★ Chapter 15 ☆

554 75 15
                                    

Lucy P.O.V. 

Draga Niall, 

 Ce se intampla cand totul devine clar si trebuie sa o luam de la capat? Ce se intampla cand totul devine clar si nu mai trebuie sa suferim? Oare ce se intampla? Vom reusi sa trecem testul, sau il vom pica?

E momentul sa iti scriu ce nu am fot capabila sa iti spun pana acum. Cu tot ca acea zi a insemnat totul pentru mine si fraiera din mine nu a recunoscut, e timpul sa aflii de ce ! Totul are un sfarsit, nu? 

Chiar daca este tarziu, am sa scriu intr-o scrisoare, dar nu ti-o voi trimite niciodata. O voi arde pentru ca asa am ivatat de la tatal meu. De asta e bun focul.

Daca atunci cand cineva dispare din viata ta. S-ar putea sa nu mai vezi persoana aia niciodata. Si sunt lucruri care ai vrea, care ti-ar placea sa le spui. Iei o foaie si un creion si scrii o scrisoare. Poate sa fie o infinitate sau doar un cuvant. O scrii acelei persoane care a plecat dar nu o trimiti. O impachetezi si ii dai foc. O ia vantul si asa durerea nu ramane asa adanca.   

Insa in cazul nostre, sau mai bine spus al meu. Nu vreau sa o vezi. Poate dupa ma vei crede o obsedata si o ciudata. Va fi o scrisoare care nu o vei primi niciodata. Tot ce ai trebui sa stii! De la A la Z. Sentimentele mele le scriu aici. 

Asa durerea... cum era? Cum ziceai tu? Sau cum ziceam eu? Totul nu are inteles, insa la un momenat se va clarifica! Durerea nu ramane asa adanca. De data asta vreau decat sa fiu clara.

Poate ca ar fi trebuit sa sar din patul ala de spital si sa vin dupa tine, sa imi cer scuze din toate puterile, sa fii langa mine, aici langa mine. Sa ma tii in brate si sa ma ajuti sa trec peste chinul in care sunt acum trasa. 

Poate am pe cineva care ma ajuta si imi este alaturi, insa nu imi este alaturi cu sufletul si iubirea. Imi este alaturi doar din mila. Nu am avut niciodata nevoie de mila cuiva, am avut nevoia de iubirea cuiva. Insa nu am primito. Si stii de ce? 

Pentru ca sunt o idioata Niall, o idioata care nu suporta sa fie calcata in picioare si sa fie ranita, sunt o idioata care tanjeste dupa iubirea cuiva, insa am scapato printre degete atunci cand mi-ai oferit-o pe tava. 

Sunt zile in care regret atat de tare acest lucru incat am ajuns sa ma inchid in camera si sa plang ca o idioata ce sunt. Sunt zile in care nu mananc nimic, doar astept un cuvant de la tine, care nu va veni niciodata. ,, Intoarcete! '' . un cuvant atat de greu si atat de simplu. 

Ciudat nu?

Stii Niall, poate am fost o egoista sa recunosc, insa acum imi dau seama ca eu defapt am inceput sa tin la tine si sa te plac din momentul in care ai venit dupa mine si am inceput sa tipam unul la altul. In momentul in care mi-ai cerut sa it fiu iubita, cand ai vrut sa imi dai o sansa. Insa eu am facut decat sa te indepartez de mine. 

As fi o idioata daca nu as tipa ca am gresit fata de tine. Ca am facut-o lata rau. Dupa iesirea din spital am incercat sa inaintez...

Fara sa dau la o parte lucrurile care ma impiedicau. Acum durerea a trecut. Uitandu-ma in trecut, vrand sa uit dar nu ma opream sa-mi amintesc. Niall. M-am hotarat sa raman acolo. Fara sa avansez.

Stii, uneori trecutul te face sa zamesti, uneori sa plange si uneori ajungi la disperare. Trecutul e un dezastru care nu iti va da pace niciodata. In fiecare zi exista un moment al tau in care sa iti aduci aminte. Iar dupa totul se napusteste asupra ta, ca o fiara falamanda si insetata. Insetata de tine. 

Sa nu ierti. Sa nu ierti.  Fara sa mergi inainte. Unde este secretul viitorului, Niall? Poate ca ar trebui sa fim atenti. Sa avansam. 

Insa nu nu facem decat sa dam inapoi. Stii, in aceste zile in care am vorbit cu tine pe twitter m-au inebunit. Imi venea sa urlu si sa urc pe pereti. Dorul si durerea m-au acaparat mai rade deca mi-am dat seama. I

Sa ne uitam mai aproape. Mai mult. Atat de aproape incat neclarul devine perfect vizibil. Devine clar. Normal, sunt lucruri care s-au intamplat inainte, cu mult timp inainte. Nu vreau sa astept miracole. Vreau doar ca lucrurile sa se intample. Sau nu. Da? Nu?

Da? Nu? Nu vom sti niciodata! Asta este destul de clar. Dar nu mai depinde de mine. Depinde de tine.

Iti scriu aceste cuvinte care intr-o buna zi in care te voi intalni sa pot reusi sa ti  le spun in fata. Iti scriu aceste cuvinte deoarece asta este ultima ta zi de burlac. Maine vei avea o femeie care iti va darui un copil si te va iubi, iti va fi alaturi tot timpul. Timp in care as fi vrut sa fiu eu aceea. Insa nu se mai poate.

Stical s-a spart Niall. Timpul a luat sfarsit. Am sperat ca poate va fi o speranta intre noi, insa nu s-a intamplat. Acum realizez ca tu defapt vorbeai serios cand mi-ai spus ca imi dai drumul, insa nu te-am crezut, pana acum!

Ultimele cuvinte care vreau sa ti le adresez ar mai fi urmatoarele.

Vino acasa Niall, vino la mine, nu ma lasa si tu cum multi au facut-o, nu ma abandona! Te iubesc. 

                                                           A ta pentru totdeauan, Lucy! 

De data acasta am facut o scrisoare prin care Lucy isi va exprima dorinta fata de Niall, o dorinta de care el nu va afla curand. 

Insa un mic pont. Ce ce intampla cand Lucy uita sa arda scrisoare si nu isi da seama si o trimite la adresa lui Niall in loc de adresa prietenei ei! O scrisoare care ar fi trebuit sa ajunga a Ashley adresata ei, ajunge la Niall adresata lui. 

Veti afla in curand numai citind in continuare. 

Scuzati ca am intarziat cu capitolui insa am fost cam ocupata zilele astea pentru ca mati vin in tara si sunt in ultimile pregatiri, bine mai bine spus cumparaturi. Tocmai ce am ajuns acasa si sunt franta. Pot spune ca acest capitol l-am scris in drum spre casa cand veneam de la mall. Ciudata nu? 

Sper sa va placa . Nu uitati sa votati si sa comentati. 

Probabil urmatorul capitol il voi posta cand voi ajunge in tara, insa data concreta nu o stiu! Ei bine, spor la citit. 

App: Capitol needitat, nu ma omorati! 

                                - Katy Catalina - :***** pupici!

Vorbind pe twitter cu un necunoscut faimos // N.H.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum