-Cum se simte? ma joc absenta cu paiul de la paharul cu suc si Maya isi plimba o mana prin fata ochilor mei.
-Ce face?
-Nu face nimeni nimic. Te-am intrebat cum se simte Andreas. Maya ridica putin tonul si stiu ca asta se datoreaza sarcinii.
-E rau. starea lui se inrautateste de la o zi la alta. De la ameteli si pierderi de sange s-a ajuns la certuri zilnice, bazate pe motive idioate. Trebuie sa fac ceva si acest chin sa ia sfarsit.
-E atat de rau?
-Da, adica are caderi nervoase si i se aprinde fitilul de la cea mai mica prostie. Aseara ne-am luat la rost din vina laptop-ului ce statea intr-o pozitie dubioasa pe birou. Nu stiu care dintre noi e mai nebun, dar cert e ca nu cedam deloc usor.
-E violent?
-Da. Maya ramane socata si inchid ochii obosita.
-Ce? Andreas te loveste? tipa si ma vad nevoita sa imi acopar urechile.
-Nu in sensul ala. ma vad nevoita sa clarific.
-Dar?
-Fiecare cearta de a noastra se termina frumos: cu trupurile noastre impreunata.
-Aaah. Ma speriasem.
-Nu cred ca ar merge atat de departe, nu dupa atatia ani.
-Da, l-am mai vazut noi pe Andreas violent. Daca te loveste si a treia oara eu si Nick il lasam fara bijuterii.
-Nick?
-E pornit sa ma ajute orice am de gand sa ii fac lui Andreas, asa ca ai face bine sa iti tii barbatul sub control, Nick nu il mai apara.
-Sunteti incredibili, va aliati impotriva noastra.
-Nu a voastra, doar a lui. Si ziceai ca diseara va avea loc o cina in familie?
-Dap. imi termin sucul si o privesc serioasa cand urmeaza sa ii dau vestea. -Va fi si Mihnea acolo.
-Ce? ii inteleg reactia si ma amuza felul in care ma priveste. -Tu glumesti, nu? Eu si Nick nu raspundem de nervii lui Andreas cand il va vedea pe ala.
-Andreas nu va avea nervi, el a venit cu ideea.
-Cred ca sucul nu imi prieste, am avut impresia ca te-am auzit spunand ca Andreas a venit cu ideea!
-Ai auzit foarte bine, Mihnea mi-a salvat copiii, iar Andreas ii este foarte recunoscator.
-Andreas chiar e barbatul perfect. Isi calca pe inima si va sta la aceeasi masa cu cel care te iubeste.
-Sacrificiu de parinte, vei intelege si tu.
-Sper doar ca eu si Nick sa nu fim nevoiti sa ne omoram reciproc pentru binele copiilor. am facut-o pana si pe asta. L-am impuscat cand stiam cat il iubesc si de cateva ori l-am vrut mort doar pentru ca imi era frica ca il va rani pe Junior.
-Sper si eu. Nu vreau ca tu si Nick sa treceti prin necazurile noastre.
***
-Iubito, e totul pregatit? arunc o privire fugitiva prin bucatarie si aprob din cap. De gratar se ocupa Nick si Robert, iar Andreas si cu mine asezam masa pentru cina cu Mihnea.
-Totul e pregatit. Andreas? il opresc in prag si il iau de maini. -Vreau sa imi promiti ca nu te vei certa cu Mihnea.
-Antonia...
-Te rog, chiar vreau sa ne ajute. El e singura noastra sansa.
-Scumpa mea, voi face si imposibilul numai sa ma vindec si sa nu te parasesc, fac pact si cu Diavolul. Nu te voi dezamagi.
CITEȘTI
Blestemati in iubire(+18) -Volumul 2
RomanceSituatia se intoarce la 180 de grade dupa 6 ani: cei doi se vaneaza reciproc pentru a se razbuna pentru suferinta traita. Va reusi iubirea sa le deschida ochii si sa ii faca sa renunte la sportul lor preferat, joaca de-a soarecele si pisica? Va acc...