ოცდამეათე დღე

213 27 71
                                    

ჩანიოლის კაბინეტში მამამისი და მისი და, შევიდნენ ზუსტად იმ მომენტში როდესაც ბიჭებმა ხმამაღალი კვნესით გაათავეს...

- ფუ შენი... - ჩაილაპარაკა კაცმა და ქალიშვილთან ერთად გარეთ გაბრუნდა.

ბიჭებმა უცებ ჩაიცვეს და თავიანთი ადგილები დაიკავეს, ჩანიოლი თავის მაგიდასთან დაჯდა, ბექჰიონი კი იმ ტახსტზე სადაც სექსი ჰქონდათ.

- შემოდით - თქვა ჩანიოლმა და თავისი მწვანე თმა გადაისწორა.

- ამის საკეთებლად სხვა ადგილი ვერ ნახე? - გველურად თქვა დამ და ბექჰიონის გვერდით დაჯდა.

- ეს შენი საქმე არაა! - ვერცხლის კბილები გამოაჩინა ჯოკერმა და წინ წაიწია - ის კაცი სადაა?

- ის კაცი მამაშენია! - დაუყვირა დამ.

- მ-მამა? - გადაწითლდა ბექჰიონი.

- ის მამაჩემი არაა! მამაჩემი მკვდარია და მალე ამ ნაძირალასაც მოვკლავ! ხვალ დიდი გადატრიალება იგეგმება! - ყურებამდე გაიღიმა და სავარძელში უკეთ მოთავსდა ჯოკერი - სადაა?

- აქ ვარ - კარი უზომოდ მაღალმა და სიმპატიურმა კაცმა შეაღო - ეს შენს მხრიდან უნამუსო საქციელია შვილო.

- შვილი აღარ დამიძახო თორემ აქვე გაგასხმევინებ ტვინს! რამოდენიმე დღის წინ გამოცხადდი და გგონია რომ რამე უფლება გაქ? დიდ გადატრიალებაში ამოგდება სული პარკ!

- ამის იმედი არ გქონდეს, ჩემი დამსახურებაა ახლა რომ ცოცხალი ხარ! - გაცხარდა კაცი.

- აჰაჰაჰა... რაო? ჩემიო? - სიცილი აუტყდა ჯოკერს - ის რომ მე ახლა მსოფლიოს საუკეთესო მანიაკი და ბოროტმოქმედი ვარ, მხოლოდ ჩემი დამსახურებაა - უცებ სახე დაასერიოზულა და იქვე დაგდებული ოქროს თოფი გადატენა - აქიდან გაეთრიე ნაბიჭვარო, თორემ ტვინს გაგასხმევინებ.

 რაო? ჩემიო? - სიცილი აუტყდა ჯოკერს - ის რომ მე ახლა მსოფლიოს საუკეთესო მანიაკი და ბოროტმოქმედი ვარ, მხოლოდ ჩემი დამსახურებაა - უცებ სახე დაასერიოზულა და იქვე დაგდებული ოქროს თოფი გადატენა - აქიდან გაეთრიე ნაბიჭვარო, თორემ ტვინს გაგასხმევინებ

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Suicide Squad [დასრულებული]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt