17.Rész

3.6K 150 10
                                    

Reggel nagyon boldogan keltem életem szerelme mellett. Ő már fent volt és a hajamat cirógatta.

-Jó reggelt  életem!
-Joreggelt balfékem!

Majd reggeli csókkal koszontott.
Imádom őt. Az elmúlt időszakban teljesen beleszerettem. Teljesen megfeledkeztem az RBGy múltjáról.

Csakis velem foglalkozik. Snapchaten minden lánnyal megszakította a streakot, bár én nem kértem tőle sem ezt sem a ,,nelkuled nem megyek buliba" szabályát. Bár jobban belegondolva ez visszafelé is érvényes. Én sem megyek buliba nélküle.

Ő most végzős én pedig most kezdtem a gimit. A termünk valahogy egymás mellett van így mindig áthallatszik ha beszól a tanárnak. És olyankor mi nevetünk, és az összes tekintet rámszegeződik. Igaza volt.

Kevesebb, mint egy hónap alatt  mi lettünk a legnépszerűbb pár a suliban és az egész városban is.

Sokan leribancoznak emiatt, de hogy is mondják (?) Jah igen. Lepereg.

Tehát leültünk reggelizni és késésben voltunk, mivel utolsó hét attól még nem most kell összeszedni az igazolatlan órákat. Anyuék aludtak,  hisz egész este dolgoztak.

Elindultunk a suliba az ő kocsijával.

Ahogy megérkeztünk, egy dobozt nyújtott át nekem.

Egy nagyobbféle, piros gyönyörű doboz volt az.

Elvettem es találtam benne egy horgonyos karkötőt. Nyílván pirosat. Benne a dátummal amikor összejöttünk. A könny megindult a szememből. Átöleltem. Abban a pillanatban úgy éreztem, hogy sohasem akarom elengedni. Csak ölelni, ölelni és érezni az illatát. Csak a hajába túrni, és azt mondani szeretlek. És ő mégszorosabban ölelve azt mondja ,,én jobban szeretlek".

De sajnos az iskolai csengő, akár a pokolban az ördög.

Itt is elront mindent..

Elindultam órára Vivi mellé lehuppantam akinek egyből feltűnt az újonnan szerzett ékszerem.

-Na, végre odaadta.-mondta mosolygós fejjel.
-Te tudtál róla? -kérdeztem elképedve.
-Hát persze. Segítettem neki kiválasztani milyen árnyalatú piros legyen, milyen legyen a szám rajta és a neve milyen betűtipussal legyen írva. Neki is van egy a te neveddel.

-Elképedve bámultam rá.

Megfordítottam a horgonyt és rajta állt a neve. Mike Daugh. 

-És van még valami amiról tudnom kéne?

Erre elnevettük magunkat.

Becsengettek, és egész suli végéig nem láttam őt.

Iskola után viszont hazaérve otthon volt és Márkkal xboxozott. Szokásukhoz híven. Az ajtónak támaszkodva mosolyogtam rájuk.

Mikor Márk észrevett egy érdekes párbeszédet hallottam.

-Mike, itt a csajod!- szolt neki oda a bátyám.
-Köszi, már nem is a te húgod vagyok hanem az ő csaja. Én is szeretlek.-Szoltam rá sértődöttet játszva Márkra.
-Héj, ugye engem jobban szeretsz?-Állt fel az xboxtól már Mike is.
- Talán. -szoltam oda majd  a szobámba mentem.

Leraktam a táskám a telóm töltőre ugyanis  tudtam, a magányom nem tart sokáig.

És mennyire igazam lett. Szinte egyszerre ront be a bátyám és a barátom.

-Nem jössz xboxozni? -kerdezte Mike.
-Nem kösz-semmi kedvem nem volt hozzá.
-Naaaaa van Star Wars os is.-szolalt meg Márk.

Na igen ezzel jó helyre ütött.

-Nyomás!-ordítottam és rohanni kezdtem a mellettem lévő szobába.

Ők csak nevetve jöttek utánam. Egész estig játszottunk, majd Mike-val könnyes búcsút vettünk és elment haza.

Én még chateltem Vivivel.

Annyira jó ez az egész. Olyan életem van amit mindig is akart. A pasim és a bátyám legjobb haverok.  A szüleim és a palim szülei imádják egymást. Minden jó,remek,csodálatos.

Boldogan aludtam el.

Holnap szerda.  Pénteken már nem kell menni úgyhogy ma tényleg egész nap csak filmet fogunk nézni.

Sziasztok. Tudom nagyon sokáig nem voltam, bocsi, de sok dolgom van/volt. Ez viszonylag hosszú rész lett kárpótlásul. Ha van valaki aki szeretne strekolni az írja le a nevét kommentbe és addolom. Ha valami kerdes reakcio van a könyvvel vagy velem kapcsolatban komi és csillag. Válaszolok rá, ha 10+ kérdés lesz. Külön részbe írom le. 2 napotok van rá. Mivel 23:31 a jelenlegi idő holnaptól számolom tehát szombat éjfél. ❤❤
REMÉLEM TETSZIK CSAK A SOK KOMMENT MIATT FOLYTATOM ❤❤❤❣

S.O.S. Rosszfiúk a láthatáron (Befejezett)Where stories live. Discover now