'Oke dit is onze laatste kans.'zeg ik als ik de koffer er bij pak.
'Oke 3.... 2.... 1....' zeg ik en ik maak de koffer open.
Kleding, kleding, badspullen en.......
Noodles?
---------------------------------------------------------(pov Jack)
'Wtf waarom noodles?' Vraagt Daniel en ik haal mijn schouders op.
Ik haal wat kleren eruit zodat we onderaan kunnen kijken.
Dan valt me iets anders op.
Een teddybeer?
Was deze koffer van een klein kind?
Ik pak de teddybeer op en draai hem om zodat ik de voorkant ziet.
W8 WAT!
'Omg!' Schreeuw ik.
'Wat?' Vraagt Daniel en hij kijkt me raar aan omdat ik heel raar naar een teddybeer kijk waarschijnlijk.
'Ik heb precies zo'n teddybeer aan Noa gegeven!!!' Schreeuw ik van half blijdschap.
'Omg dat betekent dat er mensen van het vliegtuig hier zijn geweest!' Schreeuwt Daniel.
'HALLO IS DAAR IEMAND!!!' schreeuwt hij daarna.
Maar je hoort alleen maar echo.
'Wacht eens dat was toch niet jou echo?' Vraag ik en Daniel schudt zijn hoofd.
'NOA WAAR BEN JE!!!!!' schreeuw ik maar waarschijnlijk verstaan ze me toch niet.
'Hallo ik heb ook nog oren hoor.' Zegt Daniel geïriteerd.
'We moeten ze zoeken.'zeg ik en ik wil het water inspringen maar Daniel stopt me.
'Weet je nog piranha's en als ze hier zijn zijn ze sws niet gaan zwemmen.' Zegt hij en ik knik.
Ik kijk om me heen.
'DAAR!' schreeuw ik en ik wijs naar een gleuf in de muur aan de andere kant van het water.
Daniel zet wat stappen naar achter en rent als een malle op het water af en springt als een gekke ninja naar de overkant.
'Woow ik heb het gewoon gehaald komt die sprong in these girls toch nog een keer voor.
'Hallo ik dan?' Zeg ik lachend.
'Ren en spring.' Zegt die.
'Hallo ik heb niet zulke lange benen als jou.' Zeg ik.
'Je hoeft geen lange benen tehebben voor verspringen het gaat erom hoe hard je afzet.' Zegt Daniel.
'Zo van de muziek overgegaan naar de atletiek?' Vraag ik lachend en Daniel moet lachen.
Ik neem een lange aanloop en druk zo hard mogelijk af.
'Woow ik heb het gewoon gehaald.' Zeg ik.
'Ik zei het toch.' Zegt Daniel we lopen door de gleuf heen en deze is langer dan de ander. 'HALLO!' schreeuwt Daniel weer en er komt weer een echo.
'WEER EEN ECHO TERUG.' zeg ik blij.
'Ja we zijn gewoon redders.' Zegt Daniel en we lopen veder.5 minuten later.
We lopen door de zoveelste gleuf als we opeens mensen horen praten.
' MENSEN!!' schreeuw ik.
En daarna is het opeens dood stil.
5 seconde later wordt er opeens keihard geroepen en geschreeuwt maar het is niet verstaanbaar.
We lopen op het geluid af.
Opeens zien we een hele gang mensen tegen elkaar aanstaan.
'Jaaa.' zegt Daniel.
'We hebben gewoon een groep gevonden!!' Schreeuwt die daarna.
'Daniel?' Hoor ik opeens iemand zeggen en er komt opeens iemand naar voren gewurgd.
'JACK, DANIEL!!' schreeuwt het meisje.
'NOA!!!' schreeuw ik en ik ren op der af en we geven een knuffel.
'Ahww dit is echt heel cute.' Hoor ik Daniel zeggen.
'Ik laat je nooit meer alleen in een vliegtuig.' Zeg ik.
'En ik ga nooit meer zonder jou in een vliegtuig.' Reageert Noa.
(Moet je na gaan dat Jack nu drijf nat is en ze staan teknuffelen daar krijgt Noa het ook niet echt warmer op😂)
'Euhm ik wil jullie romantische moment niet verpesten ofzo maar is Chloe hier ergens?' Vraagt Daniel opeens.
'Nee... we zijn allemaal opgesplitst... Christina bij de ziekenboeg en Chloe en Anna weet ik niet en Brooke.....' zegt Malou en er rolt een traan over der wang.
'Sstt we weten het al van Brooke je hoeft het niet tezeggen.' Zeg ik.
'Hoe?' Vraagt Noa.
'Christina is al gevonden en ligt nu in het ziekenhuis.' Zegt Daniel.
'ECHT!? HOE GAAT HET MET DER? IS ZE WEL WAKKER?? HOE GAAT HET MET DIE STOK??' vraagt Noa.
