"Jungkook??"
Γιατί την πέρνει τωρα αυτο;;
"Που είσαι;;" ρώτησε και κάτι της είπε
"Δ- δεν μπορώ να έρθω"
Που να πάει;; τι λένε τόση ώρα καλέ;;;
"Δεν μπορώ τα λέμε" είπε και το έκλεισε.
⚠️σορρυ για τοις φαν του Jungkook. Όλες τον αγαπάμε παρα πολυ. Απλά κάποιος πρέπει να γίνινει ο κακός ⚠️
"Η ώρα είναι 11 και... και αύριο έχουμε σχολείο,πρέπει να φύγω "
"Εχεις δίκιο συγγνώμη σε καθυστέρησα" ειπα
"Τέτοιες καθυστερήσεις αν είναι θα ήθελα να εχω ποιό συχνά " μου είπε και ένωσα τα χείλη μας για μια ακόμα φορά.
Αρετη pov
"Καληνύχτα " Ειπα
"Καληνύχτα" είπε και έφυγα από το σπίτι. Έφτασα στο σπίτι μου και απο εξω υπήρχε ενα αμάξι παρκαρισμένο. Δεν ήταν δικό μας. Πλησίασα λίγο περισσότερο αφού πέρασα απέναντι τον δρόμο και απο μεσα βγηκε ενας μεθυσμένος Jungkook.
"Γεια" είπε και με πλησίασε
"Γεια "
"Δεν φαίνεσαι καλά. Έχεις πιει πολυ." Είπα και τον πλησίασα λίγο περισσότερο.
"Ναι δεν είμαι καλά...απλά..."
"Θες να κοιμηθείς στο σπίτι μου σήμερα γιατί δεν προκειται να σε αφήσω να οδηγήσεις έτσι όπως είσαι"
"Νοια-νοιάζεσαι για εμένα" είπε
"Προφανως και νοιάζομαι...Γιατί να μην δεν νοιάζομαι είσαι φιλος μου" στις δύο τελευταίες η έκφραση του κάπως αγρίεψε αλλά μετά ξανα μαλάκωσαι.
Jungkook pov
"Αυτο θα το αλλάξουμε" είπα αλλά δεν μπόρεσε να με ακούσει.
"Θες τώρα να μπούμε μέσα;" ρώτησε
"Πάμε"
Μπήκαμε μέσα στο σπίτι. Τώρα ή όλοι κοιμόντουσαν ή ήταν εξω.
"Οι γονείς μου δεν είναι εδώ ούτε και τα αδέρφια μου"
"Μμμ...ωραία" είπα και η έκφραση μου άλλαξε, έγινε πονηρή αλλά μόλις με κοίταξε αυτόματα έγινε κανονική.
"Θες να σου δώσω κάτι;;" ρώτησε
"Αν είναι εύκολο ενα νερό και ενα Ντεπόν" είπα και έγνεψε θετικά. Έκατσα στην καρέκλα που είχε από πίσω μου και ταυτοχρονα μου έβαλε ενα ποτήρι νερό.
DU LIEST GERADE
Teacher?!
FanfictionΤι γίνετε όταν η Αρετή Kim γνωρίζει τον Min Yoongi?? Πως θα εξελιχθεί αυτή η τυχαία συνάντηση??