Rozdział 1 : ♥ Niepamięć ♥

46 2 1
                                    


Obudziłam się . Nie wiedziałam jak się znalazłam w tym pokoju, to znaczy moim pokoju. Miałam luki w pamięci. Załamana tym faktem wyszłam z pokoju rozpoznając prawie każdą napotkaną osobę ( przynajmniej z widzenia ). Czułam się dziwnie, miałam same dobre wspomnienia i ( jak już mówiłam ) duże luki w pamięci. Nie pamiętałam moich rodziców, rodzeństwa czy jakiegokolwiek wydarzenia sięgającego poza misję z Chromem. Za nużona w swoich myślach wpadałam na czarnowłosego mężczyznę o imieniu Nevra. Z tym typem miałam właśnie najmniej wspomnień. Skoro mam w głowie same dobre wspomnienia to może z nim miałam złe...

- Hej ! Nie widziałem Cię dawno. Dobrze się już czujesz?

 - Eh.. Tak.. A ty ?  (Bąknęłam nie wiedząc co mu odpowiedzieć.)                                                                   

 - To nie ja spałem trzy dni. Haha !

- Spałam aż trzy dni ??

- Tak.

- Dlaczego ? Co mi się przytrafiło ?                                                                                                                                 

- Miałaś wypadek podczas misji. Powinnaś udać się do Ewelein , żeby Cię osłuchała.                           

 - Masz racje tak zrobię.

- Jakoś dziwnie się zachowujesz.. Coś się stało ?                                                                                                    

- Jak dziwnie ?

- Rozmawiasz ze mną jakby nic się nie stało.

- Bo ja nie pa..

- O wstałaś już ! Powinnaś od razu do mnie przyjść! Muszę Cię osłuchać !

Ewelein wzięła mnie pod rękę prowadząc mnie do przychodni. Uratowała mnie, pewnie o tym nie wiedząc. W duszy dziękowałam jej z całego serca.

- Jak tam ? Coś Cię boli ?

- Nie tylko trochę głowa.

- Dobrze to przejdźmy do oględzin.

Po zbadaniu mnie Ewelein zapytała :

- Coś Cię trapi ? Wiesz , że możesz mi powiedzieć też ze względu na twoje zdrowie.

- Mam luki w pamięci.

Ewelein stała się strasznie zakłopotana.

- Mmm.. Eh , to raczej normalne wkrótce sobie wszystko przypomnisz.

- Na pewno ?

- Tak , tak ... Zaczekaj tu !

Postanowiłam przejść się po przechodni. Może sobie coś przypomnę ?

Obeszłam w koło całą przychodnię i znalazłam drzwi , a w zamku był klucz. Otworzyłam je zaślepiona wiarą, że może sobie coś przypomnę. A tam...






Eldarya * ♥ Zdrada ♥ *Where stories live. Discover now