35.rész

1.7K 103 28
                                    

~8 évvel később~
Azóta elballagtunk és a profihősök között szereplünk.Katsuki-val még mindig együtt vagyunk.
Mivel 5 éve elballagtunk,ezért szerveztünk egy osztálytalálkozót.Beszálltunk a kocsiba és elindultunk a találkozóhelyre.Egy éttermet béreltünk ki.Kézen fogva mentünk be Katsuki-val.
Mikor benéztünk,már a fél osztály ott volt.
-Oh,ti vagytok?-futott oda hozzánk Momo egy ölelésre.
-És hogy vagytok?-pillantottam a pocakjára, majd Shouto-ra.
-Jól! - vigyorgott.
-Hányadik hónapban is vagy?-érdeklődött Katsuki.
-5-vigyorgott.
Kiderült, hogy Mina-ék szétmentek, most Kirishima-val van,Kaminari, pedig Jirou-val és dobpergés Ochako, pedig Izuku-val.Tavasszal lesz az esküvőjük.
-Most eszembe jutott,amikor megemlítettem neked Izuku-t,egyből vörös lettél-nevettem.
-Valahogy így-helyeselt Momo is.
-Szép kis évek voltak...
-Milyen kár, hogy ilyen hamar eltelt.
-És ti még azóta is együtt vagytok? -célozta nekünk a kérdést Izuku.
-Igen-mosolyogtam.
Jó volt újra talàlkozni, így az egész osztállyal.Rég voltunk együtt.
-Mikorra tűzték ki Momo?-utalt Ochako a babára.
-Április közepefele.
-Kisfiú vagy kislány?
-Mindkettő.
-Hogy mi?
-Az egyik kisfiú, a másik kislány.
-Ikreket vársz?-lepődött meg-Miért nem mondtad?
-Nem kérdezted-kortyolt bele mosolyogva az italába.
-És az apuka mit szól?-nézett Shouto-ra.
-Azt, hogy nem nagyon lesz nyugodt életem-vigyorgott.Mostanában nagyon sokat, lehet a kicsik miatt.
-És téged mikor kért meg Izuku?-kapcsolódtam bele a beszélgetésbe.
-Szeptemberben, most a hónap elején 2-án,20:15-kor.
-De részletesen tudod-nevetett Mina.
-Én is részletesen tudnám-néztem Katsuki-ra.
-Hm?-nézett rám.
-Semmi, semmi...Nem érdekes.
-Nem változott sokat,még most sem érti az utalásokat.
-Csak nem akarom-nézett Mina-ra mosolyogva.
Lassan hazamentünk,majd lefeküdtünk aludni.Az éjszaka kellős közepén a vészhívásra keltünk fel.
-De szeretem, hogy hősök vagyunk-kapkodtam magamra a jelmezem,majd elkezdtünk menni a helyszínre.Bankrablás.
Betörtem az ajtót, ami be volt zárva, majd beviharzottam rajta.A bankosok kivoltak ütve.
-Nézd kik vannak itt-fordult hátra egy ismerős arc.
-Toga?
-Oh,hali.Csevegnék még,de mennem kell-fogta meg Dabi kezét, majd Kurogiri segítségével elmentek.
-Elszöktek-szóltam a többi hősnek, aki még csak otthon készülődött-A féreglyukat nem tudjuk követni.
-Rendben,mindjárt megy a rendőrség, és bocsi, hogy ilyenkor kellett jönnötök,csak hát, ugye most már nincs AllMight,te vagy helyette.Számítunk rátok legközelebb is.Valamint jövőhéten hősgyűlés, el ne felejtsd.
-Rendben-kapcsoltam ki a füllhalgatót.
Kedd van, ma van a hősgyűlés, este 8-tól.Előtte elkészülődtem,majd beültünk a kocsiba.
-Most, hogy mindenki itt van,meg szeretném köszönni a munkátokat,itt van az új hőslista, az elsőszámútól lefele haladva-vetítette ki a névsort.Az első vagyok. AZ ELSŐ VAGYOK?
-Az első vagyok?
-Mint látod, biztos, csak szerencséd volt-szólalt meg Katsuki, aki a második helyen állt.
Koccintottunk.
-Van valakinek, valami mondani valója?
-Nekem-szólalt meg Katsuki, majd letérdelt előttem.
-Csak nyugodtan.
-Izé...[Név],lennél a feleségem?

❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora