Ráno nás přišel vzbudit Namjoon.
Jelikož tady nikdo nikdy neměl intimní vztah, nebo alespoň ne tak, že by spolu sdíleli pokoj, Joonie prostě nebyl zvyklý klepat.
Tak že nám vpadl do pokoje s hlasitým:
,,Vstávat, za chvíli musíme jet!"
A hned se zastavil s šokovaným výrazem.
Samozřejmě, že jsme spali ve velmi těsném objetí a Nam prostě asi zapomněl, že máme postele u sebe a spíme spolu.
,,Sorry já... Omluvám se, měl jsem zaklepat."
Tae se posadil a pěstičkou si třel oko.
Koukal jsem na něj a pak jako zamilovaná třináctka vydechl:
,,Awww..."
Nam si odkašlal a mě bylo trochu trapně.
,,V pohodě Joonie, hned budeme připravení."
Odpověděl mu Taehyung a Nam rychle opustil pokoj.
Nevím, komu bylo víc trapně.
Už jsem chtěl vstát, ale Tae mě stáhl zpět do polštářů a s úsměvem stiskl v náručí.
,,Dobré ráno lásko."
Zavrněl a líbnul mě na spánek.
,,Dobré ráno Tae... Miluju tě, ale musíme jít."
Můj démon si frustrovaně povzdechl, ale začal se taky hrabat z postele a za půl hodiny jsme už byli všichni na odchodu z dormu.Vánoční koncert byl bomba.
Bylo super potkat všechny přátele, společně zpívat a bavit se.
Ani jsme nevnímali kamery, bylo to prostě hezké, takové rodinné.
S Taem jsme se snažili nesedět pořád u sebe a bavit se taky s ostatními, ale pořád jsme po sobě koukali...
Tak dlouho, dokud si mezi nás nepřišel sednout Baekhyun.
Seděli jsme já, Jimin, Tae a Bam Bam, který se ale omluvil s tím, že musí jít zkontrolovat Jacksona, aby nesnědl všechno jídlo.
,,Vypadáte kouzelně."
Poznamenal Baek s úsměvem a já se trochu červenal.
,,Díky Baeku, možná ti i odpustím to, jak jsi se do toho pletl a unesl mi Kookieho."
Odpověděl mu Tae se smíchem.
Baekhyun se mi zdál fajn, přátelský a vypadalo to, že z nás má vážně radost.
Chvíli jsme si povídali a pak se zase šli každý věnovat něčemu jinému.
Než ale Baek odešel, objal nás všechny a poplácal po zádech.
Když objal Jimina, hodil po něm hodně intimní pohled, až se Jimin usmál a začervenal.
,,Pojď večer ke mě Jiminie..."
Řekl velmi tiše.
Chim se naklonil a zašeptal mu něco do ucha.
Tae nad nimi s úsměvem kroutil hlavou a mě napadlo, jak nefér je, že si Jimin užije vánoční, ničím nerušený sex, bez jakékoli omezení, zatím co my se budeme muset spokojit s rychlovkou v tichosti.
A to mě hodně štvalo...
Po koncertě jsme měli ještě menší párty a domů se dostali až kolem sedmé.
Jin jel napřed, prý aby vše připravil.
Což se mu povedlo na výbornou.
Když jsme přijeli, krásně to tam vonělo svátečním jídlem, velký stromek zářil v obýváku a byla pod ním kupa dárků.
Bylo to vážně krásné a já se cítil úplně super happy vedle svých přátel.
Tae měl z videohry velkou radost a mě moc potěšil foťák, který mi dal.
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...