KEYİFLİ OKUMALAR
Yatağımın üstündeki okul formasına baktım. Gayet güzeldi. Siyah etek, beyaz siyah armalı bir tişörttü. Aklımdaki soru bu soğukta bu eteği nasıl giyicem?
' zaten kışın bitmesine az kaldı. O zamana kadar çorap giy'
mantıklı...
Formayı üzerime geçirip altıma siyah külotlu çorap geçirdim. Saçlarımı tarayıp salık bıraktım. Kahvaltımı ettiğim için montumu giyip evden çıktım.
Ecrinlerin evine gelince tam kapıyı çalıcaktım ki kapı açıldı ve içinden Ecrin çıktı. Bana dönünce korkup çığlık attı. Ben de onun bu haline gülmeye başladım. Kendine gelince omzuma yavaşça vurdu ve yapmacık bir şekilde kızdı,
"Yavrum kaç kere dicem bende panik atak var yapma şöyle şeyler.""Tamam teyze"
Şen şakrak yeni okulumuza doğru yürümeye başladık. Ecrin de benimle aynı okulda okuyacaktı. Ailesi her ne kadar istemese de bir şekilde onları da ikna ettik. Her zaman yanımdaydı benim Ecrin. En zor zamanımda da yanımda oldu. Ama artık ben değişmiştim. 15 tatilin ardında bambaşka birisi olmuştum. Ezik Gece değil de , güçlü bir Gece olmuştum. Bende inanıyordum artık güçlü olduğuma.
Birkan Kolejine gelince büyük bahçesi bizi karşıladı. Bazı kişilerin bakışları birkaç saniyeliğine bize dönse de sonra işlerine döndüler. Okula girip nöbetçi öğrenciden müdürün odasını sorduk. Bizi müdürün odasına kadar götürünce teşekkür edip odaya girdik."Merhaba hocam. Biz yeni gelen öğrencileriz. Ben Gece Soykan. Bu da arkadaşım Ecrin Kara."
"Hoşgeldiniz evladım. Hemen sınıflarınızı söyliyim. 11/B çocuklar."
" Teşekkürler."
Sınıfımıza doğru ilerlemeye başladık. Ders zili çalmıştı. Bazı sınıflara öğretmenler girmişti. Bazılarına ise daha girmemişti. Umarım bizimkine girmemiştir diye düşündüm. Dikkat çekmeyi sevmiyordum.
' umarım girmiştir.'
hayır inşallah girmemiştir.' neden girmesin ki. Dikkatlari üzerimize toplamalıyız. Bu okulda gölge olmayacağız. Tamam mı'
Ay'ın neden öyle birşey dediğini anlamamıştım. Dikkat çekmemiz bize bir şey kazandırmayacaktı.
11/B yi görünce sınıfa girdik. Ahh hoca girmişti.
"Buyurun çocuklar. Siz yeni misiniz?"" Evet hocam. Ben Gece Soykan"
"Bende Ecrin Kara"
"Hoşgeldiniz geçin en arka sıra boş oraya oturun."
Tahtadan anladığım kadarıyla ders edebiyattı. Sınıfa göz gezdirince bir an öyle kaldım . Ama bu Gündüz'dü.
Şaşırdığımı fark edince kıkırdamaya başladı. Bende gözlerimi devirip önüme döndüm. Adını bilmediğim edebiyat hocası bize döndü ve merakla sordu,
"Kızlar merak ettim. Neden dönem ortasında okula geldiniz""Özel meseleler hocam."
"Pekala edebiyatınız nasıl?"
" İkimizinki de çok iyi hocam"
" Desenize sınıfımıza inek akını olmuş"
Sınıfta popüler olduğunu tahmin ettiğim kıza tek kaşımı kaldırıp baktım ve konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNDÜZ AY'IM( devam ediyor..)
ChickLitİnsanlar acımasız. İnsanlar aptal. İnsanlar düşüncesiz. Kimi sevsek sonuç hep aynı. HÜSRAN . Belki de bu bizim sınavımızdır.