1

24 3 2
                                    

"Laila, gaan we naar huis is ben uitgeput." zegt manar met een zwaar stem. "Ja, gaan we eten in snack?" zegt laila. "née, Ga jij maar, ik heb geen zin" zegt manar zuchtend.

Aangekomen thuis...
"bedankt schat!" roept manar. En zwaaid tegelijk tijd. Ik doe de deur toe. En ga naar binnen. "sinds wanner heb je een schat" zegt mijn moeder schrokkend. "WHAHAHAHAHA mama dat is maar laila geen paniek" zeg ik lachend. "Ja, ja" ze loopt de keuken in. Ik doe mijn schoenen uit.
Ik loop naar boven en bel even mijn nicht, ze is een lieferd we vertellen alles aan elkaar. Maar als Laila der bij is.. Dan is zei. Oh laat het maar.

Gesperk Loubna(nicht) & Manar

M~ewa mosiba
L~ewa kak
M~gaan we iets doen deze week ofso, mijn moeder is deze week laat thuis. Ze heeft het druk in haar werk. En mij vader het zelfde.
L~sff ik kan overmorgen,Maar kom wij gaan shoppen ik heb nieuwe kleding nodig en de nieuwe schoenen van Nike helemaal verliefd, of née wij gaan make-up kopen...
M~ odee jij hebt al plannen.. Sff wij gaan shoppen maar bij mij loopt het uit de handen... Je weet wat er gaat gebeuren als we gaan shoppen.
L~WHAHAHAH JA MAN SAME, mhm ik ga eten bestellen, mijn moeder is te lui om te koken
M~ sff geef de groeten aan u moeder. Mijn moeder is aant Kooken ik heb haat eten gemist. Ik ben gwn altijd in snack met laila
L~doe ik.. Geef het zelfde aan u moeder


Ik néem een warm doch. Ik doe mijn huisjurk aan. Ik pak mijn macbook en ik kijk gwn naar wat films&serie.

1uurtje later...

Krijg ik een sms. {kom je eten} "WHAHAHAHAHA" lach ik.. Ik loop naar beneden. En ik zie mijn moeder aan tafel zitten. "omg, eten wij lasagne..!!??" roep ik. Ik eet als een gek. Ik zweer iedereen kan mij wakker maken met lasagne. Dat is gwn leven.

"schat, vrijdag hebben we een baby shower. Dus ik wil zeggen dat nisrine ook komt. Ik weet je haat haar. Ik haat der ook de familie gewoon Vreselijk"
Zegt mijn moeder.

"dan wil ik niet mee... Ben je nou gek. Nisrine.. Als Laila niet mee mag ga ik ook niet mee." met een diepe zucht.

"Ik weet niet of Laila uitgenodigd is."
"Nu is ze wel uitgenodigd door mij!"

Ik heb een hekel aan nisrine. Hoe zei doet. Ze heeft veel problemen opgestoken waar ik steeds betrokken word. En oh ja haar bek zit vol met bulshit.. Ze blijft maar liegen en liegen.

Met een zucht ga ik naar boven en plof ik op mijn bed.

(pv=Manar)

Delen&like💞

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 21, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

bullshit Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu