Ochii mei se deschis uşor din cauza luminii. Încer să mă îndepărtez însă mâinile lui Brooklyn îmi cuprind umerii lipindu-mă cu spatele de uşa apartamentului. L-am privit confuză, iar inima îmi plesnea în piept de emoţii.
-Ţi-am spus să rămâi în maşină, Faith! spuse el ridicând vocea
Mi-am lăsat capul pe spate, iar blondul îşi băga mâna în părul meu ducându-mi faţa la acelaşi nivel cu al lui. Îi simţeam respiraţia peste buzele mele iar acest lucru îmi dădea fiori. Mi-am pus mâinile pe pieptul lui împingându-l cu toată forţa, iar el rânjii făcând spaţiul dintre noi inexistent. Scot un oftat forţându-l pe Brooklyn să se mişte.
Îmi simţeam capul explodând, iar o presiune îmi apăsă stomacul făcându-mă să suspin puternic. Braţele lui Brooklyn se strâng puternic în jurul meu, iar inima începu să îmi bată cu putere.
-Unde îmi e geanta? am murmurat eu îmipingându-l cu toată forţa.
-Probabil ai lăsat-o la bar, spuse el total degajat.
Îmi simţeam inima în gât . Mi-am strâns mâinile în jurul abdomenului lăsându-mi corpul să cada pe gresia rece. Nu a pierdut mult timp luându-mă în braţe şi punându-mi corpul pe canapea. Ochii mei căprui fixară întreaga încăpere în timp ce degetele lui se plimbau pe spatele meu. Corpul meu tremura, iar el a înţeles că sunt nervoasă.
-Trebuie să-mi aduci geanta, am spus eu îndepărtându-i mâinile de pe corpul meu, iar el mârâii nervos. Te rog, am murmurat eu ducându-mi genunchi la piept , iar el se ridică înşfăcând cheile maşinii.
Mi-am muşcat buza încercând să îmi stăpânesc toate emoţiile ce treceau prin corpul meu în acel moment. Degetele mele au prins marginea tricoului trăgându-l peste cap şi aruncându-l în dreptul canapelei.
Am apucat colţurile păturii învelindu-mi trupul cu ea, lacrimile stând să-mi cadă pe obraji. Razele lunii băteau uşor prin perdea făcându-mă să clipesc des. M-am ridicat în şezut trecându-mi mâinile prin păr, simţeam o presiune imensă ce îmi apăsa creştetul capului.
-Poftim , mârâi Brooklyn nervos aruncându-mi geanta în faţă.
-Pleacă, am murmurat eu scotocind prin geantă după pliculeţul cu pastile.
-Mă dai iar afară din casă? întrebă el râzând batjocoreşte, iar eu am legănat din cap negativ făcându-i semn înspre uşa dormitorului.
Mi-am strâns pleoapele puternic aruncând pliculeţul pe măsuţa din faţa mea. Uram să depind de aceste pastile doar din cauza trecutului meu. Îmi uram trecut. Cu toate încercările mele de al lăsa în spate, era imposibil.
Mă sufocam doar gândindu-mă la faptul că nu puteam evada din el. Iar tot ceea ce făceam era să recitesc paginile trecutului meu în loc să le rup începând o nouă viaţă. Am scos o pastilă din pliculeţ punând-o pe limbă, iar corpul începu să-mi tremure din nou.
Abia mai puteam respira. Mi-am redeschis pleoapelor aplecându-mi capul şi aduncându-mi genunchii la piept din nou. Îmi simţeam inima arzând în piept iar aerul devenea irespirabil.
-Faith! răsuna vocea lui Brooklyn făcându-mă să tresar. Am apucat plicul îndesându-l rapid în geantă în timp ce îmi ştergeam lacrimile cu dosul palmei. Eşti în regulă? mă întrebă el iar eu am dat din cap şi mi-am întredeschis uşor buzele urmărindu-l.
Brooklyn se încruntă aţintindu-mă cu privirea, iar emoţiile reveniră făcându-mă să tremur. Mi-a apucat bărbia cu două degete întorcându-mi capul înspre el obligându-mă astfel să-l privesc. Mi-am împreunat pleoapele, iar un oftat îmi părăşii gura.
-Deschide ochii, Faith! îmi ordonă el punându-şi mâinile pe picioarele mele. Muşcii braţelor îi erau proeminenţi, iar palmele îi erau lipite de coapselor mele trimiţându-mi fiori în tot corpul. Ai plâns? mă întrebă el, iar trupul îmi îngheţă. Răspunde-mi Faith! ţipa el, iar eu am dat din cap afirmativ trecându-mi mâinile prin păr.
Buzele lui murmura câteva înjuraturi retrăgându-şi mâinile de pe pulpele mele. Ochii mei l-au aţintit cu privirea pe Brooklyn care privirea în gol. Am strâns pătura de culoare albastră între simţindu-mi încheieturile arzând. Picioarele mele au atins suprafaţa parchetului, iar Brooklyn se poziţionă în faţa mea punându-mi mâinile pe şolduri şi ridicându-mă de la sol.
Suviţele brunete îmi erau răspândite pe toată faţa, iar faţa îmi era palidă. Mi-am pus capul pe umărul lui, iar un oftat îmi părăsii buzele făcându-l pe Brooklyn să se încordeze.Părul îi era aşezat perfect, iar ochii lui ciocolatii amestecaţi cu, culoarea opazului se întunecară.
-De ce ai plâns Faith? mă întrebă el, iar eu am ridicat din umeri învervându-l la culme cu acest gest. Acesta mârâii punându-mi picioarele în jurul taliei lui, făcându-mă să suspin. Spune-mi de ce ai plâns, Faith?
-Nu îţi pasă, am murmurat eu muşcându-mi buzele.
Atât mi-a fost de ajuns să-l enervez. S-a aşezat pe canapea continuând să mă ţina în poala lui contrat rugăminţilor mele. Şi-a încleştat dinţii mârâind printre buzele întredeschise. Dinţii îmi penetrau buza inferioară făcându-mă să scâncesc. Mâinile lui Brooklyn se poziţionară pe şoldurile mele strângând cu putere. Privirea lui se mută pentru o secundă asupra mea analizându-mă, apoi îşi lăsa capul în jos iar un oftat îi părăsii buzele.
-Nu îmi pasă? spuse el mutându-şi mâinile pe spatele meu făcându-mă să strâng mai bine pătura în jurul meu
Era genul de persoană căruia nu îi plăcea să fie contrazisă. Brooklyn îşi poziţionă una din mâini în părul meu, iar cu cealaltă se plimba pe spatele meu trimiţându-mi fiori pe şira spinării. Privirea lui derutată continuă să mă fixeze, făcându-mă să înţeleg că aştepta un răspuns din partea mea.
-Chiar crezi că nu-mi pasă? murmură el din nou trecându-şi mâna prin suviţele mele brunete.
Am râs fals, iar Brooklyn se uită nedumerit la mine afundându-şi şi mai mult mâna în părul meu.Mi-am arcuit buzele într-un zâmbet trecându-mi degetele peste tatuajele ce le avea dea lungul antebraţului.Mi-am mijit ochii asupra lui, iar aceasta îşi umezii buzele apropiindu-mă şi mai mult de el.
-Nu îmi pasă? repetă el din nou. Dar totuşi sunt aici, şi m-am dus la ora cinci dimineaţa înapoi în club ca să-ţi recuperez geanta. Ce înseamna asta?
-Că îţi pasă, am murmurat eu.
-Aşa e Faith, spuse el apucând colţurile păturii învelindu-ne pe amândoi. Îmi pasă, murmură el foarte aproape de buzele mele, dar se oprii la caţiva centimetri făcându-mă să oftez. Vroiai mai mult , Faith? întrebă el, iar eu am legănat negativ din cap.
CITEȘTI
Beyond limit
Fanfiction❝She was exactly like moon, a part of her was always hidden away❞ ❝Why is your name Faith if you are so faithless ? ❝