-Ai grija de cei ce au avut sansa sa te raneasca si au facut-o-

51 2 1
                                    

       "My weakness is that I care too much.."

         Dupa un drum parcurs in mai putin de zece minute am ajuns la destinatie. Casa celui mai bun prieten parea o idee din ce in ce mai buna pe masura ce inaintam spre intrare. Ajuns in fata usii am dat sa ciocan ,dar Danny a deschis inainte sa fac vreo miscare. M-a invitat in living si ne-am asezat la masa din centrul incaperii. Nici nu a fost nevoie sa respir de prea multe ori aerul din incapere ca sa imi dau seama ca alcoolul n-a lipsit de la masa in seara aceasta. Eram destul de sigur ca inca mai are cateva sticle si pentru mine, insa nu prea aveam starea necesara.Imi era destul compania amicului meu. Nu voiam sa trec direct la subiect asa ca m-am rezumat la banalitati de genul ce faci , cum esti, ce ai mai facut. Mi-a raspuns energic , fara sa dea semne de oboseala:

        -Incerc sa ii conving pe ai mei sa imi finanteze o mini vancanta la mare. Vreau sa merg cu Mike si gasca lui. Au promis ca o sa fie de neuitat. Nu prea am voie sa ratez asa ceva. Ce zici iti faci timp sa vii cu noi? Intrebarea nu isi avea rostul , sincer vorbind. Ce om intreg la minte ar fii refuzat o vacanta cu o gasca de tipi care sunt nebuni de legat?Va zic eu, NIMENI.

        -Nu e nevoie sa imi fac timp. Am deja prea mult pe care nu il folosesc la nimic.

        -Prea tare!! Frate , o sa fie genial.Fete in costume de baie, bautura scumpa, muzica buna! O sa ne distram prea bine! Ma bucuram sa-l vad atat de entuziasmat.Puteam sa jur ca semana cu bunica inainte sa ii vina pensia.De obicei, Danny se rezuma la cateva priviri pline de inteles si afirmatii gen :"Grozav!" sau "Marfa". Acum insa imi era clar ca era beat.

        Dupa inca un discurs pe tema "Vacanta de neuitat" s-a scuzat si s-a dus sa isi ia apa din bucatarie. L-am asteptat in jur de zece minute , iar apoi am decis sa merg sa vad de ce ii ia atata timp. Doar nu s-a dus dupa apa aia tocmai in State,nu? Bineinteles ca nu. Ajuns in bucatarie era cat pe ce sa-l calc pe cap. Danny dormea in pozitia lui preferata ,iepurele ninja, pe jos.Practic l-am tarat pana in living si l-am pus pe canapea. M-am asezat pe fotoliu si am inceput sa analizez noaptea aceasta fantastica. Cele doua persoane importante din viata mea s-au imbatat. Pe una dintre ele am reusit s-o resuscitez inainte sa moara inecata cu aer , iar pe cea de-a doua am scapat-o de o raceala la plamani. Ce pot sa mai zic? Sunt un adevarat erou. Mai trebuie doar sa imi salvez profesoara de teorema lui Pitagora si cei de la NASA ma pot angaja in programul lor. Acum tot ce mai pot face e sa merg acasa si sa sper ca Thea si Becca sa doarma in dormitorul potrivit.

        Din cauza excesului meu de zel si probabil si a alcoolului din sange am sunat-o pe Kim cat inca mai eram la volan. Poate as fii nimerit doi iepuri dintr-o lovitura. O faceam sa se reindragosteasca de mine si faceam un accident mortal. Desi eram mai mult ca sigur ca prima nu imi va reusi am zis macar sa incerc. Poate a doua varianta are mai mult noroc. Mi-a raspuns destul de repede, nu am ce sa comentez.

        "Buna seara, Erik!"

        "Neata , Kim! Sper ca nu te-am trezit prea rau."

        "Intotdeauna faci asta. De ce ar incepe sa ma deranjeze tocmai acum?"

        "N-am nici cea mai vaga idee. Poate nu esti singura in pat."

        "Stii ca nu imi place sa dorm sigura. Sunt cu Ed." Tin sa specific ca Ed e fratiorul ei mai mic.

        "Normal ca stiu. Mai ales in noptile de Craciun." Sincer, niciodata nu ma pot abtine sa nu'i arunc asta in fata. Macar cu atat sa ma aleg si eu.Reprosuri.

        "NU pot sa cred ca incepi , iar. Iti inchid."

        Nu am mai apucat sa protestez. Mi-a inchis prea repede. Ca de fiecare data. Ma bucura faptul ca anunta inainte. Stiu mereu la ce sa ma astept de la ea. Am s-o mai sun. Cel putin pana inceteaza sa-mi mai pese asa tare plus ca trebuie sa verific ce face.Asa pot sa am grija de ea,desi nu ar trebui sa mai fac asta, eu o fac de prost si din dragoste. Poate daca o aud tot timpul voi realiza ca nu merita efortul sau poate nu.

        Ajuns acasa am mers direct in dormitorul meu. Era sa tip de bucurie ca o fetita din reclamele de la dulciuri cand am vazut ca fetele au nimerit camera potrivit. Patul unde un somn adanc si odihnitor ma astepta ,dar eu bineinteles am decis ca e de datoria mea sa vad daca fetele erau bine. Le-am cautat in dormitor la Becca ,dar nu le-am gasit. Apoi am inspectat casa si evident le-am gasit in bucatarie. Banuiesc ca au preferat sa fie mai aproape de dozatorul cu bautura fina. Le-am tractat si pe ele asa cum am facut cu Danny in dormitorul Beccai.

        Mi-am indeplinit misiunea in cele din urma si am reusit sa-mi ofer rasplata. Un somn dulce si cele mai moi asternuturi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 03, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Afraid to lose control..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum