Por que estas aqui? *5*

1.8K 137 65
                                    


Ithafım kankam ve ilham perim MervenurYaln3'a ehe ehe

' Neden Burdasın?'

Oy ve yorum plz

Keyifli Okumalar ♡

Elimi çekmek istemesem ve dokunuşlarını çok özlesem bile ona kızgın olduğum aklıma gelmişti. Bu yüzden sinirle sanki sıcaklamış demire değmişim gibi elimi hızlıca çekip gözlerine baktım.

"Neden burdasın?"

Havada kalan elini indirdi ve boğazını temizledi. "İmza attığım ve izin verdiğim şeyin ne olduğunu öğrenmek istiyorum"

Bir an...

Sadece bir an benim için geldiğini düşündüğüm için kendimden nefret ettim.

Alaylı bir gülüş sundum ona karşı. "İmzayı çoktan attın Jeon Jungkook. Yani mahkeme günü ne olduğuna bakarsın artık. Hem çoktan avukatıma yolladım kağıdı. Sen bir haftayı bekleyebilirsin bence ha?"

Alaylı hallerimden nefret ederdi. Bu yüzden itici davranıyordum. Kudururdu umarım. Ki amacıma da ulaştım. Sinirli bir nefes verdi ve bana baktı.

"Tamam o zaman, ne ekledin sözleşmeye sen söyle. Madem kağıdı avukatına yolladın." Hâlâ ifadezice ona bakarken rahatszı olmuş olmalı ki homurdanarak, "Seni dinliyorum Jess ri?" dedi.

Ofladım. Laftan anlamıyor muydu?

"Mahkeme günü öğrenirsin dedim. Açık olamadım sanırım'.' diyerek gözlerimi devirdim bıkmışlıkla. Tekrar bir şey söylemesini beklemeden arabaya bindim. Gözlerinin içine baka baka kapıyı kapattım ve dayımın şirketine doğru sürmeye başladım.

Ne sanıyordum ki?

Benim sevdiğim adam gitmiş yerine resmen kalp kırmalarına doyamayan yeni bir Jungkook gelmişti. Yüzümü asıldı bu düşünceyle. Ben aşık olduğum adamı geri istiyordum ama sanırım onu çoktan kaybetmiştim.

Hem de nedenini bilmeden.

Kafamı dağıtmak için radyoyu açtım ve çalan şarkıya göz devirdim. Şans bende olsa şaşardım.

You are the cause of my euphoria~

Hayır yani neden hep karşıma o veya onun şarkıları çıkıyordu ya?

•••

Geldiğim şirketin önüne park ettiğim arabadan çıkıp içeri girdim ve Mert'i çağırmalarını rica ettim. Muhtemelen şirketteki odasında dosyaları kontrol ediyorum ayağıyla Pubg oynuyordu.

Şaşırmazdım şahsen.

Küçüklüğünden beridir haylaz oğlanın tekiydi. Hele ki beni de olaylarına alet edip suçlarının yarısını bana atmaya bayılırdı.

"Kuzen hoşgeldin. Bende tam dosyalardaki işleri bitirmiştim."

Yanıma yaklaşan Mert heyecanla konuşmuştu. Ona yeme beni bitch bakışı attım. İnanmadığımı anlayınca omuzlarını düşürdü. "Tamam be! Pubg oynuyordum.  Ama ne yapayım? İleri leveldeydim ve inanabiliyor musun bir kız katıldı hem de koreli ben şok ben şaşkın tabi! O kızla ingilizce konuşurken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım. Hem bugün ilk günüm. Lütfen babama söyleme..." Sonlara doğru sesi kısılmıştı.

Yalancıktan yaptığım sinirli yüz ifademi düzelttim ve kıkırdayıp koluna vurdum. "Merak etme Mert. Biz kankayız. Birbirimizi ispiyonlamak lügatımızda yok, olmadıda. Tabi sen bunu ihlal ettin ara sırada ama neyse." dedim göz devirerek.

Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin