Nu mergeau nici macar de jumatate de ora, dar Nazz deja se plictisise. Statea tolanita pe bancheta din spate, verificandu-si din cand in cand email-ul pe telefonul ei cel nou, alaturi de Ed, care se scobea in nas.
-Oh, te rog! spuse ea indignata. Nu mai face asta, e dezgustator!
Putin mai in fata lor, Dublu D citea o carte cu voce tare o carte despre roboti, alaturi de Johnny , care se uita pe geam ganditor, scarpinandu-si chelia plina de matreata. Langa ei, Jimmy, care dormea, avea un cosmar in care Ed s-a mutat la el acasa, lucru ce-l facea sa vorbeasca in somn:
-Oh, te rog! Nu manca sapanul acela! E adus special din Egipt! Stai, aia nu-i maioneza! E gelul meu de par! Oh, ce urat! Puneti hainele inapoi! Stai, pantalonii nu se pun in cap!
In spatele lui, Rolf canta la muzicuta o melodie de drum, in timp ce curata cartofi, umpland masina de coji.
Toate astea il enervau din cale-afara pe Scandura, care fu si mai enervat cand Nazz se aseza langa el si-l intreba:
-De unde stii sa conduci? Pot sa conduc si eu? Hei, fa la dreapta, nu la stanga! Sau... la stanga ar fi mai bine! Nu, ia-o prin mijloc!
-Vrei...te rog...frumos...sa...TACI! tipa el indignat.
-Nici Nana nu s-a enervat asa de tare, se baga in vorba Rolf.
-Da, Rolf, ai dreptate! spuse Johnny. Nu stiam ca Scandura se comporta asa.
-Pot sa ma duc la baie? intreba Ed.
-INCETATI O DATA! tipa Scandura si mai tare, de zgudui masina.
-Wow, si eu care credeam ca sora mea tipa prea tare, se baga iarasi in vorba Ed.
Scandura fierbea de furie.
-Rolf are dreptate. Calmeaza-te, tipule! spuse Nazz cu un aer detasat.
-Nu esti cam mica sa vorbesti asa? ingana Scandura printre dinti la fel de furios ca inainte.
-Am treispe' ani, bucata de lemn! ii zise Nazz dandu-si ochii peste cap. Hei, da' tu cati ani ai? deveni ea brusc interesata.
-Hei, gestul ala e al meu! o mustra Scandura. Si apropo, am nouaspe' ani!
Jimmy, care se trezise brusc, spuse, mai mult pentru sine:
-Si eu care credeam ca Ed e cel mai batran de-aici.
-Tu nu dormeai? se baga in seama Dublu D.
Scandura fierbea iarasi. La propriu. Pielea i se incalzise si simtea ca explodeaza, asa ca opri brusc masina fix pe un camp, se dadu jos din ea si tipa pana s-a calmat complet. Dupa toate astea, se sui iarasi in autocar si il porni, avand insa parte de nenumarate mustrari.
-Tu esti nebun? se rasti Dublu D. Killer putea sa ne prinda in orice moment! Si multumita tie, am pierdul avansul de timp pe care l-am castigat!