————————Perspectiva Matias——————
Ma trezesc. Am visat urat...am visat ceva legat de baiatul pe care obsnuiam sa îl plac...Era acolo și Miguel, asta sa zicem ca a făcut visul mai acceptabil.
Îmi pipăie telefonul, era el...
Andrew: A acceptat Andreas?
Matias: Da, ne vedem azi la tine la sediu.
Andrew: Bine, vii acasă la Lia!
Matias: Acolo ai tu sediul?
Andrew: Aici stau mereu 😏
Sunt scârbit. Decid sa nu mai răspund.
Alt bazați. Era...
Miguel: Buna! Voiam sa ți spun ca paiul a fost minunat, foarte mare calitate!
Matias: Ma bucur ca ți a plăcut!
Miguel: Ne putem vedea azi?
Matias: Pentru?
Miguel: Ă, uita! Scuze de deranj!
Ok, asta a fost ciudat.
Ma îmbrac simplu, ajung acasă la Lia, insuportabila aia.
Andrew: Salut frate! Ia un loc!
,,Frate"? Șarpe.
Matias: Buna! Acceptam afacerea, așa cum ți am spus, dar ai grija! Dacă te tii de ceva, o pățești!
Lia: Cum adică o pătește? Uite care e treaba, marfa asta o am eu! Deci cu mine discuți, iubirea mea e doar intermediar!
La asta nu ma asteptam, deși nu îmi place sa recunosc, pare o fata destul de inocenta și draguta.
Matias: Bun! Atunci Andrew poate sa plece!
Andrew: Nu o las singura cu tine!
Ii arunc o privire urâta. Chiar dacă el e frumos.
Lia: Ok, uite eu am aici marfa! Vreau sa ma întâlnesc cu Andreas, jos, la podul de fier, o sa își dea el seama despre ce vorbesc!
Locul unde își dau întâlnire toți dealări...
Matias: Ok, la ora 23 ne vedem acolo.
Ies cât pot de repede.Mergand spre podul de fier il vad pe Miguel ceea ce mi se pare ciudat sa fie la ora asta in locul asta.
Matias:Ce cauti aici la ora asta?
Miguel:Um buna si tie.Aveam nevoie de o iesire din casa.Ce, nu am voie?
Matias:E un loc periculos, eu zic sa pleci cat mai ai timp.
Miguel:Acum imi dai si ordine?Nici nu ma cunosti.
O vad pe Lia ca apare dintr-un colt ascuns.
Lia:Ma mai faci mult sa astept dupa tine, Matias?Iar tu ce cauti aici?
Miguel:As putea sa am aceeasi intrebare pt amandoi.
Matias:Nu e treaba ta.Lia da-mi alea ca sa pot pleca astazi ca ma asteapta Andreas si stii ca nu ii place sa ma astepte.
Lia:Nu aici.Am impresia ca ne urmareste cineva.
Matias:Cine naibii sa ne urmareasca?!
Dupa vorbele astea se aude o impușcatură de pistol care ricoșeaza fix in piciorul lui Miguel
Miguel:Auuuuu.
Lia:Hai sa fugim cat mai avem timp.
Matias:De-acord.
Il iau pe Miguel in brate ca pe sacul de cartofi.Incep sa simt ceva cum se ridica si ma rog sa fie osul lui din picior si nu altceva.
Ajungand intr-un loc sigur, Lia imi da pastilele si ma duc inspre casa cu Miguel tot in spate..Ai zice ca e cam greu pt un slabanog ca el, dar na..
Urc in apartament si il las pe canapea.Ma duc sa iau apa oxigenata si niste comprese.
Matias:O sa te doara, spun eu aplicandu-i compresa pentru a opri sangerarea.
Miguel:Ahhhhhhhhhhh
Matias:Gata esti ca si nou, stai aici pana maine ca sa poti merge.Eu am niste treaba de rezolvat, dar ma intorc in 3 ore.Ai televizorul cu contul de Netflix pe el.Daca te prind pe altceva o sa iti rup piciorul si ti-l bag unde nu rasare soarele, inteles?
Miguel:Aham.Mersi mult.
Plec pentru a ma intalni cu Andreas pentru ai da pastilele de Extasy..Ce mai zi si il mai am si pe ala pe canapea...Daca imi lasa sange il bat cu tigaia mea dry cooker.
Ajungand la Andreas....
CITEȘTI
Totul are un inceput
RomanceMiguel, un baiat de 18 ani isi schimba cu totul perceptia vietii cand in orasul lui natal apare Mattias, un baiat golanel de 19 ani care avea multe gagici. Impreuna cu David, Tessa, Lia, Angela, Doriana si Andrew vor afla lucruri uimitoare si neaste...