Capitolul 2

20 0 0
                                    

—————————-Perspectiva Miguel—————

Mergem la un bar de fițe. Îmi comand un suc și sper ca și Doriana o sa facă la fel, ca am 50 de lei pentru o luna. Își comanda o cafea și ma simt ușurat, o sa am bani de pâine luna asta.
Ne așezăm pe terasa, privirea o aveam direct spre strada principala.
Va poliția, ma panichez pentru ca aveam un joint la mine...de aia am rămas doar cu 50 de lei. Dar ma liniștesc când văd ca e doar o oprire in trafic, un băiat pe motor...își da casca jos, e ciudat de atractiv.
Ma uit la Doriana care încearcă sa își scoată ceva ce seamănă cu un păduche din par și iar la băiatul cu motor. Și parca Doriana devine respingătoare.
Lia: La ce naiba te holbezi?
Miguel: L au oprit pe unu, nu ma pricep, habar n am, dar pare ca a condus cu viteza!
Angela: Ba ești bătut in cap? Ăla e cel mai periculos dealer, cred ca l au prins ăștia cu ceva sau vrea și domnu' polițist o doza de ceva!
Lia: Ba asta nu era ma var cu tine?
Angela: Nu fata, ești teribil de proasta. E prieten cu fratimeo!
Rămân șocat. Baiatul avea niște tatuaje ciudate pe gât, dar nu părea genul acela de om...un dealer. Eu cumpăr uneori de la Lia, ea pe obține de la iubitul ei Andrew. Dar din spusele Angelei pare periculos.
Doriana: Iubi, vreau și eu o prăjitura...îmi cumperi?
Atunci am știut ca nu o sa mai mănânc luna aia.
Miguel: Da fata, dar mai bine îți cumpara iubi tau un parfum ca ai stat cam mult cu vacile.
Doriana: Nu pot sa cred cât ești de nesimțit! Ne despartim și cu asta basta!
Miguel: Bine ma, atunci sa ți plătești singura cafeaua!
Acum aveam speranța, puteam sa mănânc și pateu.
Lia: Eu ți am zis ma ca ești porc. Hai ca ma duc sa ma văd cu iubi, ca sun eu mai târziu dacă mai stați!
Ii spunem in cor pa.
Polițiștii îl lasă in pace și baiatul misterios isi parchează motorul. Vine și el in bar.
Simt o emoție, Doriana lasă banii și pleacă, iar in momentul in care iese ea...Intra el.
Tessa: Mama ce bunoc e ăsta!
David; Frate ești super nesimțita, te uiți mereu după alții!
Tessa: Era o gluma, ce reacționezi ca porcul?
Miguel: Dar ce e ma aici, ferma? A plecat Doriana și veniți voi?
Baiatul își îndreaptă privirea spre mine, nu știu ce m a apucat dar ma simt emoționat.
Matias: Nu te supăra, ai un foc?
Miguel: Ă ă ă...da, da, sigur.
Când sa ii întind focul...îmi cade CUIUL.
Matias: Ce e ăla? De unde îl ai?
Tessa: Dar ce ești tu? SRI?
Miguel: L am găsit pe strada...nimic interesant! ii întind bricheta.
Matias: Mersi! Vezi sa nu mai iei lucuri de pe strada! spune el râzând.
Ma rușinez.
Matias: Apropo, eu sunt Matias, dacă vrei ceva care nu e de pe strada...suna ma! îmi întinde un bilet cu numărul lui.
Iau biletul și îl văd plecând. Ce naiba a fost asta?

Totul are un inceputUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum