KEYİFLİ OKUMALARHerkes birgün "GÜNDÜZ'ÜM"
diyebileceği birini sevecek..."Neden ağlıyorsun"
"Seni ilgilendirmez"
"Neden"
"Dışarıda ilk defa gördüğüm birine hayatımı anlatacak kadar aptal değilim""Sokak ortasında ayrıca yağmurun altında ağlayacak kadar aptalsın yani?"
" Yeter ya yeter ben aptal değilim. Özgüvenim olmayabilir. Ama ben aptal değilim anladın mı? Kesin artık şunu"
İçimde uzun zamandır tuttuğum için haykırırcasına söylediğim sözlerim karşımdaki siyah saçlara ve gözlere sahip, normal bir günde beni bile etkileyebilecek yakışıklılığa sahip çocuğu şaşırtmış olsa gerek gözleri büyüdü."Saçmalama ben onu sen aptal değilim dediğin için dedim, şimdi sakinleş lütfen"
Başımı salladım. O sırada cebinden mendil çıkarıp uzattı.
"Hadi burnunu sil sümüklü kız"
"Ben sümüklü değilim"
"Hadi hadi"
Uzattığı mendili aldım ve gözlerimi sildim. Ayağa kalktığımda Gündüz'ün çantamı kurcaladığını gördüm."Hey napıyorsun?"
"Titremekten ölüceksin şimdi. Çantandan ceket bulmaya çalışıyorum."
"Haa tamam"
Güldü. Güldüğünde gözleri kısılınca çok çekici oluyordu. Ah bana ne oluyor böyle
' ona hayranlık duyuyorsun'
Kim duymaz ki?
' ben bile hayran oldum.'
kendine gel Ay onu tanımıyoruz
' bir zamanlar Efe'yi de tanımıyorduk'
"Hah buldum. Hadi montunu çıkarda şunu giy."
Başımı sallayıp montumu çıkardım. O da üzerime spor ceketimi ve kendi deri ceketini giydirdi."Sen?"
"Ben senin gibi yağmurun altında beklemedim bak şemsiyem var"
Şemsiyesini belirtmek için gözlerini büyütüp, kaşlarını havaya kaldırmıştı. Bu hali oldukça komikti. Ki dayanamayıp kahkaha attım.
O da güldü. Beraber yürümeye başladık.Evime geldiğimizde ona dönüp ceketi tam çıkarıyordum ki konuşmaya başladı
"Önemli değil sende kalabilir. Belli mi olur belki bir gün karşılaşırız."
Bir şey dememe firsat vermeden arkasını döndü ve gitti. Bende umursamayıp evime girdim. Odama çıkıp duşa girdim. Sıcak bir duşun ardından pijamalarımı giyip mutfağa gittim. Kendime Nescafe yapıp tekrar odama döndüm. Telefonumu alıp sosyal medya hesaplarıma girdim. İşim bitince telefonumu şarja koyup yatağa uzandım. Aklımda hala bugünkü çocuk vardı. Gündüz. Gerçek anlamda yakışıklı bir çocuktu. Zannımca aynı yaştaydık. Keskin hatlara sahipti ki onu en çok çekici kılanda buydu. Kendime gelmem lazım. Daha tanımıyorum bile. Deri ceketine bakıp gülümsedim. Bu hareketime sinirlenip kaşlarımı çattım.
' şu halini dışarıdan birisi görseydi seni deli hastanesine yatırırlardı'ne varmış halimde. Olabilir.
' okulların açılmasına 2 gün kaldı. Amcamızı ara ve okul hakkında bilgi edin. Hadi'
off. Birde okul var.
Telefonu elime alıp rehberden amcamı tuşladım. İkinci çalışta telefon açıldı.
"Ooo sesinizi duyan cennetlik Gece hanım. Hayrola."
"Eh be amca. Ayıp ediyorsun."
"Hadi hadi söyle kız"
"Benim şu okul işi ne oldu diye soracaktım da"
"Anladımm. Biraz zorladılar yarı dönem olduğu için. Ama sen merak etme. Hallettim"
"Teşekkürler amca. Peki hangi okul. Adı ne yani?"
"Bundan sonra yeni okulun BİRKAN KOLEJİ "
Hepinize merhabaa. Yeni bölüm ile karşınızdayım. Umarım hoşunuza giden bir bölüm olmuştur. Emeğimin karşılığı için vote ve yorumlarsanız cidden sevinirim.Sizi seviyorumm🖤🌈🌈
instagram:diilaraa_tr_56
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNDÜZ AY'IM( devam ediyor..)
ChickLitİnsanlar acımasız. İnsanlar aptal. İnsanlar düşüncesiz. Kimi sevsek sonuç hep aynı. HÜSRAN . Belki de bu bizim sınavımızdır.