27

218 18 14
                                    


Ja som svoj prvý úder smerovala do brucha. Bolo to šikovné, lebo on čakal ranu do hlavy. Tam som neudierala, lebo aj keby som tak spravila, nič by sa mu nestalo, kedže v tej hlave má len piliny. Zapotácal sa. Ale len na chvíľku. A o sekundu už bol pri mne, naštvanejší ako predtým. Začal zbesilo a rýchlo udierať  mojím smerom. Jak keby som bola mech. No stačilo sa dostať do rytmu jeho úderov, a poľahky som každý zblokovala. Jeho nečakaný kop do mojej píšťaly ma zrazil za zem. Chvíľu, ale naozaj len chvíľu som lapala po dychu. No on zatiaľ na mňa skočil, a svojou váhou ma priklincoval na zem. Uznávam, niekedy je byť silný lepší ako byť múdry. Ale ja som sa nevzdávala, lebo to nerobím nikdy. Prudko som mu udrela so sánky. Do tohto úderu som vložila celú svoju silu, a nádej na výhru. V sánke mu zaprášťalo. Skrivil tvár od bolesti a začal mi nadávať do piče a suky. Ja som na nič nečakala. Zamierila som mu tentoraz na nos a na solár. Tieto údery už neboli také silné, ale boli rovnako účinné ako ten predošlý. Logan sa zrútil na zem. Pohotovo som si naňho kľakla, a so svojou váhou som sa ho snažila priklincovať k zemi. Ešte posledný krát zasadil úder. Bol mierený na môj nos a ústa. Cítila som pramienky krvi, ktoré mi stekajú po brade. Teplá krv sa mi cícerkom valila po brade, potom pomedzi prsia a tam niekde sa zastavila. Nieko odrátal desať. Ja som sa postavila. Pozrela som sa na nasratého Logana. Zaškerila som sa naňho. On sa naštval, zdvihol sa, a nadávajúc odišiel z telocvične. Pravdepodobne sa zatvoril vo svojej izbe. Ja som si povzdychla a pozrela som sa na ostatných. Na tvárach mali prekvapené výrazy. Potom sa usmiali a začali mi tlieskať. Daniel ku mne podišiel, a opýtal sa ma ,,Si vpohode?"  Prikývla som mu. ,,Chceš ísť hore?" Ja som zase prikývla. Zobral ma na ruky ako princeznú, a odniesol ma do mojej izby. Nie že by som mu neverila, ale nikdy som si nemyslela, že ma len tak dokáže odniesť. Položil ma až v kúpeľni. ,,Počakám ťa v izbe. " a zavrel za sebou dvere. Začala som sa vyzliekať. Nahá som sa pozerala do zrkadla. Potôčiky krvi sa tiahli až ku bruchu a tam končili. Peru som mala roztrhanú a porádne sa mi z nej tiekla  krv. Nos som mala našťastie vporiadku. Toto by ste videli, keby ste nedôsledný v skúmaní mojich zranení. No pod všetkou tou krvou boli však fialové, modré, zelené aj žlté modriny. Keby ste boli, ako som už spomenula, nedôsledný, nevšimli vy ste si ich. A už vonkoncom odtlačky zubov na nich. Nevšimli vy ste si ani to, ako sa pani tohto tela zmenila. Zo sebavedomého dievčaťa, ktoré bolo pyšné na celé jej telo, sa stalo dievča, ktoré sa bojí si dať krátke tričko.
Vliezla som do sprchy, pod tú úžasne vrelú vodu. Tento zápas bola len sranda. Neviem ako to brali ostatný, ale pre mňa a Logana to bola sranda. A pre mňa to bolo aj víťazstvo.
Poriadne som zo seba umyla všetku tu krv, pot a špinu. Zamotala som sa do uteráku, a špinavé veci som hodila do práčky. V izbe, presne ako sľúbil, sedel Dani. Na gauči si robil niečo na mobile. Keď som vošla, zdvihol ku mne tie svoje modré kukále. Usmiala som sa. Padla som so postele ako zabitá. ,,Čo chceš teraz robiť?" Opýtal sa ma. Chvíľku som rozmýšľala. ,,Už skoro dva týždne som netočila nič na môj youtube." ,,Okej. A čo chceš točiť?" A vtom mi to cinklo. ,,Budeme točiť spolu. " zatváril sa kyslo. Zasmiala som sa. ,,Natočíme bestfrieds mukbang. Čo ty na to?" Hneď ako som spomenula jedlo, oči mu zaiskrili. ,,Kľudne môžme. " tak som dala storku že nech mi ľudia posielajú otázky na mňa a na Daniela. On zatiaľ objednal KFC. Do telefónu povedal, že chceme všetko čo majú, po jednom kuse. Chcem vidieť jak to všetko zožerieme. Nastavila som kameru. Posadila som Daniho na posteľ, aby som mohla zaostrovať. Keď už bolo všetko pripravené, obliekla som sa.

