The stranger (capitolul 9)

330 9 0
                                    

...Austin zbura la geamul meu.Ce cauta acolo si ce avea de gand sa fac nu steam. Am deschis geamul si i-am facut semn cu mana ca poate intra.

-Nu pot..

-De ce ? intreb uimita.

-Pai..stii tu ..nu m-ai invitat..Nu stiam ce vroia sa spune cu asta si poate aflam asa ca i-am spus: “Intra,te rog!” si a intrat. S-a asezat pe pat si a inceput sa ma masoare din cap pana in picioare,habar n-aveam de ce facea asta pana nu..am coborat privirea spre corpul meu si am realizat ca sunt intr-un maieu si boxeri,acoperita pe jumatate doar cu patura cu care ma inveleam. Repede am fugit in baie sa imi pun halatul,apoi am revenit la el.S-a ridicat de pe pat si s-a apropriat pana a ajuns la cativa centimetri de mine. Mi-a pus palma pe fata si a spus :” Va trece..” apoi s-a apropriat sa ma saruta,dar eu am refuzat. M-am departat de el si m-am pus in pat,el a venit langa mine ,m-a cuprins de mijloc si mi-a soptit :” Iarta-ma,stiu ca doare.” . Asta a fost sfarsitul discutiei noastre..eu am adormit. Dimineata o ploaie de lumina ma trezeste. Dupa inca cateva minute de lenevit ma ridic si intru la dus. Acum urma sa stau cu mama si Sarah restul zilei pana pe la 5 cand trebuia sa revin la bar. Nu am spus nimanui nimic vroiam sa fie o surpriza. Usor-usor de aproprie ora plecarii. Imbracata in uniforma de serviciu imi iau cheile masinii si ies cand..Cadillac-ul rosu e tot afara. Credeam ca Austin l-a luat,dar ma aproprii si gasesc un plic,il deschid s ail citesc: “ Stiu ca poate nu il vei accepta,dar cred ca iti va folosi. Stii deja sa il conduci,deci nu vei avea probleme. Sa stii ca nu incerc sa schimb nimic intre mine si tine,sau ceva ce ti s-a intamplat,nu incerc sa te mituiesc,sa fiu eu salvatorul.”

Austin.” 

Deci imi lasa mie superba masina. In bilet parea destul de sincer asa ca m-am hotarat sa pastrez masina.Am aruncat cheile vechei mele masini si repede am urcat la volanul “noii” masini. Am parcat in spate,in parcarea angajatilor si am intrat . Usor mi-am lasat geanta in biroul lui Alex si am intrat in barul prorpiu-zis. Prima care m-a vazut a fost Issabelle.Saraca de emotie a scapat tava cu tacamuri din mana,iar datorita incinetului Alex a venit la ea si m-a vazut. Acum erau amandoi uimiti. Dupa cateva clipe Issa si-a revenit si a inceput sa alerge spre mine tipand :” Te-ai intors !!!” ,automat toti ceilalti ce se aflau in bar au intors capetele. 

-Shelby…spune inca mut de uimire Alex. Dupa extra-imbratisarea data de Issa m-am dus sa il imbratisez si pe el.

-Ma bucur atat de mult sa te vad ! ii spun

-Si eu ! si ma strange tare in brate. Fac un pas spre centrul incaperii si spun :”Mi-era dor de toti,angajati,prieteni,voi clienti, chiar si de voi.” Spun privindu-i si facundu-le cu ochiu celor ce la inceput se dadeau la mine . Toata lumea a inceput sa tipe :” Eee !” Era minunat sa vezi ca oameni pe care doar i-ai servit si le-ai spus o vorba bun ate intampina astfel. Incet-incet am inceput sa imi intru in ritm..totul aproape devenise la fel..spre binele meu…

Au trecut 4 luni de la revenirea mea ..Totul e bine..rana mi s-a cicatrizat,poate cu ajutorul celorlalti. Alex,seful si prietenul meu mi-a fost alaturi,i-am spus tot. Issa mi-e colega de banca,de serviciu si o prietena de nadejde,am devenit din ce in ce mai aprorpiate,cu mama si Sarah am o relatie normala de familie,am revenit la scoala,mai am putin si termin anul. Austin..eh cu el e mai greu..legatura e foarte slaba acum,dar vine cam la doua nopti sa ma vada,m-am aprorpiat foarte mult de el..ma simt bine cand sunt cu el si cand ma tine in brate si cred ca si el se simte la fel…nu stiu daca nu ma insel ,dar cred ca incep sa ma indragostesc de el..dar parca nu vreau sa se intample asta,nu vreau sa patesc ca si cu Alexander…si acum imi vine greu sa ma gandesc la el…inca il mai visez,rar,dar il visez.. 

Mai e putin tiimp pana la ziua mea..fac 19 ani ! Nu voi da o mare petrecere,cred ca familia si apropiatii vor fi de ajuns..Mama se va ocupa de gustari,Alex va adduce bautura de la bar,iar Issa si Sarah ma vor ajuta sa aranjez curtea din spate,avand in vedere ca e august,e cald deci numai bine de stat afara. 

The stranger (in curs de super-editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum