23. rész - Baj és gonoszság

32 3 0
                                    

Felkeltem. Megnéztem hány óra, reggel 7:00. Emma még aludt, és látszólag biztos jól érezte magát, mivel az ébredésemnél azt vettem észre, hogy letúrt az ágyamról!

 Emma még aludt, és látszólag biztos jól érezte magát, mivel az ébredésemnél azt vettem észre, hogy letúrt az ágyamról!

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Gondoltam amíg alszik, megnézem a többieket. Benéztem Jennához... húzza még a lóbőrt. Hagyom inkább aludni... Anyuékhoz is benéztem.... Apu horkol, anyu nem... de ő is aluszik. Akkor hát majd én csinálom meg a reggelit. Előkaptam a hűtőből a tojást, a vajat és a joghurtot. A kamrából kihoztam a kenyeret, én nekiálltam bundás kenyeret csinálni egy bögre joghurttal. Mivel tudom, hogy Emma nem szereti a bundás kenyeret ezért neki különcsináltam vajas szendót. Nem is tartott sokáig...

-Jó reggelt Blanca, ohh.. már is kész a kaja?-jött ki Emma.

-Igen, bundás kenyér, és neked külön vajas szendvics!

-Jajj, köszi-Ki is jött a család többi tagja és kezdődött a reggeli étkezés. Reggeli után Emma haza is ment, én én nekiálltam mosogatni egy szörnyű tudattal: Hamarosan ismét suli... Később a szobámba voltam, épp Mirivel hallgattunk zenét, mikor észrevettem, hogy Jenna telefonja a szobámba van, és éppen hívják... Patrick rusnya pofája villogott a kijelzőn. Hát, mivel a testvéremmel nem vagyok gonosz odavittem neki, majd kihallgattam a beszélgetésüket:

-Ohh.. szia Patrick, mit szeretnél?-kezdte Jenna a beszédet- Ohh, persze, hogyne! Természetesen szívesen fogadunk téged vacsorára! Akkor 7-re várlak, puszi... szia!-fejezték be a telefonálást.

-Szia Jenna, ki telefonált?-kérdezte anyu.

-Csak Patrick, hogy este nálunk vacsorázna, hogy jobban megismerjen titeket.

-Hát ez csodálatos. Így mi is jobban megismerhetjük őt. Szívesen fogadjuk!-értett egyet apu is.

-Ez az! Már tervezem is a lakomát!-pattant fel vidáman Jenna, és elillant a szobájába. Én meg csak imádkoztam, hogy ugye ez csak egy álom. Szerintem Patrick egy aljas emberi teremtmény! És ráadásul ide is jön? Nagyszerű... Feszültségem ellenére elmentem sétálni a parkba. Még mindig nem akartam  elhinni azt, amit hallottam! Egyszer csak belém botlott valaki, szó szerint:

-Jaj, hé te! Nem tudsz rendesen odafigyelni?-ordított le, mikor feléje fordultam és meglátta az arcom- Ohh, csak te vagy az Betty? Remek ez a nap, legközelebb figyelj merre lépsz!

-Kösz szépen a köszönést, és a nevem egyébként még mindig Blanca! És ha már itt tartunk, te jöttél nekem!-vágtam vissza neki, mert megláttam, hogy Patrick lökött fel.

-És ha így volt? Lehet, hogy direkt tettem! Amúgy meg ajánlom, hogy finom kaja legyen!

-Téged csak a kaja érdekel? Nem is a nővérem?

-De! De elsősorban mindig a kaja a fontos, hogy teli hassal szédítsem Jennát! Ha már felhoztad őt, üzenem neki, hogy lesz számára egy meglepetésem! Vagy jó, vagy rossz...

A szenvedély viharában [ÁTÍRÁS ALATT]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