Vyšli sme s Danielom ruka v ruke z domu

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Vyšli sme s Danielom ruka v ruke z domu. Cesta do Kfcčka travala okolo desiatich minút, počas ktorých sme sa rozprávali. ,,Aké vzťahy vlasne v Why don't we máte?" ,,Je to super. Mať štyroch bratov, s ktorými si rozumieš. Ale, keď sa pohádame, je to docela hardcore. Tu nejde len o rozhádaných kamarátov ale o budúcnosť celej skupiny. Nemôžme byť na seba nasratý a hrať sa, že je všetko v poriadku. Tak to proste nejde. A fanúšičky by to hneď spoznali." Vysvetlil mi. ,,To chápem. Pretvárka sa nedá hrať dlho. A čo si myslíš že by sa stalo, keby medzi vami vznikol nejaký vzťah. Ja neviem, Jonah a Beany alebo Jack a Zach. Čo by sa podľa teba stalo?" Zasmial sa. ,,Bolo by to vtipné. A docela znepokojujúce. Keď si predstavím, že by Jack a Zach spolu spali, a potom.... Nieee!" Zatváril sa dosť znechutene, na čom som sa musela len smiať. ,,Ale keď to tak cítia, tak nech. Láska si nevyberá." Dodal ešte. V KFC nás už čakala naša mega brutálne veľká objednávka. Každý z nás zobral do rúk pať tašiek plých jedla. Cestu domov sme skoro bežali, aby nám to úplne nevychladlo. A teraz, keď sme už boli pri vchode do domu, nás čakalo to najdôležitejšie. Misia odniesť jedlo do mojej izby. Všetko to jedlo. Bez žiadnej straty. Daniel potichu otvoril dvere. Teda najtichšie ako sa dalo s piatimi taškami v rukách. Prešiel chodbou aj obývačkou. Zakrádal sa potichu ako špión. Naznačil mi perami vzduch je čistý. Išla som pomaly za ním. Dvere ktoré som zatvárala, len nebadateľne šťukli. Išiel po schodoch na prvé poschodie. Bol zázrak že na prízemí nikto nebol. Ja som aj tak hliadkovala pri schodoch, či sa niekto neobjaví. V malej obývačke na prvom poschodí bolo tiež prázdno. Začalo to byť docela podozrivé. Tak sme jemne našlapovali na parkety. No jedna však podomňou zavŕzgala. ,,Dopiče." Zanadával Daniel pošepky a prebodol ma pohľadom. Tak sme nejak bez ujmy prešli na druhé poschodie. Tam to priam zívalo prázdnotou. A teraz už len jedno. Pri väčšom šťastí práve teraz všetci sú vo svojich izbách, spia, pozerajú filmy alebo hrajú hry. Dúfam. Po tých posledných schodoch sme už šli menej opatrne. Veď čo by sa mohlo stať? No... V malej obývačke na treťom poschodí sedela Bia a Tate. Ešte si nás nevšimli takže sme kopli do vrtule a bežali do mojej izby. Bia sa na nás zmätene pozrela, že čo nám jebe. Potom zaostrila na tašky s logom KFC a na tvári sa jej rozhostil úškrn. ,,Daniel bež!" Skríkla som, ale to už boli Bia aj Tate nám v pätách. Pridali sme ešte. Vbehla som do izby až po ňom. Zabuchla som dvere a zamkla som. Obidvaja sme lapali po dychu a smiali sme sa ako pripečený. Rýchlo som ešte zamkla kúpelňu, aby náhodou nevošli  tadiaľ. Bia nám cez dvere nadávala do prasiat a tak podobne. No my sme sa nemohli prestať smiať. Keď už to Biu prestalo baviť, sadli sme si na posteľ, a ja som zapla kameru.


Dúfam že sa vám kapitola páčila❤️❤️určite mi napíšte dole váš názor, budem veľmi rada




🌹

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKحيث تعيش القصص. اكتشف الآن