16.Rész

3.6K 176 7
                                    

Az utóbbi idő  elég bizarr volt. Mike végig kedves volt, és Márkkal különösen jól kijött. A húgom eléggé elcsodálkozott ezen, de megértette. Itt a nyári szünet.

Sok buli Mikeval, és Vivivel mert időközben ő is megbékélt vele. Mikevel tenyleg egymasba hangolódtunk azóta.  Rendes kevésbé egoista és hát  elég aranyos.

Sokat nevettünk együtt. Most vagyunk fél évesek együtt. 

Holnap lesz az utolsó hét a suliban.
Mar semmi tanulás, egyre többet vagyok Mikekal  már csak azért is, mert Márkkal elég sokszor xboxoznak nálunk.

Őszintén már bele is szerettem. De nem mondtam neki. Nagyon aranyos és kedves velem. A haverjai is meglepően jófejek.

Pár perc múlva ide is ér. A húgom bentlakásos suliba, a bátyám házibuliba anyáék dolgoznak de ami őket illeti nagyon is szeretik őt.

Itt is van.

-Szio édes-koszont szokasosan
-Szia balfék-vegul beleegyezett hogy ez legyen a neve mert a régi időkre emlékeztet minket.
Majd megcsókolt és bementünk a szobámba leültünk az ágyra és elkezdtünk beszélgetni.

-Na akkor döntöttel azzal a házibulival kapcsolatban?
- Szerintrem illene elmenni, mégiscsak Johnéknál lesz.
-Emlékszel az előzőre, végül is annak jóvége lett
-Az biztos-mondtam és rákulcsolta a kezét az enyémre

-Látod, mondtam hogy belémszeretsz.-mondta magabiztos egoista mosollyal a száján

-Honnan veszed? Lehet hogy csak eltűrlek!? -mondtam még egoistábban

-Tudom. És kész.-majd megcsókolt.

Még egy kicsit beszélgettünk a  buliról, és besötétedett.

Úgyis itt alszik tehát van időnk.

Miután mindketten lezuhanyoztunk(szigorúan külön, nem ismétlődhet meg az a dolog)
Lefeküdtünk egymás mellé fejemet a mellkasára tettem és így aludtunk el a jövőnket tervezgetve.

S.O.S. Rosszfiúk a láthatáron (Befejezett)Where stories live. Discover now