8.

690 40 1
                                    

Г.Т.Ч.

Отново беше сутрин... Ахх, как мразя да ставам рано... Но нямах друг избор, все пак трябваше да ходя на училище. Поне днес беше четвъртък.

 Направих обичайните неща за мен, които правя всяка сутрин и тръгнах към училище.

Първите три часа минаха съвсем нормално. Сега ни предстоеше физическото. Нямах проблем с това, тъй като обичах да спортувам. Забравих да ви  кажа, че всеки четвъртък имаме физическо с 12 клас, и по - точно с  класа на Техьонг, но не ми пукаше, защото се разбирах отлично с останалите дванайсетокласници, а пък и това щеше да е отлична възможност да попитам Техьонг, защото вече 3 години се държи така с мен.

<< magic skip time >>

Часа по физическо свърши. Повечето ученици офейкаха веднага, след като чуха звънеца, а някои дори и преди това. Видях Техьонг.

- Хей, Техьонг, изчакай малко!

- Какво пък сега? - каза Техьонг, докато извъртя очите си в знак на досада.

- Исках да те попитам не-....

- Хайде, по - бързо, че нямам цял ден - прекъсне ме той.

- Защо започна с тези номера преди 3 години? Нищо не съм ти сторил, а ти се държиш единствено с мен така... Просто искам да знам причината, и ако може да изгладим неразбирателството. Не казвам сега да станем първи приятели, но поне да се държим нормално...

- Виж, просто не те харесах.

- Но ти никога не си разговарял с мен нормално, не можеш да си правиш такива заключения.

- Виж имам си причина и това е. Ще се видим утре - каза той и си тръгна от салона. Последвах примера му.

<< magic skip time again >>


Чат Чонгкук и Джимин

Чонгкук

Говорих с Техьонг.

Джимин

И какво каза?

Чонгкук

Първо каза, че не ме харесвал, а после допълни, че си имало и причина

Джимин

Виж, мога да накарам Юнги да го поразпита, все пак са добри пиятели

Чонгкук

Няма нужда. Не е задължително всички да ме харесват

Джимин

Щом така искаш.

Чонгкук

Ами какво става с теб и Юнги?

Джимин

Просто приятели сме :)

Чонгкук

За сега... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Джимин

Ще видим ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Чонгкук

Хайде, ще ти пиша друг път

Джимин

Чао

Чонгкук

Чао


Чат Чонгкук и Техьонг

Tae_Daddy

Какво става? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Seen

FRenemies ( BTS ) {Vkook} (ЗАВЪРШЕНА) [ Taekook/Kookv/Kooktae]Onde histórias criam vida. Descubra agora