Bu bölüm de Meriç'ten olsun bakalım kzkdmdkdnd
---
"Ee sonra?" Dedi Umut, merakla gözlerime bakarak.
"Sonra işte çekimler falan oldu." Deyip elimdeki ayranı kafama diktim.
"Lan bu kadar mı? Yeme beni?" Dedi ısrar ederek.
Şu çocuğun merakı da bir bitmiyor arkadaş!
"Ya olum anlattım ya! Fotoğrafı gördün."
"Hiç mi konuşmadınız yani?"
Aklıma Nil'in o gün bana anlattığı anısı geldi. Bana anlattığı gün de ağlamamak için zor tutmuştum kendimi. Şimdi biraz daha düşünürsem ağlayabilirdim.
Nil'in çocuksu halleri bana o kadar tatlı geliyordu ki, bir gün yanlışlıkla tatlılığından yanağını sıkmaktan korkuyordum, o derece yani. Cana yakın birisiydi. Arkadaş canlısıydı.
Nil'in kantin kapısından koşarak girmesiyle kalbim hızlandı. İlk başta ne olacak canım, aniden girdi diye panik yaptığımdandır diye kendimi avutmaya çalışsam da Nil'in gözlerinin gözlerimi bulmasıyla daha da hızlandı.
Lan noluyor bana?!
Gülümsediğinde, birkaç saniye gülümseyişinde takılı kaldı gözlerim. Sonra görüş açıma 5 adet parmak girince o kopasıca parmakların sahibine döndüm. "Ne var?"
"Ohoo olum bu ne beya? Daldın gittin? Kime bakıyon sen öyle?" Diyerek göz kırptı. Gözlerimi devirdim. "Saçmalama Umut, kime bakacağım Allah aşkına ya?"
"Orasını ben bilemem işte? Aa Nil geliyor bu tarafa doğru."
Dediği şey ile hızla arkamı döndüm fakat gelen ne yazık ki Ece ve tayfasıydı. Hızla Umut'a dönüp "Lan böyle şaka mı olur mal?!" Diye tepki gösterdim. O ise sadece güldü bu tepkime karşılık.
"Selaam!"
Ece'nin sinir bozucu sesini duymak bile tüm enerjimi sömürmüştü. Biri şuna kargadan da kalın bir sesi olduğunu söyleyebilir mi?
"Selam." Dedim ona bakmadan. Yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu. Ardından Sıla, onun ardından da Sevde.
"Ee hayat nasıl gidiyo-"
"Sanane?" Dedim cümlesini tamamlamasına izin vermeden. Sanane benim hayatımdan. Sa-na-ne?!
Bozuntuya vermeden gülümsemeye devam etti. Ama biliyordum o gülümsemesinin altında yatan şeytanı.
La içime Nil mi kaçtı benim ne bu tavırlar.Düşüncelerime gülerek başımı iki yana salladım. Bana iyi geliyorsun Nil, bana iyi geliyorsun...
Ta daam. Kısacık ve sımsıcak bir bölüm oldu bence. Sizce?
Bir düşüncem var toplanın bakiyim buraya😀
Düşündüm taşındım vee bir whatsapp grubu kurmaya karar verdim. Bence çok hoş bir fikir sizce?
İsteyenler Cuma gününe kadar bana özelden telefon numaralarını atabilirler💕
Tabii instagram grubu da olabilir. Ama bence whatsapp daha iyi. Insta çok yiyor internetten ya kfkxmfkdm
Neysem siz oylamayı unutmayın♥
See youu🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ ❦ Texting ✓
Short Story-Tamamlandı- Bilinmeyen Numara: Ne çok isterdim bir atkı olmayı, üşüdüğünde boynuna sarılmayı... Benimki de hayal işte... Bilinmeyen Numara: Ama vazgeçemiyorum Bilinmeyen Numara: Hayal kurmaktan da, sevmekten de vazgeçemiyorum