Ryan POV
Aku menyusun fail fail di atas meja selepas ika keluar berjumpa klien.
Aku ttiber rasa tak sedap hati.
Klien kitorang kali ni laki,ish boleh percaya ke tak erk?Kang nanti dia pergi date pulak ngan si laki tu..tak siapakan ape yang aku nak.
Aku yang kerisauan mula mengambil kunci kereta yang tergantung di belakang pintu bilik.
"Tuan Ryan nak kemana?"
Soal Ameera sebaik saja aku keluar dari bilik."Jumpa klien"
Jawab aku tanpa menoleh ke arahnya."Bukan ke ika dah..."
Belum habis dia berkata aku meluru keluar.Aku menghidupkan enjin kereta aku lalu kereta aku meluncur laju meninggalkan parking centre syarikat ku.
~Skip mase memandu~
Aku mencari kelibat ika.
Dekat mane die ni?
Lari dah ke?Ke pergi date?Aku terdengar bunyi riuh rendah di segenap bucu Cafe ini.
Ape tu?Aku cuba masuk dekat celah² orang ramai.💪
Aku terkejut dengan ape yang dilihat.Now ika sedang berada dalam dakapan klien kitorang.
Aku terus meluru ke arah En.Adam selaku klien kitorang lalu menumbuknya.
Buch.👊
Aku tumbuk muka dia.
Dia melepaskan ika lalu bangun
cuba menumbukku.Buch👊.
Aku terkena tumbukan dia.
Aku terjatuh lalu bangun semula dan menumbuknya pula.Aku tengok ika sedang tepuk tepuk tangan tanda dia sokong akulah tu.
Selepas berlakunya perkara ni,
En Adam terus melarikan diri.Ish klien tak guna!
Nak berurusan ngan aku konon!
Kau dah salah pilih otanglah En.Adam!Aku pergi ke arah ika.
Aku usap rambut dia.
"Kau okey?"
Soal aku.Muka dia dah naik blushing sekali lagi.Pompuan memang selalu blushing eh kalau laki handsome datang?
Acah giler aku ni.Dia masih blur dengan ape yang terjadi.
"Ika are you okey?"
Aku cuba menyedarkan dia.
Kang tak pasal pasal pengsan kat sini aku jugak kena tanggungjawab."Ermm..i'm okey but felling not good"Dia berterus terang.
"Aku bawak kau balik lah"
Aku cuba jalankan dia.
But dia macam rasa pening gile.
Mungkin trauma dengan perkara tadi kot."Aku...pening sangat ni.."
Tak semena mena dia pengsan dalam dakapan aku.Alamak pengsan pulak pompuan ni!Ape aku kena buat sekarang?
YOU ARE READING
Annoying Boss
RomanceRyan Iqy seorang boss yang acah! Selalu memecat semua P.A dia. Kata itu tak kena kata ini tak kena. Sampai kan satu hari dia mendapat seorang P.A baru,Ika yang asal nya dari kampung.Pemaikan yang serba serebeh.Hanya ika saja yang dapat control kan R...