvrıldığını ve bacağının tamamının göründüğünü gördüm. Oraya bakmamaya çalışarak kucağıma aldım. Sonuçta sarhoş birinden yararlanamazdım.
Aslında yararlanırdım ama şimdi değil.
Eve girip, merdivenlerden çıktım ve odama geçtim. Açelya'yı yatağın üstüne koyduğumda yerinde biraz kıpırdandı. Ve uyumaya devam etti. O uyurken ben de üstünü değiştirmesi için evin hizmetçilerinden birini çağırdım. Ona en uygun kıyafeti yatağın üstüne koyduktan sonra banyoya girdim.
Kısa bir duşun ardından odama girdiğimde hanımefendi hala uyuyordu. Üstünde benim verdiğim t-shırt var. Kalçalarına kadar geliyordu.
Üzerimdeki havlulardan kurtulup giyinmeye başladım. Pantolonu giydiğim sırada, telefondan gelen arama sesiyle pantolonumu bir kenera bıraktım ve kimin aradığına baktım.
Arayan : Modır
Açelya'nın ağzından
Midem bulanıyor ve bok gibi hissediyorum. Ugggh. Neden o kadar çok içtim ki?
Bir dakika ben nerdeyim? Burası benim odam değil ki. Kaçırıldım mı yoksa? Yok lan. Kaçıran adam kaçırdığı kişiyi yatağa mı yatırır? Lan. Yatak? Yoksa?
Saçma sapan düşüncelerimle boğuşurken telefonumun sesini duymamla başımı çevirdim. Çevirmez olaydım! Ne gördüğümü tahmin edin?
Bingo!
Boxerlı bir tecavüzcü!
İşte yeni bölüm. Umarım beğenirsiniz. Okuyan varsa oylasın. Sınır yine +1 vote. Ve yorum yapmayı da unutmayın pliss. Herneyse. Bu kadar. Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Kardeşim
ChickLitEmin olun hayatınıza Ediz gibi biri girseydi, hayatınız Açelya'nınkinden farklı olmazdı.