Csak reggel mentem haza Neito-tól,mert elaludtam.
-Oh,hazaértél?-kérdezte anyum a kávéja közben.
-Jah,egy barátomnál aludtam.
-Értem.
Felmentem a szobámba.Elkezdtem animé-t nézni,hátha jött ki új rész,amelyikből volt,megnéztem.(újabb anime ajánló XDD):
-Sao Alicization
-Dakaretai Otoko Ichii ni Odosarete Imasu(yaoi)
-Sabagebu!
-Happy Sugar Life
-Satsuriku no Tenshi
-Tenshi no 3p
Meg ne kérdezzétek,miért nézem ezeket az animéket.Lekötnek,vagy csak arra is jók,hogy elüssem az időt,és ne kezdjek gondolatokat termelni a kis cuki pofimmal.
-Eugeo,ő az én megmentőm.Hálát adok az isteneknek,hogy ő itt van nekem-vettem le az egyik polcomról a plüssöt.A kis szöszi,csak vigyorogott,és ez engem is megnevettet...A telefonom mellettem rezgett és a képernyőre Mina neve volt kiírva.
-BOLDOG ÚJÉVET!!!-kiabált bele egy kicsit hangosan a telefonba.
-Neked is!-nevettem kínosan,miközben arrébb húztam a telefont a fülemtől.
-Mi van veled?
-Hmmm....Nem sok...Kérdezhetek valamit?
-Persze,nyugodtan.
-K vagy N?
-Ezt most miért kérdezed?-nevetett.
-Csak mondj egy betűt...
-Mindkettő betű benne van Kaminari nevében,szóóóvaaaal....
-Csak mondj már egyet!-rivalltam rá,lehet kicsit túl hangosan.
-Én erre képtelen vagyok,inkább elmegyek sírni a sarokba
-Várj Mina ne-még végig sem mondtam,de kinyomta...
-Remek...-maradtam megint egy magamban,majd viszhangzott a Katsuki-val való beszélgetés.
-Figyelj,szerintem tartsunk szünetet...Én tisztázom a dolgaim azzal a csajjal, te meg tisztázd a kapcsolatod Monoma-val...Nem fogok rád haragudni, hogy ha összejössz vele,ő többet foglalkozott veled mostanában,szóval ez a ti dolgotok.Én akkor egy jó osztálytársként foglak kezelni,támogatni foglak,bármi lesz.Ha mégsem jönne össze,utána próbáljuk meg újra, előröl az egészet, de azt is megértem,hogy ha nem szeretnéd.Tudom,hogy nem volt szép tőlem amit tettem. Sajnálom...Őszintén.
Megint ez a beszélgetés...A tököm ki van vele.Jó,bocsánatot kért,rendesen,de amikor valaki bocsánatot kér tőlem,olyan furán,szarul érzem magam,a gyomrom görcsbe rándul és a végén mindig csak kínosan elmosolyodok.Utálom,amikor valaki bocsánatot kér,egyszerűen,csak nem kellett volna megtennie...Bár,lehet akkor még ezt nem tudta.
Egyre csak gyűltek a gondolatok a fejemben,mikor megint rezgett az a kibaszott telefon...Biztos megint a barmok írogatnak abba a kibaszott csoportba...
Mégsem...Ochako.
-Szia [Név]
-Szia, K vagy N?
-Már tőlem is ezt kérdezed?Szegény Mina még mindig a sarokban kuporog.
Gondolhattam volna,hogy ha rám ír,akkor valszleg valahol együtt vannak...
-K vagy N?
-Hmmm....A Midoriya Izuku-ban és a Deku-ban sincs N,csak K,szóval K...De miért?
-Mi ez a hülye eldöntés mód?-nevettem el magam a telefont a kezemben fogva.
-Felhívlak,oksy?-felhívott,majd elkezdtünk beszélgetni.
-Rájöttem-ordibált a háttérből Mina,majd láttam a videó chaten,hogy közelebb futott-Bakugou KATSUKI-ról és Monoma NEITO-ról van szó-mosolygott büszkén.
-Ez mekkora hülyeség már?-nézett Mina-ra Ochako.
-Figyelj[Név]...Sajnálom...-ült le a lány a kanapéra-Én tudtam róla,mert láttam őket párszor a városban,mármint Bakugou-t,meg azt a vigyorgós csajt.A múltkor is,amikor áthívtalak,arról akartam beszélni,de miután láttam,milyen boldog vagy,nem volt szívem elrontani a kedved...
-Mindegy,jobb,hogy magamtól jöttem rá-legyintettem.
-Attól még sajnálom...
Lassan elköszöntem a lányoktól,majd visszafeküdtem az ágyra.
-Apropó szöszi,most mi legyen?-néztem rá a Eugeo plüssre.
Hogy őszinte legyek nem tudom,hogy mi lesz vagy most mi van...Hogy ha összejövök Neito-val,akkor sajnálnám szegény Katsuki-t,mert utána rendesen bocsánatot kért...Hogy ha meg összejönnék Katsuki-val,akkor az is furán nézne ki,mert most jöttem haza Neit-tól...
-Áhhhh-ültem fel az ágyamon a fejemet fogva-Nem tudom és nem is érdekel.
És mi lenne,hogy ha egyikkel se jönnék össze?
BẠN ĐANG ĐỌC
❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT]
Lãng mạnCRINGE VESZÉLY -Hogy hogy érzem magam?Megtörve...----- Sziasztok!Ez egy Bakugou Katsuki x Reader story. Remélem tetszeni fog!