'Woow rustig ja het gaat goed met der en ze is wakker en de stok is verwijderd ze mocht morgen of overmorgen naar huis.' Zeg ik met een glimlach.
'Oke maar we moeten nu terug.' Zegt Daniel opeens en we knikken.
Daniel, Noa en ik lopen voorop en de rest van de mensen loopt achter ons.
'Hoe hebben jullie ons eigenlijk gevonden?' Vraagt Noa.
'Nou we gingen eerst toen we hier kwamen, zijn we opzoek gegaan naar de mensen die al gevonden waren waar Christina bijzat en haar hebben we opgezocht in het ziekenhuis.
Daarna heeft ze ons vertel hoe het ging en dus ook over Brooke en dat de groep in delen was gesplits.
We zijn daarna in de buurt van het vliegtuig gaan zoeken maar konden niks vinden.
De volgende dag hadden we besloten om bij het dorp gewoon aantebellen en tevragen of ze wat hadden gezien maar niemand had wat gevonden behalve een hele oude enge man en die heeft ons hier gelijdt.' Zeg ik.
'Hoe wist hij dat we hier waren?' Vraagt Noa daarna.
'Hij zei dat die het vliegtuig heeft zien neerstorten en jullie hier heeft geleid.' Zegt Daniel en ik knik.
'Ohww w8 is het een man met een wandelstok en baard?' Vraagt Noa en we knikken. 'Ohww ja hij bracht ons hier.' Zegt ze en we komen bij het gedeelte dat we wel in het water moeten.
'ZACH?? JONAH??' schreeuwt Daniel naar de andere kant.
'Ohww godzijdank jullie leven nog.' Hoor ik Zach zeggen en ik moet lachen.
'Oke mensen we moeten hier onder door maar schiet op en kijk uit er zitten hier piranha's.' Zegt Daniel.
We springen snel het water in en duiken er snel onder door en rennen naar de uitgang.
'JULLIE HEBBEN ZE GEVONDEN?!' Schreeuwen Zach en Jonah.(Pov Jonah)
Er komt een groep mensen uit de grot en Zach en ik schreeuwen tegelijk.
'JULLIE HEBBEN ZE GEVONDEN?!'
'Waar zijn Chloe en Anna?' Vraagt Zach.
'De groep is opgesplits ik zat niet bij hun.' Zegt Noa.
'Ohww.' Zeggen Zach en ik tegelijk.
' we moeten even handoeken regelen ofzo.' Zegt Daniel en we knikken
'Maar waar?' Vraag ik.
'De enige optie is ziekenhuis of het hotel.' Zeg ik.
'Oke laten we naar het ziekenhuis gaan is dichterbij en kunnen ze gelijk gecontroleerd worden.' Zegt Daniel.
'Slim plan.' Zeggen Jack en ik tegelijk en we lopen naar het ziekenhuis onderweg praten we ook gewoon een beetje met andere mensen zodat ze zich niet buitengesloten voelen.Aangekomen bij het ziekenhuis.
De overlevers worden gelijk goed verzorgd en nagekeken etc.
Jack is met Noa mee en Daniel, Zach en ik gaan richting Christina en Corbyn want anders moeten we alleen maar voor een deur zitten.
'Heyy.' Zeggen we als we de deur open doen en we zien de ouders van Christina.
We geven ze een knuffel en gaan zitten.
'Waar is Jack?' Vraagt Corbyn.
'Even drinken halen.' Zegt Zach.
'Ohww oke.' Zegt Corbyn.
'Je raadt nooit wat we gevonden hebben.' Zegt Daniel.
'Wat dan?' Vraagt Christina en ze kijken Daniel allemaal nieuwgierig aan.
'Je ziet het zo.' Zegt die daarna.10 minuten later.
Jack heeft me net geappt dat ze eraan komen en dat er niks mis is met de overlevers alleen een beetje onderkoeld.
Dan gaat opeens de deur open.
'Noa!' schreeuwen Christina en Corbyn tegelijk.
En ze geven een groepknuffel.
'Jullie hebben ze gevonden!' Schreeuwt Christina.
'Ohhww je bent echt heel koud.' Zegt Corbyn.
'Nou niet iedereen 1 groep...' reageert Zach op Christina.
'Ja ze zijn onderkoeld.' reageert Jack op Corbyn.
'wie zaten allemaal in die groep dan?'
Vraagt Christina
'Noa en een paar die we niet kennen.'
Zegt Daniel
---------------------------------------------------------
JE LEEST
Why Don't We? S2 {Dutch}
Fanfiction(completed✔️) Het vervolg van "Why Don't We?" S1. Als je S1 nog niet hebt gelezen raad ik je aan om eerst die telezen💗 Het vervolg van de vliegtuigcrash de meiden vermist en de wdw boys besluiten ze tezoeken. Met ups en downs zal het hun lukken om...