11.Chciałbym zostać twoi bohaterem, ale nie mogę

503 24 0
                                    

Alicja

-Dzień dobry policja tak? 

-Tak dzień dobry. Dyżurny nr 32 w czym mogę pani pomóc? Jak się pani nazywa? 

-Mam na imię Alicja. Dzwonie z ulicy Wierzbowej 61. Mój ojciec krzyczy i biję moją mamę.

-Dobrze spokojnie Alicjo. Już wysyłam do ciebie pomoc. A czy tobie grozi niebezpieczeństwo? Czy jesteś w środku domu, w którym mają miejsce te zdarzenia? 

-Nie ja jestem na zewnątrz. Wróciłam do domu z koncertu, weszłam do niego, a tam taka sytuacja. Nie zauważalnie wyszłam z domu na podwórko i zadzwoniła po pomoc. 

-Bardzo dobrze zrobiłaś. Ja już muszę kończyć, a ty się niczego nie bój i czekaj na policję. 

-Dobrze dziękuję. 

Po rozłączeniu się bardzo byłam wystraszona. Chciałam schować się w swoi pokoju, ale to nie było możliwe. Nagle koło mojego domu pojawił się Kuba. Może to dziwne, ale to jedyna osoba, którą teraz chciałam mieć przy sobie. Jedyna osoba, którą chciałam przytulić i może wstyd się przyznać, ale jedyna osoba, którą chciałam pocałować. To jest chłopak mojej przyjaciółki przynajmniej oficjalnie im jest. Ostatnio się wcale nie dogadują. On jest taki dobry i przystojny, a ona robi z nim co chce. Biedny! Dobra Alicja spokój. 

-Hej, a ty nie wchodzisz do domu-podszedł  do mnie Kuba i mocno przytulił-Chciałbym zostać twoim bohaterem,ale nie mogę-powiedział. Tego potrzebowała. Od razu poczułam się lepiej. Po chwili wszystko mu wytłumaczyłam, a on obiecał, że będzie mnie wspierał i zostanie ze mną. Gdy przyjechała policja wszystko działo się tak nagle. Wlecieli do środka domu zabrali ojca do radiowozu po czym wezwali karetke do mojej mamy. Zabrali ją do szpitala gdzie pojechałam razem z Kubą. Przez pół drogi trzymaliśmy się za ręce. Nie wiem co w nas wstąpiło. Bardzo martwiłam się o mame i nie przejmowałam się tym co o nas powiedzą. ważna jest teraz mama i wsparcie Kuby. 


Chciałbym zostać twoim bohaterem/Kuba Szmajk (Zakonczine)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz