⛓️Deepwep Kralı⛓️

147 15 0
                                    

Sabah kalktığımda önce 2, 3 saniye tavanla bakıştım. Ve daha sonra aklıma gelen şeyle gözlerimi kocaman açtım.

"Eyvah bugün görüşme var"

Hemen yataktan kalktım yada kalkmaya çalıştım çünkü yorgan ayağıma dolandığı için yere kapaklandım. Zar zor ayağa kalkıp yorganı sinirle yatağa fırlatıp telefonumuda alıp banyoya girdim.

Önce ılık bir duş aldıktan sonra saçıma havluyu sardım ve yüz bakımına geçtim. Telefonumu lavabonun tezgahına yaslayıp yemek tariflerine bakarken bir yandan da elimdeki karışımı fırça yardımıyla yüzüme sürüyordum.

Aslında bugün kendime kahvaltı olarak poça yapsam iyi olur diyerek videoyu kapatıp şarkı açtım. Ve şarkı dinleyerek işime devam ettim. Yaklaşık 5, 10 dakika sonra yüzümdeki karışımın kuruduğunda emin olunca sıcak suyla yüzümü yıkadım. Ve nemlendirici sürdükten sonra saçımdaki havluyu açtım. Saç spreyimi sıktıktan sonra yavaş yavaş taramaya başladım. Ve daha sonrada kuruttum. Saçım tamamen kuruyuncada elime düzleştiriciyi alıp saçımı düzleştirmeye başladım. Bir yandan da instagram da dolaşıyordum.

Saç işide bitince kabarmaması için topladım. Bakım işim bittiği için bütün eşyaları ve malzemeleri kaldırdım. Havluyuda astıktan sonra odama geçtim ve lanet olası yorganı yatağa serdim. Uyku bandınıda güzelce Komidinimin üzerine koyduktan sonra ayağıma pandufumu geçirip mutfağa geçtim.

Önce üstüme önlüğü taktım. Ve gerekli malzemeleri çıkarttım. Ve hayatımın bir parçası haline gelmiş olan müzik dinleme alışkanlığım bir kez daha yineledim. Ve şarkı dinleyerek annemin 1 numaralı boaça tarifini yapmaya başladım.

Yaklaşık bir yarım saat sonra boaça işi bittikten sonra fırına attım ve etrafı toparladım. Elime telefonu alıp koltuğa yayıldım.

İnstagram da gezinirken telefona mesaj geldi açtım ve baktım. Bu numara dünkü konuştuğum kişiydi. Bana bir yerin konumunu atmıştı ve ardından da mesaj gelmişti.

*****
- saat 1 civarında burada buluşalım.

Adam resmen emrediyor ya. Kesin mafya babası bu. Bende görüldü atıp cevap yazmadım.

.......

Fırından sesler gelmeye başlayınca telefonu koltuğa fırlatıp hemen fırına doğru koştum. Aslında geç kalmamıştım. Çok güzel olmuştu poğaçalarım. Kahvaltımı güzelce yaptıktan sonra da artık hazırlanmam gerektiğini düşünüp odama çıktım.

Resmi birşeyler giyinmek en iyisiydi.

(kız bu değil gözlük ve çantada yok saçıda uzun yani sadece kıyafet kkk)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(kız bu değil gözlük ve çantada yok saçıda uzun yani sadece kıyafet kkk)

Giyindikten sonra makyaj yapmaya başladım. Hafif bir makyaj yaptıktan sonra saçımı hafif dalgalandırdım. İşim bittikten sonrada telefonumu alıp evden çıktım.

Killer ¦PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin