JIMIN
Chichotał i denerwował się, zanim znów się pochylił, żeby cię pocałować. Tym razem przygryzłaś jego wargę. Rumieńce powoli ustępowały, gdy poczuł się pewniej.
-Hej kochanie lubisz być szorstka?
-Może moglibyśmy spróbować czegoś nowego..
YOONGI
Szarpnął się z powrotem w szoku, zanim pokazał swój 'gummy smile'. Pieścił twoją talie i przyciągnął cię do siebie bliżej.
-Hmm kochanie przestraszyłaś mnie
-Mmm przyjdź tutaj kochanie i pozwól mi cię kochać..
JUNGKOOK
Pożądanie było widoczne w jego oczach. Umieścił ręce pod twoją koszulką i przejeżdżał dłońmi po twoim ciele, aż dotarł do twojej twarzy i znów cię pocałował.
-Cholera jesteś taki gorący..
-Podniecasz mnie bardziej niż ci się wydaje kruszynko..
NAMJOON
Chichotał beztrosko. Położył ręce na twoich policzkach i przyciągnął cię bliżej. Jego nos zmarszczył się, gdy znów ugryzłaś jego wargę.
-Kocham cię...
-Jak uroczą jesteś dziewczynką?..
SEOKJIN
Podskoczył, a ty przygryzłaś wargę, szeroko się uśmiechając. Później ponownie złapał cię w talii. Pocałował cię mocniej niż dotychczas. Pokazał ci swój błyszczący uśmiech.
-Kochanie, nie wiedziałam, że to zrobisz..
-A tak przy okazji..kocham to!
TAEHYUNG
Zachichotał i zaczął atakować cię swoimi ustami. Całował twoje usta, twarz i z powrotem wrócił na usta, a ty ugryzłaś jego dolną wargę.
-Oh Boże, bardzo cię kocham..
-Ugh dziewczynko, zrób to jeszcze raz..
HOSEOK
Pochylił się nad tobą. Pochylił się tak, byś widziała go bardzo doskonale. Odgarnął twoje włosy, a ty pocałowałaś go i przygryzłaś jego wargę.
-Kochanie, skąd wiedziałaś, że chce to zrobić?..
------------------------
Muzyczka w mediach jest dkwjdiwedcs :D
Buzi ♥
CZYTASZ
Reakcje BTS
De TodoTak jak widać po tytule będą tu pisane reakcje z Bangtan Boys :D UWAGA! |w niektórych reakcjach występują przekleństwa| Miłego czytania! ♥