Broke up

69 6 5
                                    

Ahra POV

OMG YOONGI AKU !!!!!! Habis anak tekak aku keluar jerit nama dia.Ye la kan,orang yg tapernah langsung pergi konsert and yaa tetiba dapat pergi. Meroyan mak nenek aku ngan Yeomin kat sini. Oh yaa Yeomin kawan aku since sekolah rendah,dia gila,sekian.

Tetiba...

"Aiyaya bang jali makan petai..."

Kedengaran bunyi ringtone phone aku berbunyik. Makhluk mana pulak ni merosakkan moment yg indah ni ha. Emm namjachingu aku sendirik yg call aku. Aku pun keluar konsert semata² nk angkat call dia.

Aku angkat call dia." Yobseyo,whae??" KO TAHU APA DIA JAWAB?! KO TAHU TAK ?! mesti tak tahu kan??

Dia jawab. "AWAK KAT MANA?! MESTI KAT KONSERT IDOL KESAYANGAN AWAK TU KAN?!? Firstly,aku mmg terkejut gila bila dia tinggikan suara dia masatu and mmg tasangka dia akan kata camtuh. Aku pun malas la nk pebesarkan hal² ni so aku cakap.."Nanti kita jumpa and saya cerita segalanya". Emm aku ingat kalau aku cakap lembut² camtuh benda ni akan selesai tapi...

Dia kata yg dia nk broke up. Dia dah lama tahan dengan perangai aku. Fuhh..aku mmg terkesima laa sebab aku ngan dia pun dah satu tahun dalam relationship and hancur impian nk ada anak cucu cicik bagai tu habis musnah disebabkan hal kecik ni.






START UNTIL END..[ MYG FF ]Where stories live. Discover now