Běžím po všech čtyřech. Hledám nějáké dobré místo na úkryt, ale najdu jen dutý strom. bez váhání do něj skočím a přikrčím se. slyším jak těžké boty dopadají na půdu, křupání větviček i šustění spadlého listí. ještě víc se přikrčím. "Prosím,prosím." zašeptám sama pro sebe. " Musí tady být" zaječí ženský hlas."Tady není." zaprotestuje o něco hlubší hlas. " podívej se do toho stromu, pak odejdeme." svolí mírný uklidňující nový hlas. "Podívej se tam sám." zakřičí nejhlubší hlas. A pak cítím na své ruce něčí dlaň. Je to vřelá a přátelská dlaň . nepřemýšlím, prostě se do ní zakousnu. trhám a hlas ječí a dlaň snaží se mi vytrhnout. "ještě že jsrm ti na ruku dala jed. " zasměje se ženský hlas a pak všichni odejdou. nechají mě samotnou s rukou z které už skoro nic nezbylo.
Otevřu oči a rozhlédnu se. moje oči už si dávno přivykly na tmu a teď už jasně vidím obrys babičky ležící zády ke mě a Haochi sedící nade mnou. "Zas ten sen?" zeptá se a přitulí se ke mně. "Jo, proč?"pohladím ji po vlasech. "Křičela jsi. vzbudila jsem se a šla tě skontolovat."Haochi se zvedne a odplouží se zpátky do pelechu. Haochi je moje sestra. když vypukla akademie spolu s babičkou našla úkryt a pomohla mi se tam dostat. asi měla výčitky svědomí. to od ní jsem se nakazila. kvůli ní mamka spáchala sebevraždu a táta se zbláznil. jde o to že jsme byli normální lidi a teď jsme hybridi co žerou lidi. zavřu oči a ponořím se zpátky do spánku.
ČTEŠ
králičí nora
Fantasyjeane žije se svou babičkou v noře. jen párkrát za týdnem vyběhne na světlo a to za jediným cílem, získat potravu, lidské maso.