- Se opp! Var det noen som ropte, men Jackson rakk akkurat å snu hodet sitt for å ta imot ballen med ansiktet.
Elevene rundt han gispet og han falt på kne.
- Går det bra?! Han hørtes skikkelig bekymret ut.
- Ja da, svarte Jackson men han følte en forferdelig smerte i nesa.
- Herregud, du blør jo! Sa Noah og flere kom bort for å se.
Isak og Noah hjalp han opp.
- Vi tar han med til sykestuen vi (jeg vet ingen bruker ordet sykestuen lenger men jeg kom ikke på no annet, ok? Ok.)
Læreren tvang resten av elevene til å løpe runder mens de to kompisene strevde med å gå med Jacksons armer rundt seg.
- Dere er noen virkelige pingler... ertet Jackson.
- Hold skjeft, vi trener ikke så mye som deg! Sa Noah.
De nærmet seg døra til sykestua og kompisene sa farvell da klokka ringte. Jackson ventet til de hadde gått ut av syne før han åpnet døra.Han frøs fast.
På en av sengene lå Olias, med kneet sitt i skrittet til Nicolas. Olias lå oppå Nicolas.
- Jackson! Det-det er ikke som det ser ut som! Sa Nicolas og så ut som om han skulle til å gråte.
Olias satte seg opp men lot ikke gå av hendene til Nicolas.
- Du kom fort ja, jeg trodde du skulle ha gym resten av dagen jeg, ja ja, vet du hva, det er litt morsomt, for jeg skulle akkurat til å-
Mer fikk han ikke sagt før knyttneven til Jackson var i fjeset hans.
- Jackson! Stopp! ropte Nicolas men Jackson hadde fått nok. Noen måtte sette Olias på plass!
Han gikk ikke helt berserk, men han slo han til han ble helt blå i kinnene og blødde neseblod. Nicolas skrek og rev i han for at han skulle slutte. Jackson stod opp og stirret ned på Olias som hostet og pustet. Han så ikke opp på oss og jeg hadde ikke peiling på hva han tenkte.
- Du tror du bare kan ta fra meg kjæresten min i fem år? Ja, særlig, Nicolas! Serr?! Skal du bare stå der?! Olias var åpenbart sur.
- Olias, jeg-
- Du hva?!! Hæ?!!? Du ble lei av meg?! Så du bestemte deg for å leke rundt med noen andre?!
- Du vet at det ikke er sånn det er! Olias, helt siden starten av vidergående har du, forandret deg... Du er mer agressiv, du virker sur halvparten av tiden, og du begynte å behandle meg som dritt... Tror du jeg liker det? Nicolas hørtes såret ut, og han var det.
Olias så også trist ut, Jackson kunne skimte tårer i øynene hans.
- Jeg...jeg vet jeg har vært en drittsekk, men-.... Jeg går gjennom mye og-
- Fortsatt! Du klarer jo ikke å holde styr på følelsene dine! Du tar det utover meg og jeg vil ikke ta det mer! Jeg fortjener det ikke!
Olias stirret på gulvet.
- Olias, det er slutt, vi kan ikke være sammen lenger...jeg orker ikke...jeg...jeg klarer ikke.... Nicolas tørket vekk noen tårer.
Det var stille i ett minutt.
- Greit... Sa Olias. - Greit. Jeg gir opp... Du ser ut til å like Jackson mer uansett...og...har vel, i noen år...
- Du, du skjønte det?
Han snøftet. - Tror du jeg ikke ville merke hvordan du stirret på han, hvordan du pratet til han, om han...
Jaja, vi var vel «doomed from the start». Jeg skal ikke plage dere mer...
Sa han før han gikk mot døra.
- Ja, og hvis du så lite som tenker på det, vet jeg hvordan du kjøper drugs bak bensinstasjonen.
Olias stirret han rett inn i øynene. Han bare stirret tilbake. Jackson visste han var redd for at han kunne røpe det til politiet.
- Men så lenge du holder deg unna, tror jeg ikke det vil bli et problem. Jackson følte seg tøff og som en savage i akkurat det øyeblikket.
Olias bare gikk ut uten å se vekk fra Jackson. Nå som Jackson hadde blackmail, ville ikke Olias være et problem lenger, hvis han er smart da.
Jackson pustet lettet ut.
- Wow, det.var.intenst! Sa Nicolas.
- Ja, jeg trodde jeg skulle tisse på meg! Sa Jackson, Nicolas lo, men Jackson tulla ikke engang.
- Du var så kul! Sa Nicolas og de delte et lidenskapelig kyss.
- Men, hvordan visste du han bruker kokain?
- Eeeeh, la oss bare si at jeg var på riktig sted på riktig tidspunkt.
Nicolas så på han lurt og de fortsatte å kline.
ESTÁS LEYENDO
BARE OSS TO
Novela JuvenilJackson er en helt vanlig 17 åring, god i sport, populær hos jentene, venner som aldri svikter og to ganske rike foreldre. Men det er én ting som mangler; en som kan fylle tomrommet i hjertet hans. Helt siden 7 klasse har han vært forelsket i klass...