1

6 3 0
                                    

Önümde dizili olan aptal sıraya ve birde arkamdaki dizili gereksiz insanlara baktım, burada işim neydi benim?

Elimdeki kıyafetlere göz devirerek baktım ve iç çektim. Pembe giyiniyordu. Hayır hayır yanlış anlamayın, yoktur böyle aptal kalıpsal düşüncelerim lakin o bir erkekti ve kız gibi takılıyordu işte.

O benim sevgilimdi.

Basit ve aptalca bir ilişkimiz vardı, ben homoseksüel olduğunu öğrenince sanırım ilk bulduğum homyla sevgili olmuştu ve bu kişi şüphesiz Meriç'di.

Hayır, onun kız gibi giyinmesine ve takılmasına yoktur hiç bir zaman lafım lakin ben erkek seviyorum. Hani böyle erkeksi giyinen tipler.

Sıranın sonunda gelmesi ile kasadaki uyuşuk görevliye göz devirmek istesemde kendimi tuttum çünkü her ne kadar iç konuşmalarımda alter egolarımla tartışırken saygısız da dursam ben oldukça saygılı hatta gereksiz saygılı bir çocuktum.

"İyi günlerde kullanın beyefendi"

Görevlinin ironi dolu sesi ile Meriç'in bana aldırdıklarını deli gibi merak etmiştim. Onun her dediğine evet demeyi bırakmalıydım çünkü onun sebebiyle hep bu tür utanç verici durumlara düşüyordum.

Mağazanın girişine yaslanmış beni bekleyen ve beklerkende telefonu ile uğraşan sevgilime çatık kaşlarıma seslendim.

"Ne aldırdın sen yine bana?!"

Meriç sert ifadem ile kıkırdarken bana doğru ilerledi ve flörtüz bir tavırla dudağım, etrafta insanlar oluşunu umursamadan, bir öpücük bıraktı.

Ona kızmak için dudaklarımı araladığımda beni susturdu.

"Bir kaç gecelik işteee, bu sefer beni reddedemeyeceksin."

Sorunumuz onunla ilişkiye girmeyi reddetmemdi ve bunun gerçekleşmesi için çabalıyordu.

Ben daha yeni reşit olmuş bir bebeydim ve hayatımın bir büyük bir kısmını işgal eden sevgilim de böyleydi.

Mutsuz muydum?

Açıkçası buna verebileceğim doğru düzgün bir cevap yok lakin mutlu da değildim.

Kızlarla olan sevgililik dönemim nasıl ilgimi çekmiyorsa Meriç ile de öyleydi.

Halbuki bir erkekle sevgili olmanın kendim gibi hissettireceğine inanmıştım.

Düş kırıklığından ibaretti aşk tercihlerim.

Düzeltebilmek için çırpınmıyordum ama.

...
Y/n; Selam gençler ben yazar ve bu da akıllara zarar kitabım

:)

Henüz olaylar girmedim ve girdiğimde kitabı bırakmak istemeyeceğiniden eminim

İyi günler :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

frustration ; boy×boyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin