Ep _ 15 ♥♥♥

1.5K 95 4
                                    

ဟုတ္တယ္ ကေလးငယ္..... ထူးဆန္းလြန္းေနတယ္..... ႀကိဳမျမင္ႏိုင္တဲ့ အနာဂတ္မွာ ေလးငယ္ရင္ခြင္ထဲ ကေလးငယ္မရိွေတာ့မွာကို ေတြးပူေနမိတယ္......ေသဆံုးသြားၿပီျဖစ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ကိုလည္း ေလးငယ္ ခဏခဏျမင္ေယာင္ေနတယ္ ကေလးငယ္......
ေလးငယ္မမွားဘူးဆိုရင္ ေလးငယ္နဲ႔ ကေလးငယ္ၾကား စူးေျငာင့္ခလုတ္ေပၚလာေတာ့မယ္လို့ စိတ္ထဲ အလိုလိုသိေနတယ္....
ေလးငယ္နဲ႔ ကေလးငယ္ ေ၀းရေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ အေငြ႕အသက္ကိုလည္း ခံစားမိေနတယ္ ကေလးငယ္.......ဒါေၾကာင့္ အနာဂတ္မွာ ဘာပဲ ျဖစ္လာလာ မျဖစ္လာလာ ကေလးငယ္နဲ႔ ေလးငယ္ၾကား ပိုၿပီး ခိုင္ၿမဲမဲ့ ႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္းေလာက္ ေလးငယ္ကို ဖန္ဆင္းခြင့္ျပဳပါ ကေလးငယ္....

Lover seat မွာ ထိုင္ေနေသာ ကေလးငယ္၏ႏႈတ္ခမ္းသားအား ဖိကပ္ကာနမ္းလိုက္ေတာ့ မ်က္လံုးေလးျပဴးကာ ၾကည့္လာသည္.......

"ခြင့္ျပဳပါကေလးငယ္"

Sehun ေျပာသည့္စကားဟာ ဘာကိုဆိုလိုလဲဆိုတာ baekhyun မသိ.....

ထို႔ေနာက္ ကားကို တရိွန္ထိုးေမာင္းႏွင္ကာ အိမ္သို႔ျပန္လာခဲ့သည္......

အိမ္ေရာက္သည္ႏွင့္ ကားေပၚမွ ကေလးငယ္အား ဒူးေအာက္မွ ေပြ႕ခ်ီကာ
အိမ္ထဲေခၚလာၿပီး ဧည့္ခန္းမွ ထိုင္ေနေသာ တီေလးအား သူငယ္ခ်င္းအိမ္မွာ တစ္ညသြားအိပ္ရန္ဆိုသည္........

Sehun ရင္ခြင္ထဲက baekhyun ကေတာ့ ဘာမွကို နားမလည္ႏိုင္.... ေလးငယ္႐ုတ္တရက္ႀကီး ဘာထျဖစ္တာလဲဆိုကာ လူက ေၾကာင္အမ္းအမ္းျဖင့္........

"ေလးငယ္.... ေလးငယ္ ခ်ေပးေတာ့ေလ"

ေလွကားေပၚသို႔ baekhyun အား ခ်ီလ်က္ပင္တက္သြားေသာ Sehun.....

အခန္းထဲေရာက္သည္ႏွင့္ တံခါးအားေလာ့ခ်ကာ baekhyun အား ကုတင္ေပၚသို႔ ခ်ေပးသည္......

"ေလးငယ္ရာ Baek Baek လမ္းေလွ်ာက္တတ္ပါတယ္ဗ်.....
ေက်းဇ ူ း... အု"

Baekhyun ကိုယ္ေလးအား အုပ္မိုးကာ ႏႈတ္ခမ္းသားတို႔အား ဖိကပ္နမ္းလိုက္ေသာေၾကာင့္ အလန္႔တၾကားတြန္းထုတ္မိသည္...

"ေလး....ေလး.. ငယ္... အု"

တြန္းဖယ္ေနပါေသာလက္တစ္စံုအား ခ်ဳပ္ကိုင္ကာ
Baekhyun အား စကားေျပာခြင့္ေလးေတာင္မေပး.....ႏႈတ္ခမ္းသားတို႔အား အၾကမ္းပတမ္း ဖိကပ္နမ္းျပန္သည္.......

လေးငယ်.... (Completed) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora