Proloog
Frenkie de Jong, Matthijs de Ligt, Daley Blind en Kasper Dolberg zitten op een hotelkamer ergens in Athene. Eerder op de avond plaatsten de Ajacieden zich voor de volgende ronde van de Champions League. Een wereldprestatie. En uiteraard werd het ook zo gevierd. De drank vloeide rijkelijk. Om een uur of twee vonden Frenkie en Matthijs het wel mooi geweest. Echte feestbeesten zijn het niet. Daley en Kasper besloten ook mee te gaan naar het hotel. Eenmaal daar vroeg Daley of ze misschien nog even wilden hangen op zijn kamer voor het slapen gaan. Daar stemden alle drie mee in.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kasper heeft de afstandsbediening en ligt wat te zappen door de vele zenders. Zijn duim is alweer klaar om naar het volgende kanaal te gaan, maar dan blijft hij vlak boven de knop hangen. Op het scherm zijn twee heftig zoenende naakte meiden te zien. Kasper staart er aandachtig naar. Zijn trance wordt doorbroken door het gelag van Frenkie. "Looks like you found something to watch". Daley en Matthijs lachen ook. Kaspers ogen wijken geen seconde van het scherm af. "Just look at them, it's so hot", zegt hij. Frenkie antwoordt. "Yeah, we can see that". Er is een duidelijke bobbel in de trainingsbroek van de jonge Deen aan het ontstaan. Weer gelag. Kasper kijkt nu zelf naar z'n kruis. Inderdaad al een flinke bobbel. Een beetje ongemakkelijk.
Matthijs ziet de ongemakkelijkheid bekruipen op het gezicht van Dolberg. Genoeg geklierd. "Maar effe serieus, het is inderdaad wel tering geil.", zegt hij. Kasper glimlacht, dankbaar dat Matthijs het onderwerp verandert. Voor het eerst kijken Daley en Frenkie ook eens goed naar het scherm. Tsja, ontkennen kunnen ze het niet.
Voor een tijdje is het stil. Alle jongens staren naar het tafereel dat zich afspeelt op de tv. Kasper werpt een stiekeme blik naar rechts, waar Daley en Frenkie zitten op hun stoel. Aan hun kruizen te zien raken beiden al redelijk opgewonden. Dan kruipt Kaspers blik naar links. In de trainingsbroek van Matthijs is zelfs al een echte erectie te spotten. Hij hoeft geen moeite te doen om te zien dat zijn blonde teamcaptain linksdragend is.
Gesterkt door de gedachte dat iedereen geil is laat de Deen zijn hand afglijden naar zijn kruis, en begint de bobbel te masseren. Die groeit daardoor nog sneller. Niet veel later hebben ook de andere jongens hun hand in diezelfde regio, en wordt er flink op los gemasseerd. De stilte treedt weer in, ieder gefocust op de meiden.
"Ik heb een idee!" Daley doet zijn tas open en haalt er een pak Bastogne uit. "Heeft iemand ooit Soggy Biscuit gespeeld?" De drie andere Ajacieden kijken vreemd op. "Wat is dat?" vraagt Matthijs. "Een spelletje dat we bij United ook wel eens speelden als we teveel drank op hadden" lacht Blind. "We komen allemaal klaar op een koekje, en degene die als laatste komt moet hem opeten."
"Gatverdamme, dat is smerig!" zegt Frenkie terwijl hij een vies gezicht trekt. Daley lacht. "Alleen als je laatste bent. Anders is het hilarisch." " Well, I'm in. I need to cum anyway" zegt de Deen op zijn typische nonchalante manier. Matthijs en Frenkie twijfelen aanzienlijk meer. Normaliter zouden ze dit nooit doen, maar de alcohol en geilheid eisen hun tol. Matthijs voelt zijn pik wanhopig kloppen tegen de binnenkant van z'n boxer, smekend om bevrijd te worden uit z'n benarde positie. Ach, wat maakt het verder ook uit? Zijn teamgenoten weten toch al hoe hij er naakt uitziet. En iedereen trekt zich af, dus wat is de big deal? Gewoon doen.
Frenkie kijkt hoe z'n maatje naar de twee anderen loopt. Shit. Nu is hij de enige. Achterblijven is eigenlijk geen optie meer, want niemand wil de spelbederver zijn. Met lichte tegenzin voegt Frenkie zich bij z'n drie teamgenoten. "En nu?" vraagt Matthijs. Daley trekt een speels gezicht. "Nu kleden we ons uit".
Zelf neemt Daley het voortouw. Hij trekt z'n shirt over zijn hoofd, en zijn trainingsbroek inclusief boxer naar beneden. Zijn stijve piemel springt vrij. In lijn met de rest van zijn lichaam is heeft Daley redelijk wat schaamhaar, maar heel netjes bijgehouden. De pik zelf is ongeveer 17 centimeter, en leunt ietsje naar rechts. Kasper volgt het voorbeeld meteen. Ook hij ontdoet zich van zijn kledingstukken. Zijn stijve geslachtsdeel kletst tegen zijn torso de seconde dat de onderbroek naar beneden is. Hij is een stukje kleiner dan die van zijn teamgenootje. 15 centimeter, en kaarsrecht omhoog. Bijna geen haartje te bekennen: Kasper is voorstander van gladscheren. Nu moeten ook de twee nuchtere Noord-Hollanders eraan geloven. Matthijs gaat eerst. Hij onthult een flinke paal van 18 centimeter met een lichte curve naar links. Zijn donkere schaamhaar is getrimd. Dan is Frenkie aan de beurt. Hij trekt zijn shirt uit, en begint langzaam aan zijn trainingsbroek. Hij voelt de ogen van de anderen gericht op zijn kruis. Uiteindelijk springt ook zijn piemel vrij. Maar liefst 21 centimeter, en recht omhoog. Net als Matthijs getrimd schaamhaar. De drie ploeggenoten kijken vol verbazing naar het apparaat van Frenkie. Misschien zelfs wel met bewondering. Ze wisten dat hij de grootste van het team had, door de douches bij Ajax natuurlijk, maar dat hij stijf zo groot zou zijn hadden de Ajacieden nooit verwacht. "Heb echt medelijden met je vriendin Frenkie, die kan zeker een week niet lopen als jullie het gedaan hebben", grapt Matthijs. De anderen lachen. Frenkie zelf lacht een beetje mee. Hij wordt er wat ongemakkelijk van, die aandacht. Of het nou is omdat hij een superspeler is, of ontzettend groot geschapen is.
Gelukkig breekt Kasper in. "I think we're ready!" De jongens verzamelen zich een strakke cirkel om het koekje, lichamen tegen elkaar aangedrukt. Hun handen glijden af naar hun geslachtsdeel. De race kan beginnen. Matthijs kreunt zo ingetogen mogelijk wanneer zijn vingers over z'n gevoelige eikel glijden. Man, dit voelt goed. Ook Daley geniet met volle teugen. Met zijn linkerhand speelt hij met zijn tepels, terwijl zijn rechterhand de stijve paal voor de rekening neemt. Kasper trekt zich vurig af. Zijn blik, in tegenstelling tot de anderen, is niet gericht naar beneden maar omhoog. In zijn ooghoeken kan hij de twee meiden op het scherm tekeer zien gaan. Ideaal. Frenkie is nog steeds wat ongemakkelijk. Hij speelt een beetje met zijn grote ballen, maar klaarkomen met een paar naakte jongens tegen je aangedrukt blijkt toch niet zo heel gemakkelijk. Er bekruipt hem een naar gevoel. Wat als ik verlies? Kasper is zo te zien al vrij ver heen. Hij lekt al veelvuldig voorvocht. Maar ook bij Daley en Matthijs is al aardig wat precum te zien. Shit. Zijn hand klemt zich om zijn pik. Dit moet hem niet gebeuren.
Daley is de eerste die klaarkomt. De middenvelder kreunt luid terwijl hij zijn lading loost op de Bastogne. Vier witte klodders landen op het bruine oppervlak. Met een voldaan gezicht kijkt de 28-jarige naar het eindresultaat, nog hijgend van genot. Nog geen minuut later is het weer raak. Deze keer laat de jonge Deen een zachte hese kreun. Vijf stralen zaad spuiten uit zijn kloppende lul en op het koekje. Een straal schiet zo ver en hoog dat hij op de torso van Matthijs landt. De blonde verdediger schrikt zich rot. "Dude, what the fuck!". Kasper, maar ook Daley en Frenkie barsten in lachen uit. "Nice shot", zegt Daley lachend terwijl hij een high five uitdeelt aan Kasper. Matthijs' piemel is ondertussen een stuk slapper geworden. Het warme zaad van zijn teamgenoot dat nu over z'n buik naar beneden loopt werkt niet bepaald opwindend. Frenkie constateert dat ook. Dit is zijn kans. Met zijn rechterhand voert hij het tempo nog eens op. Zijn linkerhand speelt met zijn balzak, die al aardig strak staat. Dit gaat niet lang meer duren. Maar ook Matthijs heeft zich herpakt. Dolberg's lading op je lichaam is altijd nog beter dan iedereens lading in je mond. Het gaat erom spannen.
Uiteindelijk trekt Matthijs aan het kortste eind. De jongens komen bijna tegelijkertijd klaar, maar Frenkie is net iets eerder. Nog eens zes witte stralen landen op het al dik ondergesneeuwde koekje. De middenvelder kreunt luid. Meer van opluchting dan genot. Hij hoeft het koekje niet te eten. Daley en Kasper staan te juichen alsof ze de Clasico aan het kijken zijn. "Lekker pik!" klinkt het. Matthijs staart met een zuur gezicht naar de Bastogne die hij nu op moet gaan eten. Kutzooi, wat smerig. En nu is hij er zelf ook nog op klaargekomen. Heerlijk. De zure kop van de teamcaptain vergroot het plezier van de rest alleen nog maar meer. "Nou kom op aanvoerdertje, je beloning wacht!". Luid gelach volgt.
Matthijs is niet van plan zich gewonnen te geven. Dat zit gewoon niet in zijn karakter. Met een snelle beweging pakt hij het koekje op, en brengt het naar zijn mond. Niet nadenken nu. Gewoon doen. De verdediger bijt een zo groot mogelijk deel van het koekje af. Scheelt weer. Het zaad van zijn teamgenoten druipt uit z'n mondhoeken. Niet. Nadenken. De anderen schateren van het lachen. Kasper heeft zijn iPhone erbij gehaald, en filmt de lijdensweg van de 19-jarige. Matthijs kauwt een paar keer, alleen zo vaak nodig is. Hoe eerder dat gladde spul in zijn mond weg is hoe beter. De smaak is heel apart, vrij smaakloos eigenlijk. Matthijs slikt een keer om alvast van een deel verlost te zijn. Hij heeft geen idee wat meiden hier nou zo lekker aan vinden. Voor hem is het in ieder geval niet voor herhaling vatbaar. Hij slikt de rest ook door. Dan verschijnt er gelukkig licht aan het einde van de tunnel. Nog maar een klein hapje. Voordat de blonde verdediger tijd heeft om na te denken wat hij aan het doen is schuift hij ook het laatste stukje naar binnen. Nog eens vijf keer kauwen, doorslikken en klaar. Taak volbracht.
Kasper, Daley en Frenkie joelen enthousiast. Matthijs kijkt op. Zijn oog valt gelijk op de nog half stijve piemels van zijn teamgenoten. Voor het eerst sinds hij verloor beseft hij dat wat daar uit kwam nu in zijn buik zit. Een rilling loopt over z'n lichaam. "Echt respect gozer, ik had het niet gedurfd" zegt Frenkie met oprechtheid. Zelfs op halve sterkte is zijn geslachtsdeel nog zeer imposant. Kasper vult aan met een grijns op z'n gezicht. "Did you enjoy it as much as it looked like?". Matthijs trekt een spottend gezicht. "Loved it". Alle vier de Ajacieden barsten in lachen uit. "Maar ik ga nu wel meteen door naar de douche!"
YOU ARE READING
Dirty Games
FanfictionDaley Blind, Kasper Dolberg, Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong vieren dat ze door zijn in de Champions League met Ajax. Het pakt wat anders uit dan je misschien zou verwachten. Iets met vier geile jongens en een koekje...