Larissa pov.
Het is twee weken later. Ik leef wat gelukkiger nu in mijn eigen huis. Ik mis de jongens van BTS best wel maar ik denk dat het ook goed is voor hun en Jungkook. Over twee maanden gaat The Wildcats naar de BBMAs. BTS is ook genomineerd. Dit zal dus betekenen dat we elkaar zullen ontmoeten. Ik mag namelijk samen met Jennifer Lopez de best sociaal artist award uitreiken. BTS is ervoor genomineerd. Maar weet je i move on Jungkook bekijkt het maar.
*Twee weken later*
Ik kijk in de spiegel wow, ik heb een jumpsuit aan waarvan de broek zwart is en het strapless topje wit is.
Vandaag is de dag dat The WildCats hun debuut maken bij de BBMAS. Ik ben best wel nerveus. Ik loop mijn huis uit op naar Austin waar we verzamelen. Ik en Justin staan voor de spiegel. "Larissa alles komt goed hé." ik knik "ik zal alles geven." Justin geeft mij een knuffel. En Austin komt net beneden met Amy die mee mag. "Amy your Beautiful." ik kijk naar haar ze heeft een witte strapless jurkje aan dat net boven haar knie valt. Ik ben klaar voor vandaag laten we er het beste voor maken. 'Ja maar ik heb nog steeds gevoelens voor Jungkook...' denk ik bij mezelf.
Kim Namjoon pov.
Vandaag is het de dag van de BBMAS we zijn genomineerd en we mogen optreden.
Flashback
We hebben heel veel geoefend en vanochtend ook. Toen wij moesten wachten. Gingen we in de zaal zitten en toen zag ik Larissa het podium op lopen mijn mond viel open. "Jin our daughter is standing on stage." had ik tegen Jin gezegd.
Ik ben blij dat ze de draad weer opgepakt heeft. Want Jungkook heeft er wel moeite mee. Larissa had zeker gelijk in wat ze heeft gezegd voor dat ze weg ging.
Ik en de jongens stappen de limo in het is tijd om te gaan. Als we er zijn stappen we uit. En gaan we op de foto enzo. Als we er al even staan wordt er ineens keihard gegild we kijken om ons heen en dan zie ik dat Larissa uit de limo stapt. Hoseok zwaait blij haar kant op waardoor ze moet lachen en ze zwaait terug en loopt dan met haar band naar de eerste fotograven en interviewers. Ik ben blij dat ze er goed uit ziet. Wij gaan alvast naar binnen en dan gaan we alvast zitten we zitten. Op de eerste rij. Naast Jungkook zitten nog drie stoelen vrij en daarop ligt een papier met de letters TW op. Rare naam zeg.
Larissa pov.
Ik stap uit en wordt verwelkomd met gegil. Ik zie BTS voor ons op de rode loper. Hoseok zwaait heel erg blij mij kant op ik lach en zwaai vrolijk terug. Ik ga op de foto en doe wat interviews. Als we binnen zijn worden we naar onze plek geleid. Ik zie dat we naast BTS zitten. Top. De jongens laten mij aan het uiteinde zitten zodat ik niet naast Jungkook hoef te zitten. Lief maar het liefst had ik wel naast hem gezeten.
De show begint en Kelly Clarkson opent echt geweldig. Na een tijdje mag ik backstage. Ook Jennifer Lopez komt backstage. We worden aangekondigd en dan lopen we on stage ik kijk rond en dan doen we een praatje. En dan mag ik het zeggen. "And the de billboard music award best social artist goes too..." ik maak de envelop open en zie BTS staan ik krijg al tranen in mijn ogen en roep "BTS!!!" Ik zie appa op springen Jennifer geeft het award aan mij en zegt "Geef jij het maar aan hun." ik knik en buig voor hun en geef appa het award. Ik wacht tot hun speech klaar is en ga dan lopen we samen backstage. We gaan terug naar onze plekken en genieten we weer van de show. Na een tijdje gaat BTS backstage. Ik kijk Lian aan. En glimlach. Ik ben best zenuwachtig want na BTS mogen wij ons gaan klaar maken.
JE LEEST
Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)
FanficLarissa had vroeger een beste vriend. Jeon Jungkook. Op haar derde is ze met haar ouders naar Nederland verhuist omdat zij vonden dat Jungkook een slechte invloed zou hebben op haar. Nu 14 jaar later zit Larissa al negen jaar in de beroemde coverba...