Kapirola 1 - Kakashiho volba

12 1 1
                                    


Kai! Hned jak to Kakashi řekl Rin se na nás podívala celá překvapená. „Kakashi, Obito?"„Přišli jsme tě zachránit Rin". Řekl Obito celý udýchaní. Rin ze začala usmívat, protože vědela, že Obito s Kakashim už spolu vychází líp. Rozvázali jsme ji a chtěly utéct, ale ten Nindža z Kamenné, kteréjo zasáhl Kakashi pomocí Raikiri, nějak přežil útok a než jsme se nadáli použil techniku „Doton: Iwayado Kozushi"! Najednou se celá jeskyně začala rozpadat a všichni utíkali k východu, padal na nás strop jeskyně. Obita zasáhl kámen a upadl na zem, ale Kakashi k němu a když nad sebou viděl velký kámen odhodil Obita do bezpečí. Kamén spadl, prach byl všude a bylo šlyšet hlasem „Rin, Obito, Jste v pořádku? Kakashiho levá část těla byla rozdrcena balvanem, který na něho spadl.


Obito mu chtěl pomoct. Tlačil do balvanu, ale ani to s ním nehlo „To je dobrý Obito, nemyslím si, že to zvládnu. Moje levá strana je úplně rozdrcená, už ji ani necitím." Bylo to jasné, Kakashi tu zemře. Kašlal krev, bylo vidět jak mu maska červená od krve. Rin vzala kunai a prořízla mu masku aby se mu lépe dýchalo a vykašlávala krev. „Vždycky mě zajímalo jak vypadá Kakashiho tvář... Ale nechtěl jsem to zjistit takhle"  Rin začala plakat ještě víc, Obito pochopil, že svému nadřízenému už nemůže pomoct. Nebral to za smrt nadřízenéjo, ale jako smrt nejbližšího přítele. Klekl a začal pěstí bouchat do země. „Sakra, Sakra, kdybych tě jen poslechl a vyrazili jsme splnit naši misi, tohle by se nikdy nestalo". Rin pořád klešela u Kakashiho s kunaiem celého od slz.

„ Ne, mýlíš se Obito. " Řekl Kakashi s úsměvem a ikdyž byl na konci svých sil musel říct poslední slova svým parťákům. „Ve světe nindžů jsou ti, kdo poruší pravidla a nařízení, považováni za odpad.... Ale ti, kdo opustí své přátele jsou mnohem horší " Hned jak Kakashi dokončil poslední slovo Obito se začal třást a přemýšlel. „Ta.... Ta slova jsme mu řekl... Když jsem šel zachránit Rin". Rin se podívala na Obita a viděla jeho překvapený výraz. "Děkuju ti Obito... Tvoje slova mi konečně otevřela oči a po dlouhé době jsem si vpomenul na otce s hrdostí." Obito začal brečet, byl tak smutný, že ted Kakashi umíra. Po tak dlouhém soužití se stane tohle... „Obito, prosím slib mi, že nikdy neobětuješ své přátele, tak jak jsem to chtěl udělat já." Obito přikývl. Jeho Sharingan rudě zářil a slzy stékaly na zem. "Promiň Kakashi, že jsem tak slabí. Nezasloužím si být Chunin." Rin mlčky plakala u Kakashiho. „Obito... Ty si mi dal slova... Já ti dám čepel od otce...  Cokoliv ve vesnici řeknou... Ty jsi skvělý Chunin... A jednou z tebe bude... Velký Hokage... Tak to opravdu citím... Tak ji, prosím přijmi." 

Jeho Katana ležela vedle Kakashiho, vzal si ji a přimevnil na záda. „Brzy zemřu... Ale stanu se tvou zbraní a ochráním ti budouctnost." To byla Kakashiho poslední slova, Rin si utřela slzy, ale pořád se třásla a Obito s Katanou na zádech nebyl výjimkou. Rin i Obito viděli mrtvého Kakashiho, nemohli tomu uvěřit... Obito cítil něco v hlavě, z jeho očí vytekla kapka krve. Probudil Mangekyou Sharingan



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Obitova cesta ShinobihoWhere stories live. Discover now