Story of my life

84 5 0
                                    

Povestea lui Eve.

Era o zi de iarna,24 dec. 1999.Totul era alb in jur,afara era un viscol de nedescris,iar in Los Angeles,intr-o casuta modesta,langa semineu,pe o canapea era asezat un barbat inalt si binefacut cu ochii albastrii ca de gheata si parul blond,numit Jason Adams,iar langa el sotia sa,Raquelle Adams cu ochii negrii si parul brunet,insarcinata in ultima luna astepta cu nerabdare sa isi tina fetita in brate.Deodata,femeia are o durere ingrozitoare si i se rupse apa.

-Jason,cred ca nasc!*spune femeia tinandu-se cu o mana de burta.*

-Hai la spital!*spune barbatul sigur pe el,luandu-si sotia in brate si asezand-o pe bancheta din spate.Ajunsi la spital,femeia naste o fetita frumoasa ca "zana iernii".Femeia este mutata pe salon impreuna fetita,tinand fata in brate si vorbind cu ea.

-Mami te iubeste te vei numi Evelina si iti voi spune Eve(eve=ajun) pentru ca esti nascuta in ajunul craciunului la ora...*si se uita la ceas*...23:59.Te iubesc,iar femeia intra brusc in stop cardiac si astfel isi da ultima suflare.Atunci,fetita inceta sa zambeasca.Barbatul ia fata,si o lasa in fata bradului de craciun urias din centrul orasului,agatandu-i fetei la gat un lantisor cu pandantiv in forma de fulg de nea,apoi merge acasa si se spanzura.Fetita este gasita de Veronika,care fara sa mai stea pe ganduri o ia la ea acasa si o creste impreuna cu sotul ei,fara sa ii spuna fetei cum s-a nascut sau ca a fost gasita de ei si nu era fiica lor biologica.

#Sper ca o sa va placa.Deocamdata,o sa raman anonim...poate ca o sa dezvalui cine sunt at the end of the story. :* Vreau pareri.#

Never let me goUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum