-27

671 207 26
                                    

Gözlerimi pencereden odayı aydınlatan güneş ışıklarıyla açtım. Güzel bir sabaha günaydın Jennie. Etrafımı incelemeye başladım, Kai lerdeydim ve hemen eve geri dönmediliydim. Yataktan çıkıp merdivenlerden aşağıya indim. Kai kahvaltı hazırlıyordu.

-Günaydın Kai...

-Günaydın Jennie. Hadi sen acıkmışsındır şimdi gel otur!

-Ben gitsem iyi olur. Kızlarla hesaplaşmamız gereken bir konu var!

-Kahvaltı yapmadan gidemezsin küçük hanım.

Bu haline kıkırdadım gerçekten bana değer veriyor olmaydı. (Şahsen bence kahvaltı yapan erkek buldun hemen evlen jajsjs) ben de daha fazla uzatmadan oturdum.

***

Kahvaltımızı yapıp arabayla bizim eve gidiyorduk. Kai beni tek başıma göndermeyeceğini söylemişti. Birlikte eve gidiyorduk. Geldiğimizde Kai arabayı müsait bir yere park ettikten sonra yanıma geldi. Kapıyı tıklattıktan sonra kapıyı uykulu gözlerle Rose açtı. Oha bu saate kadar uyumuşlar mıydı?

-Unnie!

Boynuma sarıldı ifadesizce durmaya çalışıyordum. Rose bendeki garipliği fark etmiş olacak ki bana tek kaşı kalkmış bir şekilde bakıyordu. Bir Kai ye bir de bana bakıyordu. Sanırım ne işin bu şekilde tepki verdiğimi anlamıştı.

-Ee Rose içeri almayacak mısın Unnieni?

-Gelin gelin.

İçeri geçtikten sonra koltuğa oturdum.

-Gözlerin şişmiş Rose... Nasıl bu kadar uzun süre uyuyabildin? Hadi Lisa yı anlarım da sen aramızdaki en planlı kişisin.

-Unnie! Dün sen geri gelirsin diye bekledik. Uyumadık. Kızlar yattı ama ben yatmadım. O yüzden şişmiştir gözlerim.

Yha ama ben bu kızların kalbini yerim... Rose yi incelerken aşağıya uykulu gözlerle Lisa ile Jisoo indi. Beni görünce sarıldılar. Hayır ben Jisoo ya haber vermiştim.

-Kızlar beni niye beklediniz ben Jisoo unnieme söylemiştim Kailerde olduğumu.

Bu sözümün üzerine bende dahil herkes Jisoo unnieme dikmişlerdi yüzünü. Jisoo unniem de ellerini havaya kaldırdı. Ben suçsuzum misali.

-Şey ıhm galiba ben söylemeyi unutmuş olabilirim.

Lisa sinirle yanındaki yastığı Jisoo ya fırlattı. Tam isabet!

-Yah Lisa!

Biz tamamen Kai nin burda olduğunu unutmuştuk!

-İyi oldu unnie. Benim biricik uykumdan alıkoydun beni.

-Kızlar hani Kai de burda ya gidip pijamalarınızı mı değiştirseniz? Ha?

-Eyvah!

Kızlar yukarı çıkmışlardı ama Rose çıkmamıştı ve düşünceli gözüküyordu.

-Rose ?

-Efendim unnie?

-Benimle mutfağa gelir misin tatlım?

Başını salladı ve benimle birlikte mutfağa geldi.

-Noldu? Hemen anlat.

Böyle şeyleri anladığımı biliyordu bu yüzden anlatmaya başladı.

-unnie sen gittikten sonra Jimin bizi arabayla buraya getirdi.

Jimin deyince bir garip olmuştum. Ne yani ben aklına gelmemiş miydim?

Ölüm Tanrısı ↬ JenminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin