Kristály elem: A fekete kristály használója

115 14 0
                                    

Apa...Anya...Nézem a képet...Amin szüleim arca tekint vissza rám...Miért? Miért ment el anya? Miért jött ez a nőci ide? Ha...Ülök és gondolkozom...Miattam? Miért ijed meg a mostohám tőlem? És Kin? Neki sem jó ez így..Tudom..De mit tehetnék? Felelős vagyok a hugomért. Tudom..De mit csináljak? Kihez fordúljak? Temetem lábamba fejem. Azonban hirtelen egy kép esett a földre...Oda mentem. Egy házvolt rajta...De honnan került ide ez a kép? Ki hozta ide? Érzem mintha figyelnének...Körbe nézek szobámba de sehol senki...Persze miért is lenne..Hm..Nézem a képet...Talán elkéne költözni...De hogyan? Még csak 12 vagyok...Nem tehetem meg. Akkor viszont várnom kell mígy 18 nem leszek...

Egy hideg sötét helyen ébredtem..Hol vagyok? És miért fáj a fejem? Fogtam meg fejemet...Börtönben lennék? Hol? Várjunk...Az a fiú..Biztos ő hozott ide...De hova is? Várjunk csak...Ez egy ágy? Akkor mégsem börtön...

-Szóval felébredtél?

-Nem csak halucinálsz!

-Haha..Nagyon vicces a tizenkét farkú Jinjurikitől!-Ha? Honnan tudja? Jött közelebb. Az a fiú volt akivel harcoltam..-Igen rájöttem, miután a szürke csakra beterített..Amúgy csillag rejtekben vagy.

-Hát nem sokáig...-tápászkodtam fel ülőhelyzetemből.

-Azt kétlem hogy elmennél...

-Ha?

-Elfogtunk a barátodat miközben hősködni akart...És ha akár caak egy rossz mozdulatot teszel meg öljük!-Ha? Deit? Mi? Hogy? Mikor?

-Hol van most!?-ráncolom homlokomat.

-Gyere...-legyintett. Egy hosszú folyosó végébe rejteték...Egy börtönbe...Eszméletlenül...-Most már láttad. Gyere!-De...De...

-Ha egy haja szála is görbül meg öllék!-mordulok rá. De mintha meg sem hallotta volna..Mit akarnak tőlem? Ha meg akartak volna ölni akkor meg tették volna...Miért akarnak itt tartani? Ki mentünk. Egy erdős részbe vezetett, ahol lépcsők vezettek fel a hegyre. Ott meg állt és felém fordult.

-Látod? Ez csillagrejtek!

-Kicsi rejtek falunak nem?

-Tudjuk! De mindegy! Figyelj az lenne a dolgod hogy meg védd!

-Ha?-ezek most komolyan tőlem várják a meg válltást?-Mitől?

-Mindentől..Bár ha én is letudtalak győzni...

-Látom nem bízol bennem..

-Nem igazán..Hisz Akatsukis vagy! Egy S osztályú bűnöző..-Ha...Én meg azt hittem nem is ismernek...Akkor csak a homokfalu van lemaradva?

-Igen..Igen az vagyok...Ezért sem lenne értelmes dolog ilyenre kérni!

-Hidd el én nem is akarnálak! Csillag rejteknek meg vannak a maga gondjai...Minek másokat is belehúzni..

-Hát jól gondolod...De ha enyi lenne, akkor fogom a barátom és megyünk is!

-Nem...Akármenyire örülnék neki sajnos nem mehettek!

-Na és ha a többi Akatsukis támad meg titeket?

-Akkor is meg kell védened a falut!

-Már miért tenném? Tudod vannak stratégiák amivel a túszejtős cseleteket is ki lehet játszani!

-Próbáld meg!

-Rendben..-hallatszódott a vinyogó hang. Tobi jelent meg a srác mögött..

-Tobi! De örülök neked!

-Köszönöm..Akane aranyos.-mosolyog rám-Azonban...-mélyült el hangja-Meg mondod hogyan tudjuk ki szabadítani a barátunkat, vagy elvágom a torkodat!-modja...Hu...Fura Tobit ilyen agresszívan látni...

-Tobi én tudom holvan Dei..

-Komolyan? Akkor vezess oda minket.-jelent meg mögöttem Zetsu..

-Fhu...Hol a kolompod? A szívbajt hoztad rám!

-Bocsánat..

-Menyünk már!-mondja fekete Zetsu. Semmi baj gyertek. Oda vezettem őket a rácsos ketrechez..Azonban hallottam hogy jönnek valakik..

-Zetsu! Te maradj itt és szabadísd ki Deit! Én feltartom a többieket!-Zetsu bólintott egyett, és a hivatlan vendégek elé rohantam saronganomat bekapcsolva. Többet genjucuba üldöztem, míg másokat amaratsu lángja emésztett. Mikor végeztem velük hirtelen az a fekete hajú fiú jelent meg..-Ha? Te hogyan? Mindegy most véged!

-Nem hinném..Tökéletes páva! Álati jucu-indította nekem állatkáit. Shussanommal ki védtem. Azonban elég erős egy srác..Már húsz perce csatázunk...Fáradok...Az egyik macskája a semmiből rám veti magát...Mit csináljak? Alig van csakrám...Hirtelen elkezdett szivárogni belőlem démonom ereje. Amitől a ciculi felszivódott. Nem...Most nem evvel fogok harcolni...Szorítottam vissza...Azonban hirtelen észre vettem hogy újjaimból fekete csillámpor jön...Mi ez? Hogyan? Azonban a srác újra támadt. Védekezően magam elé tettem kezem. És egy hatalmas fekete kristály emelkedett előttem...Ha? Ez mi?-Mi a? Kristály elemet is képes vagy használni?

-Hogy milyen elem?-nézem meg lepetten kezeimet. Kristály elem? Hm...Vajon mire képes?

-Hogy is hívnak Akane?

-Igen Uchiha Akane..-mosolygok maga biztosan és támadó pozícióba vágom magam.

-Ha..Én meg Umihiko vagyok, és nem engedem hogy elmeny!

-Ha...Szopacs csillag gyerek.-fhu...Kevesebet kell lógnom Hidannal...Na mindegy...Vissza térve akkor próbáljuk ki az új képességet. Mi is legyen...Ah..Meg van!-Kristály dárda!-kiáltom és a fiú körül hatalmas kristályok nőttek ki amik majdnem átdőfték, csak hogy felugrott. Ki kell találnom valamit...Hirtelen be villant egy kézjel sorozat...Hm..Talán még használhatom is..Gyorsan meg formáltam a kézjeleim majd elkiáltottam magam-Kristály elem: Börtön cella!-a fiú körül kristályosodni kezdett a levegő és csapdába elytettem. Mikor teljesen be kritályosodott le esett a földre, és darabokra hullot...Ha? Ez az új jucu , király! Viszont, Dei? Keztem vissza romanni Zetsuhoz.

-Akane, bárhogy próbálom nem tudom ki juttatni...

-Ez egy olyan börtön ahol csak elemi jucukkal lehet ki juttatni..-mondja fekete Zetsu

-Értem...-elemi jucu?-Akkor had próbáljak ki valamit..

-Akane ide a sima víz, tűz, föld, villám, vagy szél technika kevés lesz!-mondja ismét a feketeség

-Nem baj..Van más is!-Kezdett ismét fekete kristálypor szálni újjaimból-Kristály elem: kristály penge zápor!-mondom és a rácsok meg adták magukat a kristály jucumnak.

-Mi? Hogy? Mikor?-ámult fehér barátom

-Mióta vagy képes a kristály elem használatára?-kérdi a sötétebbik fele.

-Most tudtam meg én is, de inkább a relytekehelyen mesélnék..-próbáltam felemelni Deit.

-Majd Tobi segít-jelent meg Dei túloldalán Tobi. Majd Deire tette tenyerét és elteleportált minket haza. Zetsu is követett minket petsze...Otthon Zetsuék azonnal ki faggattal az új képességemről. Elmondtam hogy hogyan találtam rá..-Azta..Tobi is szeretne ilyet Zetsu-senpai

-Tobi ilyet nem lehet csak úgy kapni...-mondja fehér Zetsu

-Oh...Az kár..-Elköszöntem tőlük, és Deihez mentem. Ayame eldöntötte hogy ő is sanitec lesz. Így segített Inonak Dei gyógyításában.

Ezüst ketrec /Deidara f.f/ /Befejezett/Where stories live. Discover now