Episodul 7:Ed pleaca la drum

174 7 5
                                    

-Pare sa fie-ntreg, spuse Dublu D analizand autocarul.

-Uita-te sub el, uita-te sub el! striga Ed ca apucatul, aratand spre partea de jos a autocarului

     Oftand, Dublu D se aseza pe spate si se impinse cu mainile sub autocar. Spre fericirea lui, era intreg. Era fericit si pentru ca aveau cu ce merge sa-l caute pe Jib, dar si pentru ca in sfarsit putea iesi de sub acel autocar enorm care ar fi putut cadea in orice clipa pe el.

    Imediat ce se ridica in picioare, o intrebare foarte importanta il lovi: Cine avea sa conduca autocarul? Asta il facu sa-si dea usor cu palma-n cap. Cat de prost putu sa fie! Ei erau copii si nu puteau sa conduca. 

    Cum il vazu afara, Ed il intreba pe tonul sau enervant:

-Merge, merge? E in regula?

-Merge, dar cine sa-l conduca, idiotule? intreba Dublu D nervos.

    Scandura il intreba:

-Dar a cui a fost ideea asta cu autocarul? Nu cumva a ta, Cap de Soseta?

    Dublu D se simti rusinat ca avu aceasta idee, dar nu lasa sa se vada.

-Poate ar fi mai bine sa folosim ideea lui Nazz, spuse el rosind.

-V-am spus eu! Izbucini dintr-odata Nazz care ii spiona de sub o gramada de cutii vechi.

    Dublu D ar fi vrut sa intrebe ce cauta ea aici, dar fu intrerupt de un zgomot ca de tun.

-Fugiti! Repede! Killer vrea sa sparga usa de la garaj! spuse Scandura agitat. Sau... Am o idee! continua el, ranjind. Rolf, Johnny, Jimmy! In autocar! Ed, deschide usa! Cap de Soseta, du-te dupa bagaje! Vezi ca sunt langa cutiile alea din care a sarit Nazz. Blondino, tu treci in casa!

-Nu, riposta ea. Vreau sa vin cu voi!

    Scandura isi dadu ochii peste cap in stilul lui caracteristic si mima un ''bine'', dand din cap afirmativ.

    Odata ce toti in afara de Ed erau in autocar, acesta deschise usa si sari efectiv sa se agate de usa deschisa a autocarului. Scandura, care era la volan, astepta ca Ed sa inchida usa, iar odata ce acesta o facu, porni in tromba. Cum il vazu pe Killer agatat de manerul de la usa autocarului, Scandura accelera iar Killer cazu.

-O sa ma intorc dupa voi! Ii ameninta acesta, dar ei nu putura sa auda, pentru ca geamurile erau inchise.

-Am pornit dupa tine, Jib! spuse Ed vesel.

-

Sezonul 7 din Ed Edd si Eddy-Poveste nespusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum