AHRA POVAku pun taknak cakap banyak, terus off phone supaya takda sorang makhluk pun akan ganggu aku yg dengan mmg feeling down gila masatu and niat nk tunggu bas dan balik rumah. Kenapa tak sambung tengok konsert??? Bila tengok balik waktu masatu mmg konsert pun dah nk habis and 30 minit aku terbuang dekat call tadi. Oh yaa, Yeomin mmg tak balik sekali ngan aku sebab dia ada namjachingu ambik dia dari konsert. Huhu kawan tengah bahagia,jangan dikacau.
Tetiba, emm korang tahu la kan, banyak je dalam cerita korea yg apabila diorang macam down or whut..mesti diorang akan minum untuk luahkan perasaan sedih diorang.So aku pergi la satu restaurant yg dekat je dengan konsert tadi tu je hah dengan niat nk luahkan semua perasaan sedih aku ni dekat situ. Mmg banyak botol soju yg kosong sudah beratur dekat atas meja aku tu.
YEOMIN POV
Weyhhhh Ahraaa ko tengok niii Yoongi ko...
Ehhh, mana pulak minah sewel ni hilang.(Sambil menoleh kepala ke kanan dan ke kiri).Emm mybe dia gi tandas kut.10 minit kemudian...
Aik lamanya minah ni gi tandas.
Alamatnya kena jugak la bazirkan topup aku untuk call minah ni. Dalam dok call tetiba keluar suara ni..."HARAP MAAF and bla bla bla bla"
Hahahha sah topup aku habis gang,habis.
Aku malas nk cakap banyak, nanti kat rumah jumpa jugak minah tu. So lebih baik aku nikmati moment² indah nii,huehue.YOONGI POV
TERIMA KASIH SEBAB ANDA SEMUA DAPAT MENGHADIRKAN DIRI KE KONSERT KITAORANG.( vshshvsjJsvshababaj suara ARMY) SAYA SAYANG ARMY !! (BAJABAVCAJBAHAB !!!!! suara ARMY lagi sekali)
Habis konsert..
"Weyh jom laa kita minum. Ye la kan, atas meraikan kerjasama kita yg telah berusaha untuk membuatkan konsert malam ni meriah sekali." Kata Namjoon sambil berjimba. Emm okey, lagipun esok kita free jadi apa salahnya. Kata aku sambil join berjimba dengan Namjoon.
Dalam perjalanan nk masuk restaurant, aku ternampak seorang gurl yg aku pasti dia salah satu daripada peminat kitaorang sebab baju yg dipakai oleh gurl tu mmg nampak sangat nama group kitaorang.
But, aku buat donnow je la takkan nk ajak sekali dia minum dengan kitaorang.Huhu.Ahra POV
Aku mimpi ka camna ni ??? Kenapa aku nampak BTS dekat sini !!!! Lalu aku menampar muka aku banyak kali supaya terjaga daripada mimpi ni. But ya mmg betul aku nampak diorang depan².
Masatu mata aku mmg terasa berat dan aku pikir nk tidur ja kat restaurant tu.Bukannya aku taknak usaha untuk balik sendiri or balik dengan bus but,aku takut lagi teruk nanti. So sebab tu aku berharap sangat kalau aku tertidur ke camna and akan ada la sorang makhluk yg kenal aku akan hantar aku pulang ke rumah .Kenapa tak call ja Yeomin untuk ambik hg balik ke rumah?? Bukannya taknak call tapi, aku mmg tak boleh buat apa dah masatu.
Bangang ke tak bangang. Dah mabuk pastu bagi pulak banyak alasan itu ini.YOONGI POV
Akibat aku terlalu minum banyak soju, aku pun mabuk. Dalam aku duk mamai tetiba badan aku cuba untuk pergi ke meja gurl yg aku sangkakan peminat kitaorang tadi. Aku cuba untuk control tapi takda kesan langsung. Dan aku tak tahu apa akan terjadi selepas tu.
Keesokan harinya...
YOU ARE READING
START UNTIL END..[ MYG FF ]
RomanceImpian Ahra untuk bertemu dengan biasnya sudah tercapai tetapi...