Cesta byla tichá.
Včerejší alkohol kluky dost zmohl, tak že většina z nás pospávala.
I Tae spal, s hlavou na mém rameni.
Já nemohl, byl jsem příliš nervózní.
Po příjezdu domů Tae hned zamířil do našeho pokoje a já se sevřeným žaludkem za ním.
,,Sedni si Kookie."
Řekl tichým hlasem a já se snažil polknout knedlík, který se mi usadil v krku.
,,Tak jo, promluvíme si. Co se mezi vámi včera stalo?"
Vůbec se mi nechtělo pouštět se do detailného popisu, ale musel jsem.
,,Chim byl opilý, odvedl jsem ho nahoru. Když jsem se pokusil dát ho do postele, stáhl mě sebou. Chvíli jsme se smáli a pak... Nevím ani pořádně, jak se to stalo, prostě mě políbil a já...
Nebránil jsem se..."
Přiznal jsem se sklopenou hlavou.
,,Jak to skončilo?"
,,Po chvíli mi to došlo a stopnul jsem to..."
Tae se na mě chvíli díval a pak vstal.
,,Kam jdeš?"
,,Potřebuju mluvit s Baekem, jdu mu zavolat."
,,Aha..."
Proč tohle musí sakra řešit s ním?
Je snad mezi Baekhyunem a Chimem něco víc a proto mu o tom chce říct?
Přemýšlel jsem a umíral nejistotou, když se Tae konečně vrátil.
Posadil se naproti mě a než jsem stihl něco říct, vášnivě mě políbil.
,,Uklouznout může každý, upřímně, čekal jsem to. Nezlobím se Kookie, naopak, vážím si toho, že ačkoli jsi byl opilý a Jimin by tě nechal zajít kamkoli, ty jsi přestal. To je pro mě hlavní. Zlobím se ale na něj. On dobře ví co dělá Kookie. Znám ho natolik dobře, že máš můj respekt za to, že jsi ho odmítl. Musím si to ale po svém vyřídit s ním a upřímně... Mám chuť potrestat i tebe, za to, že jsi mu dovolil políbit tě, dohání mě to k šílenství..."
Pronesl takovým tónem a s tak nebezpečným jiskřením v očích, že se mi až zadrhnul dech v krku.
,,J-jak bys mě potrestal?"
Vydechl jsem fascinovaně a na jeho tváři se usadil typický, ďábelský úsměv.
,,To uvidíš... Dej si sprchu a oblékni se, za půl hodiny vyrážíme."
,,A kam?"
,,K Baekovi, je v Tokiu, mám náhradní klíče."
Byl jsem tak v šoku, že jsem ani nezavřel pusu.
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...