OKUL ÜNİFORMAMAIZ
Evet merhaba bugün okula gidicem söylesem mi bilmiyorum ama ben çok zengin ve güzel olduğumdan (övünmek amaçlı değil) okulun popi kızıyım, herkes peşimden koşuyo ama ben bu durumu sevmiyorum. Ama yanımda bitane erkek oturuyo o iyi biri kötü biri değil ismi de Doğukan Kankam olur ayrıca kendisi, he bide kız kankalarım da var onların isimleride Hilal ve Asya.
Onlarda benim gibi zengin ama ben maalesef onlardan daha zenginim. Bazen bana soruyorlar neden zengin olmayı sevmiyosun diye,
Ben de diyorum ki:Zenginlik bi açıdan başkalarından üstünlük tür. Ama haklıyım her neyse bu konuyu kapatıyım asıl konuya geliyim. BTS in Türkiye ye gelmesini istediğini biliyosunuz ve sanırım BTS Türkiye İstanbul a havalimanından aktarma yapıcak (gerçeğe bağlicam biraz ama sanırım geldiler SELÇUK HOŞ un videosunu izleyebilirsiniz) ve ben de havalimanına gidip onları görücem ve şooook. Allahım neyse okula gidiyim gelince hazırlanırım çünkü sanırım bu akşam aktarma olucak 23:00 saat diye biliyorum. (gerçek te aktarma saat kaçtaydı ki bilmiyorum ama hikayede saat belli yani lsslsöxöx) neyse giyiniyim he bide bizim okulda serbest kıyafet sorun değil ama ben bugün okul ünifosması ile gidicem . Kıyafetim de (yukarıda). Ama akşam İçin çok heyecanlıyım BTS i görcem yaaa neyse no heyecan no panik ama var heyecan var panik offff. Neyse okula geldim işte hemen Hilal ve Asya yanıma geldi. Onlarda A.R.M.Y olduğu için konuştuk biraz ama ayrı ayrı gidicez çünkü ... nedeni yok ama öyle işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RM İLE HAYAL ET
RandomRM İLE MÜKEMMEL BİR MACERA SİZİ BEKLİYOR HADİ KATILIN BU HAYAL ET e......