*23*

2.1K 105 21
                                    

Minji;
Ne yaniii o adam jimini yada diğerlerinden birini mi vurmuştu.

Hayır bu olamaz karnımda ki meleğin babasına bir şey olamaz.Bizi bırakamaz.Tanrım Lütfen onlara birşey olmasın lütfen.

Jimin;
O pisliğin silahı çekip bana tutuğunda bende gaza gelip"HADİ VURSANA AŞALIK HERİF!AMA DUR SEN KORKAKSIN"dememle o pislik benim bacağımdan vurmuştu.

Diğerleri korku içinde bakarken ben acı içinde kıvranıyordum.Elimi bacağıma değdirdiğimde lanet olsun ki kanıyordu.

Kwan hi:Noldu Jimin şimdi ben mi korkakmışım yoksa sen mi?!

Jimin:Sen ahhğ sen ben ahğ korksaydım buraya gelmezdim.

Yoongi:Jimin kafa tutma şu herifle yaralısın zaten bir daha olmasın kapa çeneni ve otur!

Kwan hi:Bak yoongicim ne akıllı ama beni işten kovmayı bir türlü akıl edememiş.

Yoongi:Kovma sebebim kaç tane asistanı taciz etmen aşalık herif!

Kwan hi:Aaaaa seni de biliyorduk kızları görünce dudak yalamanı.

Yoongi:Ben en azından kendimi tutuyordum.Sana kaç kere şans verdik.

Kwan hi:O zaman sende sexy asistan getirmeseydin.Suç benim mi!?!

Yoongi:Ahhğğ lütfen sus seninle laf atışamıcam.

Kwan hi:Atışma o zaman.Heeee bide jimincim o kız senin di demi.Çünkü canı çok acıyacak.

Jimin:On a do k kunursan s seni ö öldürüm ahğğ

Jin:Pansuman edin arkadaşımı kan kaybından ölücek karısı ve bebeği bir başına bırakma vicdan da mı yok lan sende!?!

Kwan hi:Bebek mi?Hmmm Jimin benden önce dokunmuş.Demek ilki jimimden.

Jimin:Doğru Kwan hi benim bebeğim var bırak gidelim bitsin şu mesele hı ne dersin?

Kwan hi:Yok öyle sizde benim gibi sürünceksiniz ama ilk baş şu bebek olayı var.Tamam karına ve bebeğine dokunmıycam ama karın yanlış bir şey yaparsa emin ol gece canı çok acır ona göre.

Jimin:Tamam ben onla konuşucam ama ne olur ona dokunma onlara dokunma.

Kwan hi:Ahhğ peki.Götürün şunun bacağına pansuman yapıp getirin bende karını buraya getiriyim.

Minji;
Aşağıda ses kesilmişti yoksa.Yok hayır Jimin vurulmuş olamaz.Kapıdan anahtar sesi geldiğinde biraz geri çekilip bekledim.

Yine o adam.Korkarak geri geri giderken"Korkma bebeğinle sana bir şey yapmıycam ama sende uslu durcaksın"dedi şaşırmıştım,başımı sallayıp beni odadan çıkardı yine aynı yere geldiğimde jimini görememiştim.Sordum"Jimin nerde"Oda"Pansumana götürdüm silahla bacağından vırdum çünkü"Ne kadar açık sözlü.

Gözüme jimini bacağı sarılı topalaya topalaya geliyordu.Kıyamam koşarak sarıldım o güzel kokusunu içime çektim.

Özlemiştim.Kokusunu,iri dudaklarını,sexy yüz hatlarını herşeyini.

Onunda ellerini belimde hissedince sarılmam birazcık daha sıkılaştı.

Jimin:Bebeğim sizi özledim.

Minji:Bizde sevgilim.

Jimin:Sakın yanlış bir hareket yapma birtanem.Yoksa sönümsüz hiç iyi olmıycak.

Minji:Hıhı biliyorum söyledi.

Jimin:Kim?

Minji:Şu adam işte.Bizi kaçıran.

Jimin:Heeee tamam birtanem hadi gel.

Jimini destekleyerek yürüdük.Kwan hi denen adam diğerlerini de çözmüştü.Neden şimdi bu kadar yumuşadı?

Biraz önce dokunurum döverim diyen adam yerine pamuk adam gelmişti.

Kwan hi:Evet sizi çözdüm fakat bu serbest bıraktım anlamına gelmez.Birazdan benim evime gidicez.

Yoongi:Neden senin evin?!?

Kwan hi:Kızma Yoongi sadece bir yemek ondan sonra da eğlenceee.

Jimin:Dur ne eğlencesi düşündüğüm şey değil demi?

Kwan hi:Aynen öyle jimincim.

Jimin:Hayır olmaz öyle şey ben evliyim ve çocuğum var.

Minji:Jimin ne eğlencesi bu??

Jimin:Şey hayatım ben bekarken partiye kızda çağırıyorduk ama evliyim ve babayımda o yüzden istemedim.

Minji:Anladım ama eve gidince şu kız meselesini konuşucaz.

Jimin:Ama haya-

Minji:Sus konuşma.

BURASI BAĞCILAR WELCOME TO BTS JDKTJFKFEVETT BÖLÜM GELDİ VE UZUN GELDİ ÇOK AZ KISA OLDU AMA AKLIMDAKİLERİ YAZDIM İYİ OKUMALAR VE İYİ OYLAMALAR BİRTANELERİM💋💋😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BURASI BAĞCILAR WELCOME TO BTS JDKTJFKF
EVETT BÖLÜM GELDİ VE UZUN GELDİ ÇOK AZ KISA OLDU AMA AKLIMDAKİLERİ YAZDIM İYİ OKUMALAR VE İYİ OYLAMALAR BİRTANELERİM💋💋😍

Zorla Evlendirilmek{PJM} +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin