Când Jungkook si Tae au plecat Yoongi a urcat la printesa sa dorind să se joace putin.
–Pui..ce faci?
–Hey...mă pregateam de duș!
–Schimbă planul hai sa facem o baie împreuna ca și cuplu.
Jin a dat afirmativ din cap si a umplut cada si a pus spumă cum miros de trandafiri.
–Baia e gata majestate.a spus Jin facând o plecaciune iubitului său.
–Să intrăm mica mea printesă.a spus Yoongi luândul pe Jin în brațe.
Amândoi s-au dezbracat lejer până la boxeri unde Yoongi a văzut că Jin ezită a decis sa facă chiar el asta așa că a tras boxeri lii Jin în jos acesta rosind imediat după care Yoongi și-ia dat jos pe ai lui și a intrat în cadă unde Jin a decis să se ridice pentru a lua gelul de duș și și-a turnat în palmă Yoongi crezând ca acesta îl v-a aplica pe propiul corp a vrut să se ridice dar a fost oprit. Jin i-a aplicat gelul pe corp apoi pe zona intima unde Yoongi a genut de placere si Jin a rânjit vazând reacția blondului Jin a mai turnat gel îmvaluindul pe blond în placere acesta a turnat si el gel la rândul lui și la folosit pentru a spăla corpul iubitului său acesta a ajuns la fundul lui Jin unde și-a inrodus doua degete acesta stringând de placere când blondul a scos degetele iubitul său a început sa se frece de membrul blondului.
–Ah..babyboy esti destul de obraznic...nu crezi.
–Daddy imi pare rău dar nu mai pot rezista am nevoie de tine acum! Te rog...
Un sex nebun în cadă atât de delicat și totuși atât de sălbatic Jin nu a avut această experiență alături de netotul de Namjoon dar aici cu Yoongi se simțea ca în rai.
Când ambii și-au dat drumul Yoongi nu a mai tinut cont a luat corpul lui Jin ușor ca neaua si l-a trântit pe pat u de a udat lenjeriile de pe pat acesta a intrat in roscat ne mai anunțândul acesta gemând nulmele lui Yoongi facândul pe acesta mai excitat camera era plina de sunete murdare precum gemetele celor doi și pielea udă care se lovea mereu una de cealantă.
Dupa partida nebună Yoongi a mer pentru a găti,iar Jin a ramas ca schime lenjeria patului era fascinat de Yoongi dar stai el nu îl cunoaște sau...
–Yoongi trebuie să vorbim
–Dacă este despre ce a fost în dor—
–Nu! Noi de unde ne cunoaștem...
–Ei bine....
N\a: mai scurt decat celelelte inca doua
CITEȘTI
You're not real
FanfictionUn Yoonjin fanfiction in care Seokjin este ranit de cel pe care îl credea iubirea vietii lui asta ducand la o depresie grava. Jin incepe sa aiba halucinatii si se auda vocii ajungand intr-un spital unde depresia lui devine mai grava. Ajungand in sad...